طالع بینی و فال روزانه پنجشنبه ۱۱ آبان ۹۶

0

طالع بینی و فال روزانه پنجشنبه ۱۱ آبان ۹۶

فال روزانه پنجشنبه ۱۱ آبان – ۲ نوامبر برای امروز شما

فال روزانه پنجشنبه 11 آبان

امروز چه اتفاقاتی در انتظار شما می باشد… فال روزانه خود را اینجا بخوانید

فال فروردین ماه

فال روزانه پنجشنبه ۱۱ آبان ۹۶ متولدین فروردین ماه

امروز تمایل دارید که احساسات تان را بیشتر از دیگران گسترش دهید. این افزایش انرژی ممکن است برای دیگران سردرد ایجاد کند، اما شما قصد دارید که احساس موفقیت تان را تا حد امکان گسترش دهید. حواس تان باشد که چه کار دارید می کنید. اکنون نباید وظایف تان را کنار بگذارید، چون امروز دست به هر کاری که بزنید سازنده عمل خواهید کرد.

جداکننده

فال اردیبهشت

فال روزانه پنجشنبه ۱۱ آبان ۹۶ متولدین اردیبهشت ماه

امروز ممکن است خیلی غیر منتظره با یک دوست قدیمی که مدت ها پیش گم اش کرده بودید روبرو شوید. هیچ وقت نمی دانید وقتی که از منزل خارج می شوید چه کسانی را خواهید دید، پس بهتر است همیشه آماده ی رویارویی های ناگهانی باشید. شاید اگر امروز روزنامه دست بگیرید و بخوانید، یک عکس توجه شما را جلب کند، چون عکس کسی است که او را می شناسید.

جدا کننده

فال خرداد

فال روزانه پنجشنبه ۱۱ آبان ۹۶ متولدین خرداد ماه

امروز از آن روزهایی است که دیگران با پر حرفی های شان به شما اجازه حرف زدن نخواهند داد. کاملا با نظرات طرف مقابل تان مخالف هستید و دیگر صبر و تحمل ندارید. وقتی نوبت حرف زدن شما شد، دیگران قانع می شوند که راست می گویید. نکته ی جالب این است که همین اوضاع آشفته می تواند اوقات سازنده ای را برای شما رقم بزند.

جدا کننده

فال تیر ماه

فال روزانه پنجشنبه ۱۱ آبان ۹۶ متولدین تیر ماه

افکارتان از یک سو به سوی دیگر می رود. بهتر است انرژی های خود را روی کاری متمرکز کنید که هوشمندی می خواهد. حالا که از این همه انرژی لبریز شده اید، آن را با درایت به کار بگیرید و در این میان کمی هم استراحت کنید. می توانید به مافوق تان بگویید که اجازه دهد فقط بیست دقیقه از کار دست بکشید تا بعد بتوانید مفیدتر عمل کنید.

جدا کننده

فال مرداد

فال روزانه پنجشنبه ۱۱ آبان ۹۶ متولدین مرداد ماه

امروز دیگران بیشتر از همیشه به شما گوش خواهند کرد. گاهی وقت ها که حرف می زنید، به شما گوش می کنند، اما لحظه ای بعد همه چیز از یادشان می رود. با این حال امروز فرق می کند، چیزهایی که می گویید با جان دل شنیده خواهد شد. پس حواس تان باشد حالا که این طور است نظرات تان را خوب توضیح دهید، چون تاثیر شگفتی خواهند گذاشت.

جدا کننده

فال شهریور

فال روزانه پنجشنبه ۱۱ آبان ۹۶ متولدین شهریور ماه

امروز تمایل دارید با اطلاعاتی که به دست تان می رسد مخالفت کنید. انگار کمی خودخواه شده اید، چون کمتر به ایده های انسان دوستانه فکر می کنید. بهتر است به کسانی هم که در اطراف تان زندگی می کنند فکر کنید. هر چه بیشتر به دیگران احترام بگذارید، در نهایت خودتان احساس بهتری خواهید داشت.

جدا کننده

فال مهر

فال روزانه پنجشنبه ۱۱ آبان ۹۶ متولدین مهر ماه

امروز ممکن است اتفاقات مهمی بیفتد. اکنون وقت آن است که نقشه های کاربردی طراحی کنید و ایده های خارق العاده ی تان را به کار بگیرید. همه چیز این قدر سریع دارد پیش می رود که نمی دانید چه طور باید شروع کنید. اما نگران نباشید، برای الآن همین قدر کافی است که فقط ایده های تان را با قدرت مطرح کنید. درهای دیگر خودش به ترتیب باز خواهد شد.

جدا کننده

فال آبان

فال روزانه پنجشنبه ۱۱ آبان ۹۶ متولدین آبان ماه

اکنون زمان آن است که تعاملات تان را به مرحله جدیدی وارد کنید. چند هفته ی گذشته به این فکر بودید که واقعا به چه چیزی باور دارید و اعتقادتان چیست. اما حالا وقت آن رسیده که همه ی افکارتان را به مرحله ی عمل وارد کنید. این یکی از موهبت های امروز است که تا از دست نرفته باید به کارش بگیرید.

جدا کننده

فال آذر

فال روزانه پنجشنبه ۱۱ آبان ۹۶ متولدین آذر ماه

چرخه ی جدیدی در زندگی تان ایجاد شده و قصد دارید که باورهای قدیمی تان را دور بریزید. تمایل دارید که در درون تان یک خانه تکانی حسابی راه بیندازید. به شما توصیه می شود که همه ی منابعی را که در اختیار دارید گرد هم جمع کنید تا آن چه از نو می سازید پایه و اساس محکمی داشته باشد.

جدا کننده

فال دی

فال روزانه پنجشنبه ۱۱ آبان ۹۶ متولدین دی ماه

مثل این می ماند که دارید از یک صخره بالا می روید و پای تان مدام می لغزد. به دنبال جای دست هستید و می خواهید جای پای محکمی پیدا کنید تا نیفتید. به خودتان می گویید که اگر از این مخمصه خلاص شوید دیگر هرگز از این مسیر نمی آیید. اما بدانید که همه ی این چالش ها به قوی تر شدن شما کمک خواهد کرد و بیشتر از مسیرهای آسان به نفع تان تمام خواهد شد.

جدا کننده

فال روزانه پنجشنبه ۱۱ آبان ۹۶ متولدین بهمن ماه

اوضاعی پیش آمده که همه با داد و فریاد فقط می خواهند حرف خودشان را پیش ببرند. از طرفی، کسانی هم هستند که از شما خواسته هایی دارند و شما در حال حاضر قادر به انجام آن ها نیستید. بهتر است بایستید و دلایل تان را برای شان توضیح دهید، حتما حرف تان را خواهند فهمید و درک تان می کنند. نگران نباشید ، چون همه ی فشارها به زودی فروکش می کند.

جدا کننده

فال روزانه پنجشنبه ۱۱ آبان ۹۶ متولدین اسفند ماه

امروز بهتر است خودتان را وارد ماجراهای دیگران نکنید. احتمال دارد چون خوب به حرف های شان گوش نکرده اید، حرف شان را اشتباه برداشت کنید. به علاوه، امروز بیشتر حواس تان پیش افکار خودتان هست و به سختی می توانید روی کار دیگران متمرکز شوید. اگر حتی با نظر دیگران مخالف بودید، به شما توصیه می شود که فعلا چیزی نگویید.

جدا کننده

نظرات