ماجرای قتل یک روحانی در مترو تهران + عکس مقتول

0

ماجرای قتل یک روحانی در مترو تهران + عکس مقتول

قتل یک روحانی مترو : رئیس پلیس پایتخت از دستگیری ضارب یک روحانی در خروجی ایستگاه مترو امام خمینی خبر داد.

سردار حسین رحیمی در گفت‌وگو با ایسنا، دراین‌باره گفت: عصر امروز یک روحانی در پلکان مترو امام خمینی مورد ضرب و شتم یک نفر قرار گرفت که در پی آن ماموران پلیس وارد عمل شده و فرد ضارب را در حالی که قصد فرار داشت، دستگیر کردند.

قتل یک روحانی مترو

وی با بیان اینکه این روحانی در حال خروج از ایستگاه مترو امام خمینی بود، گفت: فرد ضارب از پشت سر به او حمله کرده و او را مورد ضرب و جرح قرار داده بود.

رحیمی با اشاره به انتقال متهم به مقر پلیس گفت: بررسی‌های اولیه حاکی از این است که انگیزه حمله به این روحانی، اختلافات شخصی قبلی بوده است.

فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه متهم در بازداشت به سر می‌برد درباره وضعیت این روحانی مضروب نیز گفت که وی به بیمارستان منتقل شده و تحت درمان قرار دارد.

روحانی آسیب دیده در مترو جان سپرد

به گزارش خبرنگار مهر، بازپرس کشیک قتل پایتخت با تایید خبر فوت روحانی که بعدازظهر امروز در نزدیکی مترو امام خمینی مجروح شده بود، گفت: با همکاری عوامل پلیس فرد ضارب که از متهمان سابقه دار نیز است در همان دقایق اولیه دستگیر شد و با فوت روحانی زخمی که در بیمارستان بستری بود متهم تحت بازجویی های جنایی قرار گرفت.

بر اساس این گزارش تلاش برای نجات جان روحانی مضروب در حالی ادامه داشت که وی به شدت از سوی متهم سابقه داری که با توجه به تحقیقات اولیه پلیسی دارای سه فقره سابقه کیفری است مجروح شده بود.

مدیرروستا بازپرس ویژه قتل دادسرای جنایی گفت: عامل حمله به یک روحانی در پلکان ایستگاه مترو امام خمینی یک متهم سابقه دار است که بر اساس تحقیقات اولیه ماموران کلانتری ۱۱۳ بازار ۳ بار به زندان رفته و سابقه مصرف مشروبات الکلی و مواد مخدر را در کارنامه کیفری خود داشته است.

در حال حاضر متهم به قتل در بازداشت به سر می برد تا انگیزه وی از حمله به فرد روحانی مشخص شود.

نظرات