زبان بدن زنان | همه آنچه باید در مورد زبان بدن زنان بدانیم

0

همه آنچه باید در مورد زبان بدن زنان بدانیم

شاید از نظر خیلی از مردها ، زنها موجودات خیلی پیچیده ای باشند و این پیچیده بودن آنها باعث مشکلاتی در ارتباط برقرار کردن با آنها شود، ولی شما میتوانید با شناخت کمی در مورد زبان بدن زنان خیلی از این مشکلات را حل کنید، مقاله زیر یکی از کاملترین مقالات در مورد زبان بدن زنان است که میتوانید آن را در ادامه بخوانید

زبان بدن زنان

اگر با یک خانم قرار دارید می توانید با حرکات و رفتارهای او و به ویژه زبان بدن وی تا حدودی او را بهتر درک کنید و همیشه یک قدم از او جلوتر باشید. خیلی از حرکات غیر ارادی خانم ها از طرز فکر این خانم نسبت به شما خبر می دهد.

روش هایی برای درک کردن زبان بدن زنان که مردان باید بدانند

چگونه زبان بدن خانم ها را درک کنیم؟

آیا می‌دانید چگونه زبان بدن زنان را درک کنید؟ زبان بدن به عنوان قوی‌ترین نشانگر تنظیم طنازی شناخته می‌شود. اگر بتوانید اشارات غیرکلامی زنان را بفهمید، به سرعت تعاملی یکپارچه و یکنواخت برقرار خواهید کرد. چندین راه وجود دارد که زنان از زبان بدنشان برای نشان دادن علاقه و شیفتگی‌شان به مردها از آنها استفاده می‌کنند. درک زبان بدن زنان می‌تواند پیچیده یا ساده باشد اما ترفند واقعی آن است که بتوانیم دسته‌ها و توالی‌های نشانه‌ها را تشخیص دهیم.

این مقاله را از طریق سایت VKool برای شما نوشتم تا مجموعه‌ای از ۳۱ توصیه برای درک زبان بدن و حالت چهره‌ی زنان را به شما نشان بدهم. هرچند همه‌ی زنان هم نشانه‌های زبان بدن یکسانی ندارند، اما این راه‌ها می‌توانند درمورد شماری از زنان صدق کنند. امیدوارم این نوشتار چیزی باشد که در جست‌وجوی آن هستید. به خواندن این مقاله ادامه دهید تا پی ببرید چگونه می‌توانید زبان بدن زنی که می‌خواهید قلبش را تسخیر کنید بفهمید.

یادگیری چگونگی درک زبان بدن زنان و حالات چهره‌ی آنها به شما کمک خواهد کرد وقتی با یک زن قرار ملاقات دارید تا حدود زیادی در وقت و انرژی‌تان صرفه‌جویی کنید. بعضی وقت‌ها، زنانی که تصادفا با آنها برخورد می‌کنید ممکن است جذب شما شده باشند. اگر در معرض و مواجهه با چنین وضعیتی با هر زنی قرار دارید و می‌دانید چگونه می‌توانید نشانه‌های جلب توجه‌ آنها را درست از همان لحظه‌ی اول درک کنید، باید به شما تبریک گفت که راه درستی را رفته اید و در این مقاله هم شما یاد می گیرید چگونه به طور کامل زبان بدن و حالات چهره‌ی زنان را درک کنید.

۳۱ راه درک زبان بدن زنان و حالات چهره آنان در ادامه آمده است:

۱. چرخش چشم:

در میان بهترین توصیه‌ها درمورد درک زبان بدن و حالات چهره‌ی زنان در تمام این مقاله این نخستین موردی است که دوست دارم معرفی کنم و از شما و دیگر خوانندگان می‌خواهم آن را به خوبی یاد بگیرید و به ذهن بسپارید.

یکی از رایج‌ترین نشانه‌هایی که آدم‌هایی که می‌خواهند بدانند چگونه زبان بدن زنان را درک کنند باید بشناسند نشانه‌ی بی‌علاقگی(سردی) است. این ممکن است از نشانه‌هایی باشد که مردان معمولا از سوی زنان دریافت می‌کنند. وقتی زنان چشم‌ می‌چرخانند نشانگر احساس تنفر آنها است. این نشان می‌دهد که زن سعی دارد درست در برابر دیدگانش به آن مرد بگوید واقعا از این که کنار او ایستاده است و به او نگاه می‌کند خسته و کسل است.

رایج‌ترین دلیل برای سر زدن چنین واکنشی از سوی زنان این است که آنها به مردانی که جربزه‌اش را ندارند مستقیما و بااعتماد به نفس به آنها نزدیک شوند احساس مجذوبیت نمی‌کنند.

اگر هر مردی خودش را در چنین وضعیتی ببیند، احتمال زیادی وجود خواهد داشت که آن زن با او عصبانی و خشمگین برخورد کند چرا که به احتمال فراوان جربزه‌ی آن را نداشته است که بی‌درنگ بعد از دیدن آن زن به او نزدیک شود.

بهترین و تنها راه‌حلی که می‌توانم به شما بگویم تا این نگرانی را از بین ببرید این است که باید از قانون ۳ ثانیه پیروی کنید که می‌گوید: “باید به زنی که می‌خواهیدش همیشه ظرف ۳ ثانیه اولی که او را می‌بینید نزدیک شوید.”
۲. اخم می‌کند یا لبخند زورکی می‌زند:

وقتی می‌بینید زنی به شما اخم می‌کند یا هر بار که با او شروع به صحبت می‌کنید زورکی لبخند می‌زند، ممکن است به یکی از ۳ دلیل زیر با شما چنین رفتاری شده باشد:

الف) به درستی با پویایی اجتماعی مکانی که شما و آن زن در آن یکدیگر را ملاقات می‌کنید سازگار نشده‌اید چون نمی‌دانستید چه کنید و چگونه در مناسبت‌های اجتماعی مختلف با یک زن ملاقات کنید.

