عکسهای جدید نورگل یشیل چای در اصفهان

0

عکسهای جدید نورگل یشیل چای در اصفهان

نورگل یشیل چای در اصفهان : نورگل یشیل چای که برای بازی در فیلم سینمایی جن زیبا در ایران به سر میبرد در صفحه اینستاگرام خود عکسهایی از حضور خود در شهر اصفهان منتشر کرده است که شما

میتوانید این عکسها را در ادامه مطلب ملاحظه کنید

این بازیگر در فیلم فضلی اعلام شده بود، اما به فاصله کوتاهی از انتشار این خبر، تهیه‌کننده فیلم در گفت‌و‌گویی حضور یشیل‌چای را در فیلم جن زیبا تکذیب کرد.

نورگل یشیل چای در اصفهان

به نظر می‌رسد عکس‌هایی که این بازیگر سرشناس ترکیه‌ای از اصفهان منتشر کرده و همچنین جزئیاتی که از نقش خود گفته تایید‌کننده آن است که او برای بازی در جن زیبا به ایران آمده است.

این بازیگر در مورد ویژگی نقشی که در این فیلم ایفا می‌کند، گفته است: «از آنجا که شخصیت دلارام از ابتدای تولد ناشنوا و لال نبوده، بنابراین باید برای آواهایی که از دهان او هنگام واکنش و یا تلاش برای بیان کردن موضوعی، شنیده می‌شود، تمرین کنم.»

یشیل‌چای در این فیلم همبازی فرهاد اصلانی شده است.

در ادامه عکس‌هایی که این بازیگر از هتل محل استقرار خود و مناطق دیگر اصفهان منتشر کرده می‌آید:

نورگل یشیل چای در اصفهان

 

نورگل یشیل چای در اصفهان

 

نورگل یشیل چای در اصفهان

 

نورگل یشیل چای در اصفهان

 

نورگل یشیل چای در اصفهان

وی همچنین با منتشر کردن دو عکس جدید در صفحه اینستاگرامش از مدل موهای خود در این فیلم رونمایی کرد. البته در این عکس ها و گریمش از کلاه گیس استفاده کرده ولی وی در صفحه شخصی خود درباره این مدل موی جدید در فیلمش نوشت که عاشق این مدل مو شده و احتمالا یک مدت موهای خود را این مدل کوتاه خواهد کرد.

 

عکسهای جدید و با حجاب نورگل یشیلچای در فیلم جن زیبا . نورگل در این فیلم حرف نمیزند و ظاهرا ایفاگر نقش یک خانم لال می باشد

نظرات