سلبریتی هایی که بیشترین تعداد ازدواج را دارند + تصاویر

0

سلبریتی هایی که بیشترین تعداد ازدواج را دارند + تصاویر

در این مطلب میتوانید رکورداران ازدواج در بین سلبریتی های معروف را به همراه عکس همسران آنها ملاحظه کنید

ازدواج سلبریتی ها

بین بازیگران سینما همیشه شایعاتی درباره زندگی شخصیشان منتشر می شود و عوام معمولا بر این باورند که زندگی زناشویی بازیگران سینما همیشه متزلزل بوده است. اینکه اکثر بازیگران به تعدد ازدواج کرده اند شاید یکی از دلایلی باشد که موجب می شود عوام اینگونه فکر کنند. در این مطلب می خواهیم شما را با ستاره هایی آشنا کنیم که رکوردار ازدواج هستند.

الیزابت تیلور (Elizabeth Taylor) :

ازدواج سلبریتی ها

الیزابت تیلور بازیگر سرشناس یهودی‌تبار آمریکایی و برندهٔ دو جایزه اسکار برای بهترین بازیگری بود. الیزابت تیلور ۸ بار ازدواج کرده است.

معروفترین و جنجالی ترین ماجرای عشقی او باوجود داشتن همسر ارتباط او با ریچارد برتون بود که واکنش واتیکان را هم در پی داشت- آنها در سال ۱۹۶۲ در جریان فیلمبرداری کلئوپاترارابطه‌ای عاشقانه را شروع کردند.

الیزابت تیلور در طول سالها دچار ناراحتی‌های جسمانی گوناگونی بود او در سال ۱۹۸۰ متوجه بیماری ایدز HIV شد. وی طی درمان های طولانی مدت در سن ۷۹ سالگی در حالی که با بیماری اش دست و پنجه نرم می کرد از دنیا رفت.

تام کروز (tom cruise) :

ازدواج سلبریتی ها

تام کروز در سیراکیوز از شهرهای مرکزی ایالت نیویورک آمریکا به دنیا آمد. او با بازی در فیلم ” تاپ گان” به شهرت جهانی رسید.

تام کروز تا کنون۳بار ازدواج کرده است. وقتی با نیکول کیدمن ازدواج کرد شاید هیچ کس فکر نمی کرد که چند سال بعد از اوجدا شود؛ ولی این اتفاق افتاد و آنهارسما از هم طلاق گرفتند، در حالی که کیدمن سه ماهه باردار بود- او البته پس از طلاق بچه اش را سقط کرد.

ازدواج سلبریتی ها

تام کروز و نیکول کیدمن

ازدواج سلبریتی ها

تام کروز و کتی هلمز

تام کروز سپس با میمی راجرز ازدواج کرد، ولی پس از مدت کوتاهی از او هم جدا شد.آخرین همسر تام، کتی هلمز نام دارد. جالب است بدانید که تام در بالای برج ایفل از کتی تقاضای ازدواج کرد و او نیز پذیرفت. هر چند مدتی بعد کروز از کتی هلمز نیز جدا شد!گویا قرار است تام کروز به زودی با “میراندا کر” ازدواج کند!

ازدواج سلبریتی ها

جنیفر لوپز (jennifer lopez) :

ازدواج سلبریتی ها

جنیفر لوپز و کریس جود

ازدواج سلبریتی ها

جنیفر لوپز و مارک آنتونی

ازدواج سلبریتی ها

جنیفر لوپز و اوجانی نوا

ازدواج سلبریتی ها

جنیفر لوپز و بن افلک

جنیفر لوپز متولد و بزرگ شده محله کَسل هیل در همسایگی برونکس واقع در نیویورک است. نخستین فیلمی که جنیفر لوپز به عنوان یک بازیگر کلیدی، ایفای نقش کرد فیلم با ژانر زندگینامه به نام” سلنا ” بود در این فیلم جنیفر لوپز به عنوان یک بازیگر برجسته و متمایز موفق شد جایزه آلما را دریافت کند. همسران وی اوجانی نوا، کریس جود، بن افلک و مارک آنتونی بودند. البته وی در این اواخر هم با کاسپر اسمارت رابطه داشته است ولی هنوز خبری از ازدواج آنها پخش نشده است

 

ازدواج سلبریتی ها

برد پیت (brad pitt) :

برد پیت بازیگر و تهیه کننده آمریکایی است. وی تاکنون پنج‌بار نامزد دریافت جایزه اسکار و جایزه گلدن گلوب و یک‌بار برنده جایزه گلدن گلوب شده است.

ازدواج سلبریتی ها

ازدواج سلبریتی ها

برد پیت و جنیفر آنیستون

ازدواج سلبریتی ها

برد پیت و آنجلینا جولی

برد پیت بعد از مدتی ارتباط با بازیگر زن سینمای هالیوود، گوئینت پالترو، تصمیم به ازدواج با جنیفر آنیستون می‌گیرد که ازدواجشان ۵ سال عمر می‌کند. سپس وارد رابطه‌ای با آنجلینا جولی می‌شود. زندگی این دو به شکل جهانی مورد توجه همگان قرار گرفت که البته از هم جدا شدند

 

رکورداران بیشترین ازدواج سلبریتی ها

 

نظرات