ب) به درستی به آن زن نزدیک نشده‌اید چون به احتمال فراوان نه تنها نمی‌دانید چگونه می‌توانید با استفاده از جملات کوتاه و شوخ‌طبعانه زنان را مجذوب خود کنید بلکه علاوه بر آن از یک زبان بدن “نفرت انگیز” هم استفاده می‌کنید.

پ) آن زن بسیار بی‌تجربه است و به همین خاطر ارزش صرف وقت و تلاش شما را ندارد. بلافاصله از نزدیک شدن به او دست بکشید چون شما لیاقت بیشتر از آن را دارید.

دلیل برخورد با عصبانیت و خشمگینانه‌ی آن زن با شما هر چه باشد، توصیه می‌کنم که باید تمرکزتان را بگذارید روی برخورد درست با چالش‌هایی که با آنها مواجه می‌شوید و یادگیری مهارت‌هایی که برای کنار آمدن با و غلبه بر این چالش‌ها نیاز دارید.

در واقع، این یکی از ساده‌ترین‌ و در عین حال کارامدترین توصیه‌ها درباره‌ی درک زبان بدن زنان و حالات چهره‌ی آنها هنگام جلب توجه است که به شما دیدگاه روشنی درباره‌ی “دختری که در دیدرس‌تان” قرار دارد می‌دهد و برآورد می‌کند که آیا باید به او نزدیک شوید یا خیر.
۳. همیشه یکی از دوستانش را بین خودش و شما قرار می‌دهد:

یکی از “دردناک”‌ترین نشانه‌های زبان بدن که بی‌علاقگی زنان را نشان می‌دهد این است که هر بار شما سعی می‌کنید با دختری که می‌خواهید با او بیرون بروید حرف بزنید و به او نزدیک‌تر شوید، همیشه یکی از دوستانش را با خودش می‌آورد و اجازه می‌دهد آن دوست بین خودش و شما قرار بگیرد.

برای حصول اطمینان از این که می‌توانید از بروز چنین موارد ناجور و مضحکی در مقیاس بزرگ جلوگیری کنید، پیشنهاد می‌کنم که شما و مردان دیگر این مقاله را بخوانید و سعی کنید یاد بگیرید چگونه زبان بدن و حالات چهره‌ای را که باید متوجه شوید تا بتوانید بدون درنگ و تردید ظرف یک ثانیه به دختری که می‌خواهید نزدیک شوید درک کنید، چون زنان واقعا از مردانی که نمی‌دانند چگونه به درستی و به سرعت به آنها نزدیک شوند متنفر هستند. همچنین، توصیه‌ی من آن است که شما لازم است روی یادگیری چگونگی استفاده از زبان بدن خودتان برای جذب صحیح زنان و روی چگونگی ملاقات با زنان و نزدیک شدن به آنها در محیط‌های متعدد با موارد و شرایط متفاوت تمرکز کنید.

زبان بدن زنان
اصلی‌ترین نکته این است:

اغلب ۲ مورد وجود دارد که وقتی با زنان ملاقات می‌کنید ممکن است خودتان را در آن موقعیت‌ها ‌بیابید: مورد اول آن است که شما می‌توانید موقعیت را کنترل و روند یکنواخت آن را حفظ کنید چون می‌دانید چگونه می‌توانید به شکل صحیح و به موقع به یک زن نزدیک شوید، کاری کنید که آن زن در کنار شما احساس راحتی بیشتری کند و از تلاش‌‌تان برای نزدیک شدن به خودش احساس تنفر نکند. مورد دوم وقتی است که آن زن از آن تیپ زن‌هایی نیست که شما دوست دارید و حقیقتا کاری هم نمی‌توانید در این رابطه انجام دهید. توصیه به شما: از آن زن دور شوید و شانس‌تان را با دخترک دیگری امتحان کنید.

این در حقیقت یکی از سودمندترین توصیه‌ها در مورد درک زبان بدن و حالات چهره‌ی زنان است که من دوست دارم در این مقاله‌ی کامل آن را معرفی کنم و از شما و خوانندگان دیگر می‌خواهم به بهترین شکل آن را یاد بگیرید و به خاطر بسپارید.
۴. وقتی شما را می‌بیند به سرعت دور می‌شود:

اگر مردی خودش را در موقعیتی می‌بیند که هر بار تلاش می‌کند با یک زن صحبت کند و به او نزدیک‌تر شود آن زن از او دور می‌شود، لازم است برای کمک به خود، یاد بگیرد چگونه بلافاصله زبان بدن زنان را درک کند. این موقعیت کمی شبیه موقعیتی است که در بالا بیان کردم، و دلیل چنین موردی نیز همان است- ممکن است بزرگ‌ترین شانسش همین باشد که تیپ شخصیتی مورد علاقه‌ی آن زن نیست!

با وجود این، مایلم شما و مردان دیگر را از چیزی آگاه کنم که کمک می‌کند از این نوع موقعیت‌های “دردناک” اجتناب کنید.

بعضی وقت‌ها زنان از مردانی که به خوبی نمی‌دانند چگونه و چه وقت به زنان نزدیک شوند، دوری می‌کنند.

۲ اشتباه متداول دوستیابی که خیلی از آقایان می‌توانند مرتکب شوند این است که یا با تمام وجودشان با زنی روبه‌رو می‌شوند که برای مدتی طولانی او را می‌شناخته‌اند یا این‌که نمی‌دانند چگونه باید به صورت مناسبی به آن زن نزدیک شد – که به حریم فردی‌شان هم احترام گذاشته باشند. اشتباه دیگر اغلب به خاطر آن است که مردان نمی‌دانند در میان چند زن در یک مکان کدام مورد برای اول نزدیک شدن مناسب است.

برای این که به شما کمک کنیم با این موقعیت کنار بیایید، پیشنهاد می‌کنم که باید از اشتباه رایجی که بسیاری از مردان مرتکب می‌شوند اجتناب کنید—مردان اغلب به روشی به زنان نزدیک می‌شوند که ممکن است به وضوح و بلافاصله به آنها تلقین کند که “این مرد دارد سعی می‌کند من را مست و پاتیل کند” و به وضوح هم سعی می‌کنند او را مست و پاتیل کنند.

