مانتو رنگ سال ۹۷ | مدل مانتو جدید مجلسی سال ۲۰۱۸ | مدل مانتو اسپرت دخترانه

3

مانتو رنگ سال ۹۷ | مدل مانتو جدید مجلسی سال ۲۰۱۸

مدل مانتو رنگ سال : کمی‌قرمز و کمی هم آبی می‌شود بنفش؛ رنگی سنگین و البته پر طمطراق که برخی به روحانی بودنش اعتقاد دارند و برخی هم به وقارش و عده‌ای هم زیبایی ظاهری و غمی که درونش پنهان شده… اما این رنگ با همه آب و تابش و با همه آرامشی که به قول رنگ‌شناسان در خودش دارد گاهی می‌شود رنگ ممنوعه؛ رنگی که هر کسی و به هر قیمتی نباید و نمی‌تواند سراغش برود.

آن دسته از افرادی که فرقی هم نمی‌کند خانم باشند یا آقا پوست‌‌شان تیره است (دقت کنید که درجه تیرگی باید بالا باشد نه سبزه‌گون!) باید دور رنگ بنفش را خط بکشند. این رنگ به خصوص زمانی که سهم رنگ آبی در ترکیبات آن بیشتر است آنها را تیره‌تر از همیشه نشان می‌دهد. مهم‌تر از آن اینکه چهره‌شان را گرفته، درهم و کمی تا قسمتی هم عبوس نشان می‌دهد. خب، هیچ عقل سلیمی حاضر نیست چهره شادابش را به دست خودش بسته و گرفته نشان بدهد، بهنظر شما اینطور نیست؟!

رنگ سال ۲۰۱۸

اگر خیلی چاق هستید، یعنی اضافه وزن کاملا محسوسی دارید، فرقی هم نمی‌کند خانم باشید یا آقا یا برعکس خیلی لاغر هستید آنقدر که هیچ لباسی روی‌تن‌تان درست و حسابی نمی‌نشیند باید دور رنگ بنفش را خط بکشید. بنفش از آن رنگ‌های سنگین است و به دليل همین وزن عجیبی که دارد درست مثل یک تشدید عمل می‌کند، یعنی چاقی شما را چندبرابر نشان می‌دهد و لاغری‌تان را هم بیشتر بنابراین بهتر است در این دو شرایط خاص به لباس‌هایی با رنگ بنفش فکر نکنید! البته یادتان باشد این قاعده از اصول نانوشته‌ای است که هیچ دلیل علمی برای اثبات آن وجود ندارد بنابراین برای عمل به آن فقط می‌توانید به تجربه نگارنده و حسی که رنگ بنفش در مخاطبان ایجاد می‌کند، اعتماد کنید!

 

مدل مانتو رنگ سال ۲۰۱۸

 

مانتو رنگ بنفش

 

مدل مانتو رنگ سال ۹۷

 

مانتو رنگ سال

مدل مانتو ایرانی ۲۰۱۸

 

 

 

 

 

 

 

 

مانتو اداری

 

 

 

 

 

 

مانتو تابستانی

3 دیدگاه در “مانتو رنگ سال ۹۷ | مدل مانتو جدید مجلسی سال ۲۰۱۸ | مدل مانتو اسپرت دخترانه

  1. سپیده زردی گفت:

    سلام.وقت تون بخیر.
    مانتویی در نظر گرفتم که خیلی خوشگلن. چطور باید برسونم که کدوم طرح و میخوام؟

    1. حرف تازه گفت:

      سلام ممنون.
      متاسفانه مدلهایی که ما قرار دادیم برای فروش نیست چون ما فروشگاه نیستیم. شما میتوانید این مدلها را از فروشگاه ها یا مزون های معتبر در شهرتان تهیه کنید

  2. مریم گفت:

    خیلی قشنگن.

نظرات