آموزش ساخت درخت کریسمس در منزل + تزیین درخت کریسمس

0

آموزش ساخت درخت کریسمس در منزل

امروز در سایت حرف تازه، با توجه به نزدیکی به کریسمس سعی داریم تا ساخت یکی دیگر از اجزای سال نو میلادی ( درخت کریسمس ) را به شما آموزش دهیم.

منظور ما درخت کریسمس می باشد. با خودمان فکر کردیم که اگر قرار باشد در ایران هم کسی خانه خود را برای کریسمس تزیین کند تهیه و ساخت درخت کریسمس که از درخت کاج استفاده می شود بسیار سخت می باشد به همین دلیل سعی کردیم ورژن کوچکتر و البته زیباتر را بدون استفاده از درخت کاج برای شما آموزش دهیم تا شما بتوانید به نتیجه دلخواه برسید. امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرد

درخت کریسمس

مراحل ساخت درخت کریسمس

مرحله اول : ابتدا وسایل مورد نیاز را تهیه کنید :

مقداری شاخه و برگ ( ما از گل شمشاد استفاده کرده ایم)
وسایل و لامپ های تزیینی درخت کریسمس
مقداری چوب پنبه سبز رنگ
نوار سبز رنگ

درخت کریسمس

مرحله دوم : در این بخش مقدار چوب پنبه تهیه کنید و با آن را به شکل استوانه ای در آورده و شبیه به تصویر زیر درون گلدان قرار دهید و با نوار های سبز رنگ آن را سر جایش محکم کنید.

درخت کریسمس

مرحله سوم : در این بخش همانند تصاویر زیر شاخه و برگ ها را درو تا دور چوب پنبه قرار دهید و به خوبی آن ها را محکم کنید و همچنین اینکار را آنقدر ادامه دهید تا دیگر سطح چوب پنبه دیده نشود.

درخت کریسمس

درخت کریسمس

مرحله چهارم : در این بخش بعضی از شاخه و برگ ها را اصلاح کنید تا به شبیه درخت کاج مثلثی شود.

درخت کریسمس

مرحله پنجم : تا به اینجای کار درخت کریسمس شما باید همانند تصویر زیر شده باشد.

درخت کریسمس

مرحله ششم : در این قسمت لامپ های تزیینی را به کمک مقداری سیم به درون شاخه و برگ ها قرار دهید.

درخت کریسمس

مرحله هفتم : در نهایت درخت کریسمس شما آماده شده است و شما می توانیداز آن استفاده کنید. امیدوارم از این آموزش نهایت لذت را برده باشید.

نکته : زمانی که این کاردستی را ساخته اید از آن عکس گرفته و برای ما در قالب نظر بفرستید تا کاربران دیگر آن را مشاهده کنند.

منبع : باما بیاموز

نظرات