در هر یک از موارد، بزرگترین اشتباهی که بیشتر مردان ممکن است مرتکب شوند این است که نمی‌دانند چگونه زبان بدن زنان و حالات چهره‌ی آنها را درک کنند.
۵. از تماس چشمی اجتناب می‌کند:

یکی از روشن‌ترین نشانه‌های زبان بدن که زنان غیر علاقمند از خودشان نشان می‌دهند و مردان اغلب در اماکن اجتماعی شلوغ مثل کلوپ‌ها و کافه‌ها متوجه آن می‌شوند آن است که بعد از آن که یک زن متوجه می‌شود مردی در شرف نزدیک شدن به او است، بلافاصله از برقراری تماس چشمی با او اجتناب می‌کند.

در چنین موردی، توصیه‌ی ما به شما ساده و این است که فقط لازم است با شروع به گفتن چیزی بسیار جالب جو را گرم‌تر کنید، و نشان بدهید که شما بسیار صمیمی و برای او بی‌آزار هستید. همچنین، از خیره شدن بی‌ادبانه دست بردارید چون این کار آن زن را بسیار ناراحت می‌کند. یا در غیر این صورت، اگر بدشانس هستید و او فقط به خاطر این که به هم نمی‌آیید از تماس چشمی با شما اجتناب می‌کند، آن چه لازم است انجام بدهید این است که از تلاش بیهوده دست بردارید و شانس‌تان را جای دیگری امتحان کنید!

این حقیقتا یکی از بهترین توصیه‌ها درباره‌ی درک زبان بدن زنان و حالات چهره‌ی آنها است برای این که آدم‌ها آن را یاد بگیرند و در رابطه با مورد مقتضی خود به کار ببندند.
۶. چراغ سبز نشان می‌دهد:

یکی از قدرتمندترین و شهوت‌انگیزترین نشانه‌های زبان بدن که یک زن معمولا برای جلب توجه بروز می‌دهد وقتی است که مدام با تمام وجودش با یک مرد روبه‌رو می‌شود و همچنین درست پس از آن که آن مرد به او نزدیک شد به سر تا پای او نگاه می‌اندازد. به محض این که در یک زن متوجه این نوع رفتار شدید، می‌توانید با یقین به این نتیجه برسید که او به شما چراغ سبز نشان داده است چون به لحاظ جنسی فوق‌العاده مجذوب شما شده است.

اگر زمانی خودتان را با یک زن در چنین مورد بی‌نظیری دیدید، به شما پیشنهاد می‌کنم از او تعریف‌های جنسی کنید چون واقعا این یکی از بزرگترین و مطلوب‌ترین راه‌های پاسخ دادن به چراغ سبز یک زن است.

همچنین این یکی از ساده‌ترین و در عین حال جالب‌ترین توصیه‌ها درباره‌ی درک زبان بدن زنان و حالات چهره‌ی آنها است که ارزش یادگیری دارد و من از شما و خوانندگان دیگر می‌خواهم که به خوبی آن را یاد بگیرید.
۷. لمس کردن:

هر بار یک زن شروع به لمس کردن یک مرد می‌کند یا درست بعد از آن که یک مرد او را لمس کرد او هم در پاسخ آن مرد را لمس می‌کند، قطعا دارد سعی می‌کند به آن مرد نشان دهد به او علاقمند است. شما معمولا می‌توانید انتظار داشته باشید این نوع نشانه‌ی مجذوبیت زنان را در زمانی بین پایان مرحله‌ی رابطه و قبل از مرحله‌ی اغوا ببینید.
۸. او مستقیما به چشم‌ها و دهان‌تان نگاه می‌کند:

یکی از محبوب‌ترین و شناخته‌شده‌ترین نشانه‌های مجذوبیت زنان برای این که از طریق زبان بدن به یک مرد بگویند که از او بوسه می‌خواهند وقتی است که مستقیما به چشم‌های او خیره می‌شوند، و اغلب به طور همزمان، احتمالا به دهان او هم نگاه می‌کنند. به این کار “خیره شدن مثلثی” می‌گویند چون تماس چشمی او به آرامی از چشم راست مرد به سمت چشم چپ او و بعد به آرامی از چشم‌ها به سمت دهانش می‌رود که روی هم رفته تشکیل یک مثلث می‌دهند. با دانستن این توصیه در مورد درک زبان بدن و حالات چهره‌ی زنان هنگام جلب توجه، قادر خواهید بود نرخ و شانس موفقیت‌تان را در نزدیک شدن بلافاصله و به‌موقع به زنی که می‌خواهید و اغوای جنسی او بالا ببرید.
۹. خودش را بیش از حد به جلو خم می‌کند:

هر وقت دیدید زنی که سعی دارید توجه او را به خود جلب کنید در طول مکالمه با شما بیش از حد به طرف جلو خم شد، احتمالا او سخت مایل است با شما ارتباط جنسی برقرار کند. با وجود این، دوست دارم این را مد نظر داشته باشید که هرگز نباید منتظر باشید که یک زن نخستین قدم جنسی را بردارد چون زنان همیشه انتظار دارند مردان نقش رهبری را به عهده داشته باشند، و آنها را هم به لحاظ جسمی و هم عاطفی در کل رابطه هدایت کنند. این در واقع یکی از بهترین و جالب‌ترین شیوه‌‌ها برای مردها است تا به چنین نشانه‌های مجذوبیتی از سوی زنان پاسخ دهند.

