آخرین اخبار و جزئیات پرونده پزشک تبریزی

1

آخرین اخبار و جزئیات پرونده پزشک تبریزی

دادستان عمومی و انقلاب مرکز آذربایجان شرقی با اشاره به آخرین وضعیت پرونده پزشک تبریزی گفت: استعلامی از پزشکی قانونی شده که هنوز پاسخ آن واصل نشده، پس از ارسال پاسخ استعلام به مراجع قضایی جلسه بعدی دادگاه برگزار خواهد شد.

 دکتر علیرضا صلحی پزشک تبریزی

موسی خلیل اللهی دادستان عمومی و انقلاب مرکز آذربایجان شرقی با اشاره به آخرین وضعیت پرونده پزشک تبریزی اظهار کرد: استعلامی از پزشکی قانونی شده که هنوز پاسخ آن واصل نشده است.
وی در ارتباط با تعیین وقت جلسه بعدی دادگاه رسیدگی به پرونده تصریح کرد: پس از ارسال پاسخ استعلام پزشکی قانونی به مراجع قضایی جلسه بعدی دادگاه برگزار خواهد شد.
کیفرخواست پرونده پزشک تبریزی در اواسط فرودین ماه سال جاری صادر شد و چهارم مهرماه جلسه رسیدگی به این پرونده در شعبه ۳ دادگاه کیفری یک تبریز برگزار شد.

دکتر علیرضا صلحی پزشک تبریزی

بیستم مهر ماه سال گذشته و همزمان با روز تاسوعای حسینی خبری مبنی بر فوت ۲ عضو خانواده یکی از پزشکان تبریز در رسانه‌ها منتشر شد. بر اساس گفته رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی این پزشک مدعی شده بود که فردی چند غذای نذری در اختیار آن‌ها قرار داده و اعضای خانواده‎اش با مصرف این غذا مسمومیت پیدا کرده، راهی بیمارستان شده‌اند و در نهایت همسر و مادربزرگ این پزشک فوت می‌شوند.
وی از صدور نظریه پزشکی قانونی در رابطه با این پرونده خبر داد و گفت: بر اساس نظریه پزشکی قانونی علت فوت دو نفر از اعضای خانواده این پزشک مسمومیت با سم فسفین بوده و در بررسی غذاها نیز این نوع سم کشف شده است.
قاضی خلیل الهی تصریح کرد: خوشبختانه در جریان تحقیقات، محل این غذاخوری شناسایی و با بررسی محتوای دوربین‌های حاضر در محل، نحوه خرید غذا مشخص شده است.
دادستان تبریز خاطرنشان کرد: این پزشک نیز تایید کرده که اصلا بحث غذای نذری در کار نبوده است.

1 دیدگاه در “آخرین اخبار و جزئیات پرونده پزشک تبریزی

  1. سارا گفت:

    مطمعنی آخرین اخبارو نوشتی این پزشک که خیلی وقته اعدام شده

نظرات