علت بسته شدن سایت نایت مووی Nightmovie

5

علت بسته شدن سایت نایت مووی Nightmovie

نایت مووی (Nightmovie)، سایت دانلود فیلم و سریال، پس از حدود ۶ سال فعالیت امروز بسته شد. پیش از این، بسته شدن تاینی موویز حواشی زیادی را ایجاد کرده بود.

نایت مووی

پس از بسته شدن سایت تاینی موویز (Tinymoviez) و دستگیر شدن عوامل این سایت دانلود فیلم و سریال به دلیل آنچه تهیه و دوبله فیلم‌های مبتذل و مستهجن خوانده شد، حالا نوبت به یکی دیگر از سایت‌های دانلود فیلم رسیده و Nightmovie هم پس از حدود ۶ سال فعالیت به کار خود پایان داد.

تایید بسته شدن سایت نایت مووی پس از ۶ سال

هنوز اطلاعات بیشتری در این مورد منتشر نشده اما خبر بسته شدن نایت مووی در صفحه اینستاگرام این رسانه تایید شد: «هر شروعی پایانی دارد و پایان کار ما هم پس از حدود ۶ سال این چنین بود. سایت نایت مووی هم مثل خیلی از سایت‌های دیگر بسته شد. طی چند روز گذشته همه تلاش‌مان را کردیم که سایت را برگردانیم اما نشد.»

این در حالیست که کانال تلگرامی و صفحه اینستاگرامی با نام نایت مـووی در حال فعالیت است اما در پست اینستاگرامی این رسانه تاکید شده که این کانال و پیج فیک بوده و کانال رسمی تلگرام Nightmovie نیز بسته شده است.

5 دیدگاه در “علت بسته شدن سایت نایت مووی Nightmovie

  1. مای علیز گفت:

    نایت مووی بسته نمیشود و تغییر لینک داده. در ضمن سایت مای موویز که با پشتیبانی مثلا نایت موویز میباشد هرگز عضو نشوید و جز سایت های دریافت اطلاعات گوشی و کامپیوتر به شمار میرود

  2. نایت مووی گفت:

    دروغ نگو

  3. GhostWarrior گفت:

    سایت بسته شده الان این ها سایت فیک هستن

  4. cheris_redfield گفت:

    نایت مووی بسته نشده دروغ نگید.هم تو تلگرام هست هم توی سایتش.

  5. مهدی گفت:

    سلام.چه سالی نایت مووی بسته شد؟

نظرات