در واقع، با استفاده از شیوه‌ی تسلط چشم، مردان باید سعی کنند جو جنسی را مستقیما و بلافاصله به وجود بیاورند در حالی که همچنان به چشم‌های او خیره می‌شوند تا این که آن زن یا دوباره شروع به صحبت کند یا از این که به او خیره شده‌اید کمی احساس معذب بودن کند. اگر آن زن به خیره شدن شما به خود با گفتن چیزی مثل “چی شده؟” پاسخ داد، پیشنهاد می‌کنم یکی از بهترین توصیه‌ها را برای پیشبرد جو جنسی از مرحله‌ی رابطه به مرحله‌ی اغوا به کار ببندید. این در واقع یک توصیه‌ی خارق‌العاده برای درک زبان بدن زنان و حالات چهره‌ی آنها است که مردانی که می‌خواهند یک زن را برای رابطه‌ی جنسی جذب کنند و به چنگ بیاورند باید یاد بگیرند و به کار ببندند.
۱۰. لبخند حاکی از خجالت و نگاه رو به پایین:

هر وقت دیدید دختری لبخند حاکی از خجالت می‌زند و بعد بلافاصله بعد از این که شما سریع متوجه نگاه گذرایش شدید نگاهش را به پایین انداخت، می‌توانید با اطمینان تصدیق کنید که آن دختر مجذوب شما شده است. این یکی از مهم‌ترین و جالب‌ترین نشانه‌ی زبان بدن زنان است که اکثرا از آن غفلت می‌شود و مردان را گیج می‌کند چون آنها معمولا نمی‌فهمند راه طنازی که زنان ترجیح می‌دهند از طریق نشان دادن احساس مجذوبیت به شکلی ماهرانه و از طریق نشانه‌های خاص زبان بدن است. بهترین پاسخ برای این نوع از زنانی که دارای این نشانه‌های زبان بدنِ حاکی از مجذوبیت هستند آن است که مردان باید سعی کنند چیزی کوتاه و شوخ‌طبعانه مرتبط با بعضی از رفتارهای “شیطنت آمیز”زبان بدن به آنها بگویند، یا برای یک ثانیه کلا بدنشان را به سمت دیگری بچرخانند و بعد دوباره مشغول طنازی با او بشوند.

به عنوان نمونه، می‌توانید چیزی شبیه این بگویید:

“موقع گپ زدن با من لازم نیست این قدر تظاهر به خجالتی بودن بکنی چون من همه چیز رو می‌فهمم.” بلافاصله بعد از گفتن این عبارت، باید فقط برای چند ثانیه کاملا خودتان را از دیدرس او دور کنید و بعد لبخند بزنید و با شوخ طبعی از گوشه‌ی چشم پشت سرتان را نگاه کنید. تا یک بار دیگر برشد و با آن زن روبه‌رو شوید، احتمالا دنبال‌تان راه افتاده است!

در واقع، این هم جزو ساده‌ترین و در عین حال جالب‌ترین توصیه‌ها در مورد درک زبان بدن زنان و حالات چهره‌ی آنها است که آدم‌ها باید یاد بگیرند چون برای هر موردی صدق خواهند کرد.
۱۱. با دست موها را به پشت سر انداختن:

در واقع، بدن انسان نسبتا کم مو است. سوای خزندگان، ماهی‌ها و پرندگان، هیچ پستاندار دیگری نیست که به اندازه‌ی انسان‌ها بی‌مو باشد. موی بلند و آویزان همیشه نشانه‌ای از سلامت و تمایلات جنسی زنانه، و قابلیت بارداری است. زنی که با دست موهایش را به پشت سر می‌اندازد تلوحیا می‌گوید، “به من نگاه کنید. من احساس اطمینان، شادمانی و سلامتی می‌کنم.”
۱۲. لب گزیدن:

وقتی صحبت از یادگیری درک زبان بدن زنان می‌شود، این یکی از مرتبط‌ترین‌ موارد است. مردان این زبان بدن زنان را بسیار دوست دارند. دلایل آن هم هنوز ناشناخته هستند. در واقع، هیچ چیز برای تحریک تستوسترون خالص در بدن مردان مثل گزیدن ناخودآگاه لب پایین نیست. در صورتی که لب پایین به آرامی با دندان‌ها گرفته شود، به طرز شهوت‌انگیزی از لای دندان‌ها سر می‌خورد. اگر یک دختر این زبان بدن را به خوبی و ناخودآگاه انجام دهد، می‌تواند یک مرد را به زانو درآورد. با این حال، اگر این کار خوب انجام نشود، تبدیل به یک تقلید مسخره‌آمیز خواهد شد. و عجیب آن که این نشانه‌ی زبان بدن بین همجنس‌بازان به عنوان یکی از علائم جنسی به حساب می‌آید.
۱۳. افشان کردن موها:

یادگیری درک زبان بدن زنان هرگز کار ساده‌ای نیست. در مورد یک دختر، تاب دادن یا افشاندن موها نشانه‌ای از طنازی است. توضیح رایج برای این عمل آن است که این رفتاری اتفاقی است برای به نمایش گذاشتن گردن- یک منطقه محرک احساسات جنسی معروف- است. از طرف دیگر، این گونه توضیح داده می‌شود که یک دختر با افشاندن موهایش توجهات را به سمت موهای درخشان وسالمش جلب می‌کند.
۱۴. نوازش گردن:

گردن یکی از حساس‌ترین و همچنین از نقاط محرک احساسات جنسی زنان است که نوازش کردن آن توجه جنس مخالف را جلب می‌کند. خب، چرا این اتفاق می‌افتد؟ ظاهرا، مردها به طور طبیعی مجذوب پوست صاف و نرم یک دختر هستند و گردن به لحاظ اجتماعی در بین مجازترین نقاطی است که می‌توان آن را نشان داد. پوست صاف و نرم نشانه‌ای از سلامت و جوانی است- که هر دو هنگامی که یک مرد به دنبال شکار همدمی برای خود می‌شود جزو عوامل مهم به شمار می‌روند. همچنین، گردن یک بخش فوق حساس از بدن است؛ لمس کردن آن یک احساس نرم، دوست داشتنی و ملایم را بر خواهد انگیخت. هنوز شک دارید؟ خودتان امتحان کنید.
۱۵. لمس یا نوازش کردن اشیاء:

عقیده بر این است که آدم‌ها معمولا احساسات و عواطف درونی‌شان را به اشیاء خارجی انتقال می‌دهند. بنابراین، با نوازش کردن پایه‌ی یک لیوان، یک دختر از زبان بدنش استفاده می‌کند برای این که تلویحا بگوید “مرا نوازش کن”. در موارد دیگر، با غلتاندن خودکار روی لبهایش، آن دختر تلویحا می‌گوید “مرا ببوس”. در واقع، این علامت‌ها نباید با آن نشانه‌های حاکی از “آشفتگی” اشتباه گرفته شوند که نشان می‌دهند آن دختر حواسش جای دیگری است. شاید، تفاوت در سرعت انجام این کارها باشد. شهوانی و آرام خوب است- “متلاطم” و “تند” خوب نیست. تزئینات میز غذا، لیوان‌ها، خودکارها، عینک‌های آفتابی، و دیگر اشیاء رایج اغلب برای ور رفتن استفاده می‌شوند.

