آیا خبر حضور مهدی رحمتی در پرسپولیس صحت دارد؟

0

آیا خبر حضور مهدی رحمتی در پرسپولیس صحت دارد؟

شنیده می‌شود در صورت جدایی دروازه‌بان شماره یک تیم فوتبال پرسپولیس، کاپیتان استقلال مهدی رحمتی جانشین او خواهد شد.

مهدی رحمتی

زمزمه هایی مبنی بر جدایی علیرضا بیرانوند از تیم فوتبال پرسپولیس شنیده می‌شود و حتی برانکو ایوانکوویچ تقریبا از خروج او مطمئن است و به بوژیدار رادوشوویچ وعده داده در نیم‌فصل دوم، تعداد بازی‌های بیشتری را در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت.
از سوی دیگر سید مهدی رحمتی، دروازه‌بان شماره یک و کاپیتان استقلال با وجود استعفای علیرضا منصوریان و حضور وینفرد شفر، سرمربی آلمانی روی نیمکت آبی‌پوشان پایتخت همچنان به نیمکت ذخیره‌ها دوخته شده و شاهد حضور سید حسین حسینی درون دروازه است.
حالا شایعاتی اطراف دو باشگاه بزرگ پایتخت شنیده می‌شود مبنی بر اینکه برانکو به مدیران باشگاه پرسپولیس اعلام کرده در صورت جدایی قطعی بیرانوند می‌توانند با رحمتی وارد مذاکره شوند! کاپیتان استقلال که ۳ ماه دیگر ۳۵ ساله می‌شود به احتمال زیاد در نیم‌فصل دوم از جمع آبی‌پوشان جدا خواهد شد و در حال حاضر پرسپولیس تنها گزینه‌ای است که به صورت غیر رسمی خواستار جذب او محسوب می‌شود.
البته این اتفاق در صورتی رخ خواهد داد که مدیران باشگاه پرسپولیس بتوانند حکم فیفا را به تعلیق دربیاورند. سرخ‌پوشان به دلیل تخلف در امضای قرارداد مهدی طارمی از جذب بازیکن در دو پنجره نقل‌وانتقالاتی محروم شده‌اند اما امیدوارند با کمک وکیل، این حکم را حداقل در نیم‌فصل دوم لیگ برتر هفدهم تعلیق کنند

حضور مهدی رحمتی در پرسپولیس

نظرات