زمان و ساعت مراسم قرعه کشی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

1

مراسم قرعه کشی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

فیفا تایید کرد که قرعه کشی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، روز یک دسامبر ۲۰۱۷ (۱۰ آذر ۱۳۹۶) در کاخ کرملین برگزار خواهد شد.

قرعه کشی جام جهانی 2018 روسیه

البته زمان قرعه کشی پیش از این هم مشخص بود اما برای روس ها محل انجام قرعه کشی هم اهمیت زیادی داشت و به همین دلیل، اعلام رسمی این خبر کمی به تاخیر افتاد.

قرار است قرعه کشی در یکی از سالن های کرملین که زمانی محل برگزاری جلسات حزب کمونیست بود و اکنون به سالن کنسرت تبدیل شده، برگزار شود.

در بیانیه فیفا آمده است:” فیفا و کمیته برگزار کننده جام جهانی تایید می کند که قرعه کشی مرحله نهایی جام جهانی ۲۰۱۸، روز یک دسامبر در سالن کنسرت کاخ کرملین در مسکو برگزار خواهد شد.

این سالن که ظرفیت ۶ هزار تماشاچی را دارد، پیش از این میزبان هنرمندان بین المللی و محلی معروفی بوده و همچنین اجراهای باله و اوپرا هم در آن انجام شده است.”

ساعت شروع مراسم قرعه کشی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه (به وقت تهران) –> ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران (ساعت ۱۸ به وقت مسکو).

مراسم فرش قرمز از ساعت ۱۶ به وقت مسکو (۱۶:۳۰ به وقت تهران) شروع می شود. مراسم رسمی قرعه کشی هم ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران شروع می شود. برگزاری مراسم یک ساعت به طول می انجامد.

_ کارلوس کی روش به عنوان سرمربی تیم ملی ایران و مهدی مهدوی کیا و علی دایی به عنوان میهمان ویژه فیفا در این مراسم حضور دارند.

_ همچنین قرار است میرسلاو کلوزه، کاپیتان پیشین تیم ملی آلمان جام قهرمانی را به مراسم بیاورد.

_ حدود ۶۰۰۰ نفر مهمان، مراسم را از نزدیک تماشا خواهند کرد.

_ مجریان قرعه کشی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه –> گری لینه‌کر مهاجم پیشین تیم ملی انگلیس و ماریا کوماندنایا مجری زن قرعه کشی جام جهانی

* پخش زنده آنلاین قرعه کشی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه *

_ این مراسم به صورت زنده و مستقیم از کانال یوتیوب فیفا پخش می شود.

_ حق پخش مستقیم این مراسم توسط شبکه ITV و BBC از انگلستان و شبکه فاکس نیوز از آمریکا و شبکه تله موندو از اسپانیا خریداری شده است. علاقه مندان می توانند مراسم را از طریق این شبکه ها به طور زنده تماشا کنند.

* نحوه قرعه کشی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه *

قرعه کشی جام جهانی ۲۰۱۸ مانند سایر جام های جهانی از طریق سیدبندی ماه اکتبر انجام می شود. تیم های سید ۱ تا ۴ با قرعه کشی در پات ها یا گلدان های هشتگانه قرار می گیرند، با این استثنا که تیم های یک سید و از یک قاره نمی توانند در یک گلدان قرار داشته باشند. اما این قانون برای قاره اروپا منعی ندارد. چون تعداد تیم های حاضر از قاره اروپا در جام جهانی بیش از ۸ تیم است. بر طبق اعلام فیفا، تیم ایران در سید ۳ مسابقات قرار گرفته است.

 

شبکه های پخش کننده مراسم قرعه کشی جام جهانی

شبکه های رایگان ایرانی در دسترس:

شبکه ۳ / برنامه نود :پخش زنده قرعه کشی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با اجرای عادل فردوسی پور/این مراسم روز جمعه دهم آذر از ساعت ۱۷ در قالب ویژه برنامه نود روی آنتن می رود.

شبکه سین فیلم Cine film: قرعه کشی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را، به صورت زنده، بدون حذفیات و با کیفیت HD به صورت رایگان در شبکه Cine Film ببینید
فرکانس ماهواره ای:
هاتبرد
Cine Film
Hotbird 12149 V 27500
یوتل ست
Cine Film HD
Eutelsat 11304 H 29700

البته هنوز شبکه منوتو Manoto TV در مورد پخش مراسم قرعه کشی جام جهانی ۲۰۱۸ اطلاعیه ای صادر نکرده است.
شبکه های پخش کننده خارجی رایگان مراسم قرعه کشی جام جهانی ۲۰۱۸

Cine Film HD (Farsi)
Cama3 (Farsi)
ZDF
RSI La2 HD
RTS Deux HD
SRF Zwei HD
TRT Spor
beIN Sports News HD

شبکه های خارجی پخش کننده ماهواره ای (کارتی)
شبکه های فاکس در آمریکا،بی بی سی و ITV در اروپا،تله موندو در اسپانیا پخش کننده زنده مراسم قرعه کشی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه هستند
همچنین سایت رسمی FIFA.com نیز این مراسم را به صورت زنده بر روی سایت خود پخش خواهد کرد.

1 دیدگاه در “زمان و ساعت مراسم قرعه کشی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

  1. احسان گفت:

    از اطلاع رسانی ممنونم

نظرات