همچنین این یکی از بهترین و جالب‌ترین توصیه‌ها درباره‌ی درک زبان بدن زنان است و آدم‌ها می‌توانند در صورتی که به دنبال داشتن رابطه‌ای موفق با زن مورد علاقه‌شان هستند به استفاده از آن‌ فکر کنند.
۱۶. نزدیکی و تعیین موقعیت:

اگر وقتی یک مرد به یک زن نزدیک‌تر می‌شود، او سر جایش بماند یا حتی نزدیک‌تر شود، این برای آن مرد نشانه‌ی خوبی است.
وقتی یک مرد به او نزدیک می‌شود، زن عقب می‌کشد. این برای آن مرد نشانه‌ی بدی است، و به این معنی است که او نمی‌خواهد با آن مرد آشنا شود.
زن به یک مرد زبان بدن باز نشان می‌دهد- به عنوان مثال، او می‌چرخد و با دستان از هم باز شده رو به سوی این مرد می‌کند. این برای آن مرد نشانه‌ی خوبی است.
زن به یک مرد زبان بدن بسته نشان می‌دهد- به عنوان مثال، میچرخد و رویش را از این مرد بر می‌گرداند و دستانش را به صورت ضربدری به سینه می‌گذارد. این برای آن مرد نشانه‌ی بدی است.
دختری هنگام گوش دادن یا صحبت کردن به جلو متمایل می‌شود. این برای آن مرد نشانه‌ای خوبی است که طرح یک قرار را بریزد.
دختری به یک پسر اجازه می‌دهد که وارد حریم خصوصی/ شخصی او شود. این یعنی آن دختر دوست دارد بوسیده شود.

روش هایی برای درک زبان بدن زنان , چگونه زبان بدن زنان را بفهمیم؟
۱۷. لبخند و خنده:

شیوه‌ای که زنان لبخند می‌زنند نیز کمک می‌کند یاد بگیرید چگونه زبان بدن زنان را درک کنید. خنده‌ و لبخندها نشانگرهای طبیعی هواخواهی و علاقمندی هستند. به عنوان مثال:

یک دختر هنگام صحبت با شما لبخند می‌زند. این برای شما علامت خوبی است.
یک دختر هنگام صحبت با شما هرگز لبخند نمی‌زند یا به ندرت لبخند می‌زند. این برای شما علامت بدی است.
هنگام صحبت با شما، او حالتی عصبانی، ناراحت یا سرد دارد. این معنی بدی دارد.
یک زن وقتی چیز خنده‌داری می‌گویید یا با او شوخی می‌کنید می‌خندد. این معنی خوبی دارد.
یک زن حتی وقتی چیزی می‌گویید که خنده‌دار نیست، می‌خندد. این معنی خوبی دارد.

۱۸. تماس چشمی:

یک تماس چشمی عادی نشان دهنده‌ی توجه و تعهد است. به عنوان مثال، اگر یک زن از دور با شما تماس چشمی برقرار می‌کند و می‌خندد، این نشانه‌ی خوبی است.
وقتی مردی از دور با یک زن تماس چشمی برقرار می‌کند و آن زن در حالی که لبخند می‌زند با اضطراب اطراف یا پایین را نگاه می‌کند. این نشانه‌ی خوبی است.
وقتی دختری یک تماس چشمی را تکرار می‌کند و بعد از دور لبخند می‌زند، این می‌تواند یک علامت “به من نزدیک شو” باشد.
اگر می‌بینید که زنی هنگام صحبت با شما تماس چشمی پیوسته‌ای برقرار می‌کند، می‌توانید یقین کنید که این نشانه‌ی خوبی است.
اگر یک زن اغلب تماس چشمی‌اش را قطع می‌کند، با اضطراب به اطراف نگاه می‌کند، یا تماس چشمی کمی برقرار می‌کند، باید بفهمید که این برای شما یک علامت بد است.

۱۹. به دنبال حرکات آینه‌ای بودن:

اکثر زنانی که به یک مرد علاقمند هستند ناخودآگاه حرکات او را تقلید خواهند کرد. این نشانه نشان خواهد داد که شما و آن زن با هم سازگار هستید و می‌توانید در رابطه‌تان با او به صمیمیت فزاینده‌ای برسید. به همین دلیل است که به عنوان یک شکل صمیمانه یا تحریک آمیز از ابراز وجود شناخته می‌شود- این کار شما را مجبور می‌کند حرکت یکدیگر را تقلید کنید. به عبارت دیگر، حرکات آینه‌ای پاسخ ناخودآگاه زنان است که در آن، حرکات آدم‌هایی را که دوست دارند تقلید می‌کنند. با وجود این، نبود حرکات آینه‌ای نمی‌تواند دال بر نبود توجه باشد.

اگر شما یک جرعه از نوشیدنی‌تان سر بکشید و او هم بلافاصله همین کار را بکند. این نشانه‌ی خوبی است.
وقتی که به یک دیوار یا نرده تکیه بدهید و ببینید او هم همین کار را می‌کند، این نشانه‌ی خوبی برای نزدیک شدن است.
اگر بدن‌تان را به طرف دختری چرخاندید و او با شما رو در رو شد، این نشانه‌ی خوبی برای برقراری ارتباط است.

