آموزش چت تصویری در اینستاگرام | لایو دو نفره اینستاگرام

3

آموزش چت تصویری در اینستاگرام | لایو دو نفره اینستاگرام

لایو دو نفره اینستاگرام : اینستاگرام در آپدیت جدید خود به کاربران اجازه می‌دهد ویدیوهای لایو را در بخش استوری به‌صورت دو نفره برگزار کنید.

لایو دو نفره اینستاگرام

از ماه اوت قابلیت ارتباط زنده تصویری دو نفره با دوستان در حال آزمایش است و هم‌اکنون این ویژگی در اختیار عموم قرار گرفته است. این شرکت که از اوایل اوت قابلیت دعوت کردن دوستان برای برقراری ارتباط دو نفره لایو را برای بعضی افراد ممکن ساخت، امروز اعلام کرد که دسترسی به این قابلیت را، به همراه فیلترهای چهره، برای عموم کاربران آزاد کرده است.

برای این کار هنگامی که در حال ارسال ویدیوی زنده در استوری هستید، به سادگی دکمه Add را می‌زنید و هر بیننده‌ای که خواستید را به ویدیوی لایو دو نفره دعوت می‌کنید. سپس نمایشگر به دو قسمت تقسیم می‌شود تا هر دو تصویر را نشان دهد. وقتی ارتباط تصویری به پایان رسید، می‌توانید آن را به قسمت استوری برای ۲۴ ساعت اضافه کنید و یا اینکه آن را حذف کنید.

اگر مشاهده کردید که یکی از دوستانتان با کسی در حال برقراری ارتباط تصویری است، در قسمت استوری‌ها دو دایره را مشاهده می‌کنید که در کنار هم قرار گرفته‌اند. شما می‌توانید برای دیدن ویدیو بر روی آن کلیک کنید و در هنگام دیدن لایک و کامنت هم بفرستید. این آپدیت هم‌اکنون برای گوشی‌های اندرویدی و iOS قابل دریافت است.

3 دیدگاه در “آموزش چت تصویری در اینستاگرام | لایو دو نفره اینستاگرام

  1. فروش ممبر گفت:

    با تشکر.

    لطفا نحوه ی اتصال اکانت های مختلف مانند اینستاگرام به اکانت تلگرام را اموزش دهید.

  2. فالوور اینستاگرام گفت:

    مرسی از پستتون

  3. اپس یار گفت:

    بسیار امکان جالبی هست

نظرات