طالع بینی و فال روزانه سه شنبه ۱۶ آبان ۹۶

0

طالع بینی و فال روزانه سه شنبه ۱۶ آبان ۹۶

فال روزانه سه شنبه ۱۶ آبان – ۷ نوامبر برای امروز شما

فال روزانه سه شنبه 16 آبان

امروز چه اتفاقاتی در انتظار شما می باشد… فال روزانه خود را اینجا بخوانید

فال فروردین ماه

فال روزانه سه شنبه ۱۶ آبان ۹۶ متولدین فروردین ماه

شاید غیر منتطره به نظر برسد، اما تصمیم دارید که در عین خونسردی به احساسات پر شور و هیجان انگیز هم دست پیدا کنید. متاسفانه نمی شود که هر دوی این ها را با هم داشته باشید، به هر حال مجبورید برای به دست آوردن یکی دیگری را از دست بدهید. اگر چه راهکارهای عقلانی به دردتان می خورد، اما به شما توصیه می شود که به ندای قلب تان گوش کنید تا چیزی را که بیشتر همه به نفع تان است نشان تان دهد.

جداکننده

فال اردیبهشت

فال روزانه سه شنبه ۱۶ آبان ۹۶ متولدین اردیبهشت ماه

مجبورید با بعضی چیزها روبرو شوید و راه گریزی وجود ندارد. دیگر به این نتیجه رسیده اید که نمی توانید چشم تان را بر حقایق ببندید. اما بدانید که مواجه با ترس های تان آن قدرها هم وحشت انگیز نیست. اگر بخواهید وانمود کنید که مشکلی وجود ندارد همه چیز سخت تر خواهد شد. اولین قدم برای این که تغییرات مثبت ایجاد کنید این است که همه چیز را همان طوری که هست ببینید.

جدا کننده

فال خرداد

فال روزانه سه شنبه ۱۶ آبان ۹۶ متولدین خرداد ماه

دل تان می خواهد در فعالیت های اجتماعی شرکت کنید، اما بدانید که اگر در انجام وظایف تان کوتاهی کنید بهای سنگینی در انتظارتان است. اکنون نمی توانید درست تصمیم بگیرید، مگر این که لحظه ای درنگ کنید و ببینید که رفتار شما چه تاثیری روی دیگران می گذارد. در هر صورت به نفع تان است که آینده نگر باشید. خوشبختانه، وقتی حقیقت را ببینید به خودی خود به همان مسیر تغییر جهت خواهید داد.

جدا کننده

فال تیر ماه

فال روزانه سه شنبه ۱۶ آبان ۹۶ متولدین تیر ماه

امروز ممکن است بعد از این که حرف های دیگران را شنیدید، تصمیم بگیرید که خودتان هم صحبت کنید، در حالی که می دانید اکنون باید تا حد امکان چیزی فاش نکنید. متاسفانه، وقتی که شروع به صحبت کنید دیگر نمی شود جلوی شما را گرفت. یادتان باشد که مجبور نیستید همه ی ماجرای زندگی تان را یک باره تعریف کنید. اکنون به نفع تان است که سکوت اختیار کنید و بیشتر یک شنونده ی خوب باشید تا یک گوینده.

جدا کننده

فال مرداد

فال روزانه سه شنبه ۱۶ آبان ۹۶ متولدین مرداد ماه

اکنون زمان آن رسیده که خاطرات تلخ گذشته را کنار بگذارید تا بتوانید از شادی هایی که به قلب تان راه یافته لذت ببرید. البته فکر نکنید که باید همه ی تجربیات ناگوار گذشته را دور بریزید و به کل فراموش کنید. احساسات تان را انکار نکنید، چون آن وقت بیخود و بی جهت اذیت خواهید شد. خوشبختانه، اگر انعطاف به خرج دهید می توانید مسیرهای جدیدی پیدا کنید که به نتایج مثبت ختم می شوند.

جدا کننده

فال شهریور

فال روزانه سه شنبه ۱۶ آبان ۹۶ متولدین شهریور ماه

اکنون قصد دارید که یک رابطه کاری یا شخصی را بهبود ببخشید، اما ممکن است رفتاری غیر منتظره از جانب طرف مقابل تان ببینید. حتما رفتار آن ها متعجب تان خواهد کرد، چون به هیچ وجه با چیزی که فکر می کردید جور درنمی آید. بدانید که در آغاز یک مسیر جدید هستید، پس بگذارید که هر چیزی مسیر طبیعی خودش را طی کند و از این که اوضاع با برنامه های شما هماهنگ نیست عصبانی نشوید.