۲۰. تماس فیزیکی:

اگر می‌خواهید بدانید چگونه زبان بدن زنان را درک کنید، می‌توانید از طریق معنی تماس فیزیکی زنان این کار را یاد بگیرید. تماس فیزیکی قوی‌ترین راه برای پیوستن به آدم‌های دیگر و نشان دادن قصد و نیت است. بسیاری از مطالعات نشان داده‌اند که تماس فیزیکی می‌تواند محبت، اعتماد، و توجه به وجود بیاورد. به عنوان مثال،

یک زن به شما اجازه می‌دهد دست یا پای‌تان با او برخورد داشته باشد. این معنی خوبی دارد.
یک زن خودش شما را لمس می‌کند(هل دادن از سر شوخی، تماس ملایم، و لمس بدن شما با پا) این معنی خوبی دارد.
یک زن وقتی که او را لمس می‌کنید شما را به عقب هل می‌دهد یا خودش را کنار می‌کشد. این نشانه‌ی بدی است.
یک زن به صحبت کردن و لبخند زدن ادامه می‌دهد و وقتی شما او را لمس می‌کنید بدن و ذهنش احساس آرامش می‌کند. این علامت بسیار خوبی خواهد بود برای این که به صحبت‌تان ادامه دهید.
یک دختر وقتی که او را لمس می‌کنید اخم می‌کند یا عصبانی می‌شود. این نشانه‌ی بدی است و باید از کاری که با او می‌کنید دست بکشید.

۲۱. هیجان:

شور و هیجان نشان دهنده‌ی خوشحالی و حتی تحریک شدگی است، به عنوان مثال:

هنگام ملاقات با شما، صاف می‌نشیند و سعی می‌کند دقیق‌تر شود. این معنی خوبی دارد یعنی این که به ارتباط برقرار کردن ادامه دهید.
یک زن هنگام صحبت با شما با شور و حرارت حرف می‌زند. اگر دیدید که سرعت گفت‌وگو و شدت صدای او به آرامی افزایش یافت، این نشانه‌ی خوبی است.
موقع صحبت حالات چهره‌ی یک دختر پر هیجان است- بالا انداختن ابروها و گرد کردن چشم‌ها. این یک حالت چهره‌ی خوب است.
یک دختر از حرکات دست برای اشاره کردن یا نقل یک ماجرا استفاده می‌کند. این علامت خوبی است.
یک دختر با یک کلمه یا پاسخ‌های کوتاه جواب می‌دهد. این معنی خیلی بدی دارد، پس باید استراتژی دوستیابی‌تان را تغییر دهید.

۲۲. نشانه‌های فیزیکی:

وقتی دختری مجذوب یک مرد شده باشد، بسیاری از نشانه‌های فیزیکی وجود دارد که از طریق آنها این حس را ابراز خواهد کرد. این نشانه‌های فیزیکی می‌توانند آگاهانه یا ناخودآگاه باشند. این‌ها نشانه‌های مثبتی هستند مگر این که او هنگام انجام آنها از تماس چشمی اجتناب کند.

نشانه‌های فیزیکی از جانب زنان که برای مردان نشانه‌ی خوبی جهت ادامه‌ی طنازی با زنان است شامل موارد زیر می‌شود:

یک دختر به آرامی انگشتانش را لای موهایش می‌کشد یا مویش را دور انگشتانش می‌چرخاند.
یک زن با جواهراتش بازی می‌کند، به عنوان مثال، گردنبندش را لمس می‌کند یا حلقه‌اش را می‌چرخاند.
یک زن موهایش را عقب می‌زند تا گردنش را نشان بدهد.
یک زن دستش را روی نقاط محرک احساسات جنسی می‌کشد شامل استخوان ترقوه، گردن، ران‌ها یا کمر.
بعضی از زنان انگشتشان را به اشیاء می‌مالند مثلا لبه یا پایه‌ی یک لیوان.

نشانه‌های فیزیکی زنان که معنی بدی برای مردان دارد شامل مورد زیر می‌شود:

بعضی از زنان مدام انگشتشان را روی میز می‌کوبند یا معمولا تلفنشان را چک می‌کنند. این نشانه‌ی فیزیکی می‌تواند علامت عصبانیت باشد اما عموما حاکی از بی‌علاقگی است.

زبان بدن زنان

۲۳. رفتارهای جذاب و دوست داشتنی:

مردان در مورد زبان بدن “دوست داشتنی” چگونه فکر می‌کنند؟ من چند مورد از رفتارهای زنان را به شما معرفی می‌کنم که در موقعیت‌های کاری، اجتماعی، و عاشقانه دوست داشتنی هستند. اگر دختری که می‌خواهید با او قرار بگذارید رفتارهای زیر را دارد، یقین حاصل کنید و به نزدیک شدن به او ادامه دهید.

لبخند زدن
حرکات آینه‌ای ماهرانه
داشتن چهره‌ای پر معنی
کمترین میزان دست به سینه شدن
نگه داشتن دست پایین تر از سطح چانه (اگر بالاتر باشد ممکن است نشانه‌ی پرخاشگری یا تحریک بیش از حد باشد)
تکان دادن سه مرتبه‌ای سر برای نشان دادن علاقه
بیرون قرار دادن دست‌ها از جیب
خم شدن به سمت آدم‌های دیگر
زل زدن صمیمانه

۲۴. زنان و دروغگویی:

آیا می‌دانید چگونه زبان بدن زنان را که دروغ می گویند درک کنید؟ زنان و مردان به طرز متفاوتی دروغ می‌گویند، بنابراین انگیزه‌های آنها برای فریفتن متفاوت است.

تقریبا اغلب دختران درباره‌ی خودشان کمتر دروغ می‌گویند، با وجود این، آنها بیشتر دروغ می‌گویند تا دیگران احساس بهتری درباره‌ی خودشان پیدا کنند. اگر می‌دانید که دارد به شما دروغ می‌گوید، این یعنی او می‌خواهد شما درباره‌ی خودتان احساس بهتری داشته باشید. این برای شما نشانه‌ی خوبی است.
تقریبا مردان برای علاقمندتر، قدرتمندتر، و موفق‌تر نشان دادن دروغ می‌گویند. به علاوه، طبق بعضی از مطالعات درباره‌ی رفتار مردان، گزارش‌ها نشان می‌دهند که مردان می‌توانند ۸ برابر آن چه درباره‌ی آدم‌های دیگر دروغ می‌گویند، درباره‌ی خودشان دروغ بگویند.

