بهترین ورزشهای لاغری کدامند

0

بهترین و سریعترین ورزشهای لاغری در خانه و باشگاه

معمولا افراد برای لاغر شدن و کاهش وزن، راه‌های مختلفی را انتخاب می‌کنند. از میان تمام راه‌ها برای لاغری و تناسب اندام، کاهش وزن از طریق ورزشهای لاغری و انجام تمرین‌های ورزشی را می‌توان بهترین راه دانست. جالب است بدانید که در میان ورزش‌های مختلف نیز، بعضی از آن‌ها بیشترین کارایی را می‌توانند داشته باشند.

ورزشهای لاغری

از نظر بسیاری از کارشناسان تغذیه و لاغری، کاهش وزن از طریق ورزشهای لاغری و فعالیت ورزشی موثرتر از روش‌های دیگر است. ورزش کردن هم سطح سلامت و آمادگی بدنی را افزایش می‌دهد و هم برای بهبود روحیه‌ی افراد مفید می‌باشد. تحقیقات بسیاری نشان می‌دهند که کسانی که با انجام ورزش، لاغر شده‌اند کمتر از دیگران با برگشت وزن کاهش یافته مواجه شده‌اند.

این سوالات برای بسیاری از افراد بوجود میاید که:

۱- رژیمی برای لاغری موضعی وجود دارد؟
۲- جراحی برای لاغری موضعی جواب می‌دهد؟
۳- به تبلیغات لاغری موضعی اعتماد كنیم؟
۴- چه ورزشی برای لاغری موضعی خوب است؟
۵-ورزشهای لاغری در خانه چیست؟
در واقع اینها سوالاتی هست که فکر افراد را همیشه به خود مشغول میکند ما در اینجا به شما پیشنهاد ورزشهای لاغری که با انجام آن میتوانید کالری بیشتری بسوزانید تا چربیهای بدن به راحتی آب کنید.

ورزشهایی که باعث لاغری میشوند:

دویدن آهسته و یکنواخت

دویدن یکی از بهترین تمرینات برای بدن است و تنها چیزی که برای دویدن نیاز دارید، یک جفت کفش خوب است. چند کیلومتر در روز دویدن این امتیازات را دارد

 

ورزشهای لاغری

پیاده روی

پیاده روی منظم مزایای باورنکردنی برای سلامت و تندرستی شما دارد و خبر خوب این است که می تواند به شما در حفظ وزن سالم، و کنترل و جلوگیری از بیماری های مختلف از جمله بیماری های قلبی، فشار خون بالا، تقویت استخوان ها و عضلات و بهبود خلق و خوی کمک کند.

 

ورزشهای لاغری

دوچرخه‌سواری

دوچرخه‌سواری یکی از بهترین ورزش‌های هوازی و مفید برای قلب و سیستم تنفسی است که خیلی هم مفرح و لذت‌بخش است. با خیال راحت ترافیک ماشین‌ها را پشتِ‌سر گذاشتن و وزش باد را روی صورت حس کردن و کالری قابل توجهی را سوزاندن، تنها چند مزیت از امتیازات فراوان دوچرخه‌سواری است. یک امتیاز بسیار خوب دیگر در مورد دوچرخه‌سواری این است که ورزشی رقابتی است، بنابراین می‌توانید اندکی از حس رقابت خود برای انگیزه گرفتن استفاده کنید. یک هدف برای خودتان انتخاب کنید که شما را به چالش بکشد اما قابل دست یافتن باشد و برنامه‌ای بریزید که تا انتهایش پیش بروید. به زودی به جایی خواهید رسید که اصلا احساس نمی‌کنید در حال ورزش کردن هستید! روحیه‌‌ی رقابت‌گرتان در تمام مراحل شما را به جلو خواهد برد و کمک‌تان می‌کند تا سریع‌تر چند کیلوگرم از وزن‌تان را کم کنید.

 

ورزشهای لاغری

شنا کردن

دلايل بسياري وجود دارد که شما را به سمت استخر بکشاند. اول اينکه اين ورزشي است که براي قلب بسيار مفيد است. اگر شدت حرکاتتان زياد باشد کاملا مي توانيد آنرا با دويدن در يک تراز تصور کنيد. اما از آنجا که در اين حرکات هم قسمت هاي بالايي و هم قسمت هاي پاييني بدنتان در آب حرکت مي کنند، مي توان گفت که ماهيچه ها حتي بيشتر از دويدن کار مي کنند و شما کالري بيشتري خواهيد سوزاند.
به علاوه شنا قدرت بدني شما را هم بالا خواهد برد. ممکن است فرداي اولين روز شنا گردنتان کمي در بدنتان احساس کوفتگي کنيد. به اين دليل که از ماهيچه هايتان طوري کار کشيده ايد که تا به حال کار نکشيده ايد و به همين دليل باعث قوي تر کردن شانه ها و همين طور ماهيچه هاي پشت تان مي شود.

 

ورزشهای لاغری

بدنسازی و وزنه برداری

این ورزش هم همانطور که می‌دانید از دسته‌ی ورزش‌های قدرتی می‌باشد که با یک ساعت انجام آن می‌توان ۶۰۰ کالری انرژی سوزاند. البته این بستگی به شدت تمرینات هم دارد. اما به طور معمول در افراد حرفه‌ای این میزان از مصرف کالری را دارد.
تمرین بدنسازی و وزنه برداری از آن دسته ورزش‌های مربی محور است که حتما یک مربی با دانش و حرفه‌ای می‌تواند، بهترین نتیجه را برای ورزشکاران زیر نظرش به بار بیاورد. این تمرینات برای متحول کردن اندام بسیار مفیدند.

 

ورزشهای لاغری

رقص

بین رقص و کاهش وزن ارتباط مستقیمی وجود دارد. رقصیدن یکی از دلایلی است که چرا ما می‌گوییم ورزش کردن می‌تواند باحال هم باشد! بهترین بخش این گزینه، تنوعی است که پیش روی شماست. برخی از رقص‌های محبوب که باعث خواهد شد وزنتان نیز کاهش پیدا کند، رقص عربی، هیپ هاپ، سالسا، زومبا، آفریقایی و هندی است. این‌ها نه تنها باعث خواهند شد بدنی متناسب پیدا کنید، بلکه یک سرگرمی جدید را خواهید آموخت. ﻣﺘﺨﺼﺼﯿﻦ ﭘﯿﺸﻨﮫﺎد ﻣﯽ‌ﮐﻨﻨﺪ ﮐﻪ ھﺮ ﮐﺲ ﺣﺪاﻗﻞ ﭘﻨﺞ ﺑﺎر در ھﻔﺘﻪ، ﺑﻪ ﻣﺪت ٣٠ دﻗﯿﻘﻪ در ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ‌ھﺎی ﻓﯿﺰﯾﮑﯽ ﺑﺎ ﺷﺪت ﻣﺘﻮﺳﻂ ﺷﺮﮐﺖ ﮐﻨﻨﺪ.

 

ورزشهای لاغری

نظرات