جدا کننده

فال مهر

فال روزانه سه شنبه ۱۶ آبان ۹۶ متولدین مهر ماه

تصمیم دارید برای حفاظت از قلب تان تنها بمانید، اما این راهکار محتاطانه فقط باعث خواهد شد که از جمع فاصله بگیرید. اکنون ممکن است در روابط تان دچار مشکل شوید، به ویژه اگر طرف مقابل تان با شما راه نیاید. به جای این که از دیگران جدا بمانید، بهتر است سعی کنید دیدگاه شان را بفهمید. وقتی بتوانید همه چیز را از زاویه ی نگاه آن ها ببینید، بهتر می توانید به تفاهم برسید و همدیگر را دوست داشته باشید.

جدا کننده

فال آبان

فال روزانه سه شنبه ۱۶ آبان ۹۶ متولدین آبان ماه

دوست ندارید جنگ و دعوا راه بیندازید، فقط می خواهید به سرچشمه ی عصبانیت تان رجوع کنید و احساسات تان را پردازش کنید. وقتی متوجه شوید که چسبیدن به خاطرات و رویدادهای گذشته فقط باعث ناراحتی تان می شود، آن وقت ترغیب می شوید که از این وضعیت فاصله بگیرید. آینده ی روشنی در انتظار شماست، فقط باید جرات کافی پیدا کنید و به ندای قلب تان گوش کنید.

جدا کننده

فال آذر

فال روزانه سه شنبه ۱۶ آبان ۹۶ متولدین آذر ماه

اصلا برای تان مهم نیست که چه قدر افکارتان غیر عادی هستند، فقط می خواهید فرصتی پیدا کنید تا آن ها را به کار ببندید. اما هدف اصلی شما موفقیت نیست، همین که بتوانید خلاقیت تان را عرضه کنید برای تان حس خوشایندی است. اکنون تمایل دارید بدون این که به عواقب کار بیندیشید دست به کار شوید. اگر در پایان مسیر به یک کشف هوشمندانه برسید، آن وقت شاید خطر کردن اشکالی نداشته باشد.

جدا کننده

فال دی

فال روزانه سه شنبه ۱۶ آبان ۹۶ متولدین دی ماه

اکنون همه چیز در حال تغییر است و شما هنوز آمادگی لازم را کسب نکرده اید. باید راهی پیدا کنید تا انرژی های اطراف تان را مدیریت کنید. بهتر است بدانید که نمی توانید چیزی را از مسیر طبیعی اش خارج کنید، پس هر پیشامدی را همان طور که هست بپذیرید. منتظر معجزه نباشید، اما بدانید که رویکرد مثبت شما و علاقه ی تان باعث می شود تا فشارهای وارده را به انرژی های مثبت تبدیل کنید.

جدا کننده

فال روزانه سه شنبه ۱۶ آبان ۹۶ متولدین بهمن ماه

فکر می کنید که همه چیز تحت کنترل تان است، اما امروز چیزی پیش خواهد آمد که به موجب آن همه چیز را با دیدگاه دیگری نگاه خواهید کرد. به جای این که به برنامه ی شلوغ تان بچسبید، بهتر است بگذارید به هم بخورد و بعد از نو یک برنامه ی جدید ترتیب دهید. اکنون برای پیشگیری دیر شده، فقط باید برای تغییرات جدید آماده شوید.

جدا کننده

فال روزانه سه شنبه ۱۶ آبان ۹۶ متولدین اسفند ماه

انگار برخلاف میل باطنی تان با آینده روبرو شده اید. البته که دوست دارید پیشرفت کنید، اما انگار این قدر به موقعیت فعلی عادت کرده اید که دوست ندارید آن را کنار بگذارید. چالش هایی که پیش روی شماست چندان مشکل ساز نیستند، بلکه مشکل اصلی برمی گردد به ترس شما از قدم گذاشتن به مرحله ی بعدی زندگی. نگران ناشناخته ها نباشید، چون تا وقتی اطلاعات کافی به دست نیاورید نمی توانید کاری کنید.

جدا کننده

نظرات