۲۵. نشانه‌های خشوع و ابراز وجود:

بعضی از دخترها از نشانه‌های “خشوع” برای نشان دادن آسیب‌پذیری استفاده می‌کنند؛ با وجود این، آنها می‌توانند حرکات خاصی را حاکی از ابراز وجود اتخاذ کنند که نشان می‌دهد آنها آدم واداده و تسلیم شده‌ای نیستند.
وقتی یک زن ابروهایش را به سمت بالای پیشانی‌اش می‌کشد، این کار او را درمانده‌تر نشان می‌دهد. به علاوه این کار باعث ترشح هورمونی در مغز مردان می‌شود که با دفاع و حمایت از زنان در ارتباط است.
اگر یک زن بخواهد ابراز وجود کند، می‌تواند با پاهای نسبتا باز بایستد. این یعنی “ادعای مالکیت” کردن یا نشانه‌ای ناخودآگاه است که به مردها می‌فهماند که آن زن احساس اطمینان و اعتماد به نفس می‌کند.

شما می‌توانید توصیه‌های دیگری درباره‌ی چگونگی درک زبان بدن زنان را در قسمت بعدی این نوشتار بیابید.
۲۶. رفتارهای طنازی زنان:

زنان و مردان رفتارهای معاشقه‌ای کاملا متفاوتی دارند. برای آن که یاد بگیرید چگونه زبان بدن زنان را درک کنید، می‌توانید از رفتارهای طنازی زنان یاد بگیرید که چگونه و چه وقت آنها مجذوب شما شده‌‌اند. در اینجا چند رفتار رایج که تقریبا هر زنی هنگام تلاش برای دلبری کردن از یک مرد انجام می‌دهد(آگاهانه یا ناخودآگاه) برای شما ذکر می‌شود:

زنی که سعی دارد توجه یک مرد را جلب کند ابروهایش را بالا می‌اندازد و پلک چشمش را پایین می‌آورد چون دارد لذت می‌برد.
یک نگاه از پهلو با شانه‌های بالا انداخته می‌تواند انحنای بدن آنها و همچنین گردی صورت زنانه‌ی یک زن را برجسته تر کند. این نشان می‌دهد که یک زن ناخودآگاه وقتی که سعی دارد برای مرد مورد علاقه‌اش طنازی کند این کار را انجام می‌دهد.
یک زن هنگام طنازی موهایش را به عقب می‌زند یا گردنش را لمس می‌کند- این کار زیر بغل او را در معرض دید قرار می‌دهد که باعث ترشح هورمون‌های جنسی او می‌شود، انحنای گردنش را نشان می‌دهد و موهای سالم و درخشانش را برجسته تر می‌کند.

بنابراین، این یکی از بهترین توصیه‌ها در مورد درک زبان بدن و حرکات چهره‌ی زنان است که برای کسانی که سعی دارند به زن مورد علاقه‌شان نزدیک شوند و می‌خواهند یاد بگیرند که چگونه رفتار و حالات آن زن را برای تعیین این که آیا شانسی دارند یا خیر بفهمند، بسیار مفید هستند.
۲۷. به حالات چهره‌اش دقت کنید:

یکی از راه‌های دیگر برای یادگیری درک زبان بدن زنان این است که به حالات چهره‌ی آنها دقت کنیم. بیشتر زنان، وقتی که به مردی علاقمند باشند چهره‌های‌شان سرزنده‌تر و برانگیخته‌تر می‌شود. لازم است که به ابروها، لب‌ها، و چشم‌های‌شان توجه داشته باشید تا ببینید چگونه به چیزهایی که می‌گویید واکنش نشان می‌دهند. چند مورد از چیزهایی که باید چشمتان به آنها باشد:

لب‌های بی‌قرار: اگر زنان هنگام صحبت کردن یا گوش دادن لبشان را بجوند، با این کار دارند توجه را به لب‌های‌شان جلب می‌کنند، و بنابراین احتمالا علاقمند هستند.
سوراخ‌های بینی گشاد: وقتی یک زن علاقمند یا تحریک شده باشد، سوراخ‌های بینی‌اش گشاد می‌شوند. این پاسخی غیرارادی به یک هیجان است.
ابروهای بالا انداخته: وقتی با سر تکان دادن و لب خند زدن همراه شود، ابرو بالا انداختن زنان نشان می‌دهد با آن چه می‌گویید موافق هستند. تقریبا زنان وقتی تماس چشمی برقرار می‌کنند ابروهایشان را بالا می‌اندازند تا نشان بدهند واقعا آن چه را می‌بینند دوست دارند.
پلک‌های بیش از حد فعال: اگر زنان مرتب پلک بزنند، قطعا در حال طنازی هستند. اگر یک زن به شما علاقمند باشد تا حدودی تند تند چشمک می‌زند.
مردمک‌های گشاد: مردمک مردان و زنان وقتی با شخصی که به او علاقمند هستند صحبت می‌کنند، گشاد می‌شود.

۲۸. جهت اشاره‌ی زانو:

این علامت درباره‌ی تمرکز و علاقه است. زنان فقط با چرخاندن پاها و زانوهایشان به سمت یک مرد، از زبان بدنشان استفاده می‌کنند تا به آن مرد نشان بدهند به او واقعا علاقمند هستند. چرخش پای زنان به سمت بیرون می‌تواند نمایانگر سدی در برابر کسانی باشد که ممکن است قصد مزاحمت داشته باشند.

