بیوگرافی و عکسهای آصلی انور بازیگر ترکیه ای

1

بیوگرافی و عکسهای آصلی انور بازیگر ترکیه ای

در این مطلب از مجله اینترنتی حرف تازه بیوگرافی و عکسهای آصلی انور بازیگر نقش ثریا سریال عروس استانبول را قرار داده ایم که در ادامه مطلب میتوانید ملاحظه کنید

آصلی انور

 

بیوگرافی آصلی انور

آصلی انور بازیگر ترکیه ای متولد ۱۰ می ۱۹۸۴ در شهر لندن می باشد

او متولد شهر لندن است و پدرش ترک می باشد . آصلی انور تا ۱۲ سالگی در لندن زندگی می کرد و بعد به ترکیه مهاجرت کرد.

او فارغ التحصیل رشته تئاتر می باشد. اولین بازی او در سریال Hayat Bilgisi محصول ۲۰۰۳ است او با نقش اهو در سریال Suskunlar معروف شد این سریال محصول ۲۰۱۲ بود و بعد در سال ۲۰۱۳ در سریال گمشده بازی کرد.

آصلی انور

او در ازدواج اول خود در سال ۲۰۱۲ با بیرکان سوکولو ازدواج کرده است. شوهر اول او متولد ۱۹۸۵ است و درس بازیگری و برنامه سازی خوانده در سال ۲۰۰۳ نفر سوم مسابقه بهترین مدل ترکیه بوده و ده سال هم حرفه ای بسکتبال بازی می کرده او بازیگری هم می کند و از مهمترین نقش های وی بازی در ترانه زندگی ( سریال ماکسیرا ) در نقش کریم بوده است. اما این ازدواج تنها ۳ سال دوام می آورد و وکیل آصلی در سال ۲۰۱۵ به طور رسمی اعلام می کند که این زوج از هم جدا شده اند.

عکس آصلی انور و همسر اولش بیرکان سوکولو :

آصلی انور

 

آصلی انور در سال ۲۰۱۶ در فیلم سینمایی برادر من ( Kardeşim Benim ) در کنار بوراک اوزچیویت بازیگر نقش کمال سریال اکیا و مورات بوز خواننده مشهور و پرطرفدار ترکیه و یکی از داوران برنامه o ses turkiye به ایفای نقش پرداخت و بعد از این فیلم بود که با مرات بوز یک رابطه عاطفی جدیدی را آغاز کرد.

عکس آصلی انور و مورات بوز :

آصلی انور

 

اصلی انور “Aslı Enver” بازیگر نقش ثریا سریال عروس استانبول و مورات بز پاپ استار معروف ترک، که به هم علاقه مند شدند، قرار بود در روز ۱۰ می ۲۰۱۶ که روز تولد آصلی نیز بود ، مراسم خواستگاری و نامزدی خود را برگزار کنند.
این مراسم قرار بود به صورت سنتی مطابق با آداب و رسوم و فرهنگ ترک انجام پذیرید. خانواده ی مورات، اصلی را تایید کرده اند و دوست دارند هر چه زودتر این ازدواج انجام شود اما هیچکدام از این اتفاقات نیافتاد، چون رابطه این دو مدت کوتاهی بهم خورد و تا آنجایی پیشرفت که عکسهای همدیگر را برای مدتی از صفحه اینستاگرامشان پاک کردند. علت این جدایی را برخی از رسانه های ترکیه ای بخاطر صحنه های احساسی و عاطفی که بین آصلی انور و اوزجان دنیز در سریال عروس استانبول رخ داده بود میدانستند. البته این جدایی مدت زیادی دوام نیاورد و بعد از مدت کوتاهی باهم آشتی کردند

آصلی انور

اوزجان دنیز و آصلی انور در فیلم سینمایی طرف دیگر

آدرس صفحه اینستاگرام اصلی انور : @aslienver

علاوه بر سریال عروس استانبولی ، آصلی انور امسال به همراه مریم اوزرلی و اوزجان دنیز در یک پروژه سینمایی به اسم طرف دیگر حضور داشته است.

عکسهای آصلی انور بازیگر نقش ثریا سریال عروس استانبول

آصلی انور

 

آصلی انور

 

آصلی انور

عکس جالبی از قبل و بعد اصلی انور

آصلی انور

عکس آصلی در مراسم ختم مادرش

آصلی انور

 

آصلی انور

 

آصلی انور

اصلی انور و اوزجان دنیز در سریال عروس استانبول

آصلی انور

 

آصلی انور

عکس جالبی از آصلی زمانی که اضافه وزن داشت

آصلی انور

 

آصلی انور

آصلی انور

 

آصلی انور

عکس بدون آرایش آصلی انور

1 دیدگاه در “بیوگرافی و عکسهای آصلی انور بازیگر ترکیه ای

  1. نگار جوکار گفت:

    ولطیف حالا که گفتن نمیشه گفتند تو چرا خودم قاسم رفت می کنی چرا نگفتم گفتم اونجوری میشه که همین که به خدا را شکر میکنم عزیزم 😙😉😚😉😚😉😙😙😉😶😉😶😉😚😉😚😉😶😉😶😉😶😉🙄

نظرات