وقتی زنان پاها و زانویشان را به سمت شخصی می‌چرخانند، این علامت یعنی این که من دارم به این شخص توجه می‌کنم. وقتی می‌بینید پاها و زانوهایش به جای دیگری اشاره می‌کنند، این برای شما علامت بدی است، به خصوص اگر پاها و زانوهایش را به سمت درب نشانه رفته باشد. به یک معنا، پاها و زانوهایش به یک سد در برابر دعوت دیگران و شخصی که نزدیک او است تبدیل می‌شوند. هر چه بیشتر پاهایش برای شما نمایان باشد، این علامت اغواکننده‌تری است. اگر می‌خواهید راه‌های دیگر درک زبان بدن زنان را کشف کنید، به خواندن این مقاله ادامه بدهید.
۲۹. به شیوه‌ای که او به موهایش دست می‌کشد توجه کنید:

یک توصیه‌ خارق‌العاده‌ی دیگر در فهرست بهترین توصیه‌ها درمورد درک زبان بدن زنان که دوست دارم در این مقاله‌ی کامل، برایتان شرح بدهم آن است که شما باید به شیوه‌ای که یک زن به موهایش دست می‌کشد توجه کنید. در واقع، این یکی از بهترین توصیه‌ها برای کسانی است که واقعا می‌خواهند یاد بگیرند زبان بدن زنان را هنگام جلب توجه درک کنند.

وقتی یک زن حرکات ملایمی مثل کشیدن انگشتهایش به آرامی داخل یک رشته مو یا بدون فکر پیچیدن این رشته مو به دور انگشتانش انجام می‌دهد، این‌ها نشانه‌ای هستند مبنی بر این که او بسیار علاقمند است. اگر دیدید که او حرکات سریع و نامنظمی انجام می‌دهد، یعنی بی‌قرار و دستپاچه است، بخصوص وقتی که این حرکات با چشمانی سرگردان و در حال گردش همراه باشد. با وجود این، حرکات سریع و نامنظم به این معنی نیست که این وضعیت، وضعیتی نومید‌کننده است.
۳۰. علامت‌های زبان بدن یک زن را از طریق حالات سر او یاد بگیرید:

راه دیگر یاد گرفتن درک زبان بدن زنان از طریق نشانه‌های سر است. به عنوان مثال:

چرخاندن سر به اطراف به این معنی است که آنها از آن وضعیت/مکالمه خسته شده‌اند، به چیز دیگری فکر می‌کنند، یا می‌خواهند از آن وضعیت خلاص شوند.
اگر چانه‌اش را نوازش کند، یعنی دارد شما را ارزیابی می‌کند.
اگر خمیازه بکشد، یعنی خسته و کسل است، یا کاری با آن وضعیت/مکالمه ندارد.
صاف و مرتب ایستادن: این نشانه نمایانگر آن است که آن شخص می‌داند فردی جذاب است. به عنوان مثال، او موهایش را افشان یا نوازش می‌کند یا یقه و/یا کراواتش را مرتب می‌کند.
با گوش ور رفتن: این نشانه یعنی بی‌تصمیمی یا احتمال فریب.
گونه‌های گل انداخته نشانه‌ی خجالت است: این نشانه به علاقمندی به دیگران اشاره دارد.
زیاد تکان دادن سر: این نشانه حاکی از آن است که او علاقه‌اش را از دست داده و ممکن است خسته شود.
سر تکان دادن: اگر او گاهگاهی سرش را تکان می‌دهد، این یک پیام مثبت است. این نشانه‌ای است مبتنی بر این که او دارد گوش می‌دهد و علاقمند است.
مردمک‌های گشاد شده: این نشانه یعنی علاقمندی به کسی، و تمرکز زیاد یا مصرف مواد!
جویدن ناخن: این یعنی عصبی بودن یا احساس عدم امنیت کردن او.
یک زن بدون خیره شدن، به چشمهای شما نگاه می‌کند- یعنی او احساس اطمینان، و اعتماد به نفس می‌کند. اگر او به چشمهای‌تان نگاه نکند- یعنی کمبود اطمینان و اعتماد به نفس یا قصد فریب شما را دارد.
صدای آرام: وقتی زنی به یک مرد علاقمند باشد، با صدایی آرام صحبت می‌کند. اما صدای آرام می‌تواند نشانه‌ی پرخاشگری، یا بی‌اعتنایی نیز باشد.
زل زدن: یک دختر می‌تواند آن قدر به یک مرد خیره بماند تا او متوجه شود و بعد سریع نگاهش را برگرداند. ممکن است دهانش را باز و لب‌هایش را کمی خیس کند.
سرعت بالای پلک زدن: این نشانه یعنی اگر یک زن به مردی علاقه داشته باشد، سرعت پلک زدنش بالا می‌رود مثل وقتی که شخصی عصبانی، در حال ارزیابی است یا اختلال چشمی دارد.

۳۱. دیگر علائم زبان بدن زنان که ممکن است به آنها علاقمند باشید

در حقیقت، این آخرین ولی مهم‌ترین مورد از جالب‌ترین و مفیدترین توصیه‌ها درمورد چگونگی درک زبان بدن زنان و حالات چهره‌ی آنها هنگام جلب توجه است که می‌خواهم در این مقاله به آن بپردازم. در واقع، این یک مورد نیست بلکه گروهی از چند نشانه از سوی یک زن است که ممکن است از آن گذر کرده باشید اما محض مقایسه با مورد واقعی که قرار است با زن یا زنان دیگری تجربه کنید آن را به خاطر بسپارید.

یک زن سینه‌اش را صاف می‌کند- این یعنی اضطراب
یک زن رو به عقب حرکت می‌کند- یعنی می‌خواهد فرار کند یا دست رد به سینه‌ی شما بزند
زنانی که حالت شل و وارفته دارند- یعنی احساس خستگی می‌کنند یا کمبود اطمینان/اعتماد به نفس دارند
وقتی با حالتی باز مستقیما با شما روبه‌رو می‌شود- او علاقمند است و شما توجه‌اش را جلب کرده‌اید
وقتی دستانی از هم گشوده دارد- این راه خوبی است برای آن که نشان دهد شما می‌توانید به او نزدیک شوید
کف دست باز روی سینه- وقتی یک زن از کف دست باز استفاده می‌کند، و گاهگاهی دست روی سینه‌اش می‌گذارد، با این کار صداقت خود را نشان می‌دهد.
حرکات دست روبه بیرون و روبه بالا دارد- این نشانه، یک پیام مثبت و روشن را انتقال می‌دهد.
وقتی دست‌هایش را روی پاهایش می‌کشد: این نشانه یعنی او به لحاظ جنسی به شما علاقمند است یا دارد آماده‌ی رفتن می‌شود

نظرات