ثبت نام وام ضروری ۴ میلیونی بازنشستگان مرداد ۹۷

7

ثبت نام وام ضروری ۴ میلیونی بازنشستگان مرداد ۹۷

🔸آغاز پرداخت وام ضروری ۴ میلیون تومانی به بازنشستگان از مرداد

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت:

* براساس مصوبه هیئت مدیره و هیات امنای سازمان تامین اجتماعی پرداخت وام بازنشستگان به ارزش ۴۰ میلیون ریال از ابتدای مرداد ماه در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

* اعتبار وام به بازنشستگان به میزانی که در تبصره بودجه سال ۹۷ سازمان تامین اجتماعی به تصویب رسیده است، با نرخ چهار درصد به این گروه از شهروندان پرداخت خواهد شد.

جزئیات بیشتر در مورد نحوه ثبت نام وام بازنشستگان سال ۹۷ به زودی در همین صفحه ارائه خواهد شد

وام ضروری 4 میلیونی بازنشستگان

 


خبر مربوط به ثبت نام وام ضروری بازنشستگان سال ۹۶

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: ثبت نام وام ضروری ۴ میلیون تومانی بازنشستگان کشوری از آبان ماه امسال آغاز می شود.

به گزارش حرف تازه ، بازنشستگان متقاضی وام ضروری ۴ میلیون تومانی، می توانند از آبان با مراجعه به سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی www.cspf.ir ، ثبت نام کنند.

 

امسال وام ضروری بازنشستگان به ۴ میلیون افزایش یافته است

با امضاي تفاهمنامه‌ اعطاي وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان کشوري، بين صندوق بازنشستگي کشوري و بانک صادرات ايران، سقف وام پرداختي به بازنشستگان اين صندوق به ۴ ميليون تومان افزايش يافت.
به گزارش اداره کل روابط عمومي و امور بين الملل صندوق بازنشستگي کشوري، به نقل از خبرگزاري ايسنا، در نخستين گردهمايي مجمع عالي کانون هاي بازنشستگان کشوري که در هتل المپيک تهران برگزار شد، امير يوسفيان معاون اعتباري بانک صادرات ايران در آيين رونمايي و امضاي تفاهم نامه اعطاي تسهيلات قرض الحسنه به بازنشستگان کشوري، گفت: امسال بانک صادرات در جهت انجام تعهدات اجتماعي خود و در راستاي سياست‌هاي دولت و تأکيد مديرعامل بانک، اقدام به افزايش وام قرض‌الحسنه بازنشستگان کشوري کرده است.
يوسفيان افزود: اعتبار تخصيص يافته براي اين تسهيلات، يک هزار و ۲۰۰ ميليارد تومان است که براساس آن، امسال وام ضروري ۴ ميليون توماني به ۳۰۰ هزار نفر از بازنشستگان عضو صندوق بازنشستگي کشوري پرداخت مي شود.
وي افزود: اين خدمت در ادامه همکاري هاي سنوات گذشته بين بانک صادرات و صندوق بازنشستگي کشوري انجام شده است. در سه سال گذشته، بالغ بر يک هزار و ۶۵۰ ميليارد تومان تسهيلات وام قرض‌الحسنه به ۷۰۰ هزار نفر پرداخت شده که به اين ترتيب، امسال مجموع بازنشستگان کشوري بهره مند از وام ضروري به بيش از يک ميليون نفر مي رسد.

7 دیدگاه در “ثبت نام وام ضروری ۴ میلیونی بازنشستگان مرداد ۹۷

  1. مستمری گفت:

    مستمری
    اول باید دم کلفتها وامهای ضروری و غیره را بگیرن هر چقدر ته مانش مان به دیگران بدن خدا لعنت کنه کسانی که حق را ناحق میکند خدا ازش نگذره

  2. ارمین گفت:

    سلام.باور کنید ما به امید همین وام زنده بودیم تازه چند روز متوجه شدیم. کسی به این بیچاره ها اطلاعی نداده بوده و یک ماهه بیشتر سایت بستن وام ضروری رو برداشتن. خب این بندگان خدا چه گناهی دارن تا تکان بخورن دوستان بالا هستن همه ثبت نام کردن وامشان هم گرفتن ما موندیم با بدبختی و بی پدری . لطفا راهی بذارید امید رو ازشون نگیرید

  3. افشین گفت:

    سلام این همه دزدی اختلاس میکنند بعد برای یک وام مستمری مانندن که چه کنیم این راهم بگذارید کنار بقیه اختلاسها حداقل از انجا تامین شود.

  4. رئیسی گفت:

    وقتی مهلت برای ثبت نام اعلام می کنید و قرار بر قرعه کشی هست ،چرا باید لینک برداشته بشه؟
    که مردم یاد نگیرند که کار شو نو با متانت انجام بدن ؟
    که تا یک امکان رفاهی اعلام میشه از ترس پایان مهلت دچار اظطراب بشن و مثل بربر ها حمله کنند؟و حرمت و شخصیت انسانی شون برای هیچ پایمال بشه..؟!

  5. کامی گفت:

    امیدوارم این طور که ملت میگن نباشه و ثبت نام هنوز باز باشد خود مسولین دل سوز اعلام کردن تا ۲۰ ابان. من به ننه قول دادم که غصه نخوره یه جایی هست که برای وام ۴ میلیونی ثبت نام میکنه و گوشه ای از مشکلاتش با دریافت این وام حل میشه

  6. باقری گفت:

    دست شما درد نکنه اینطور با بازنشستگان بازی میکنید روز ۲۴ مهر پیام وام ضروری به ما رسید ولی ثبت نامش قبلش تموم شده بود اینهم هحترام به منزلت بازنشسته

  7. آریا گفت:

    بیست و دوم مهر ماه آغاز به ثبت نام کردن و به دو روز نکشید که ظرفیت تکمیل شد و لینک ثبت نام را برداشتند! از طریق تلفن همراه هم در تاریخ بیست و سوم مهر اطلاع رسانی کردند که من بالافاصله به سایت مراجعه کردم ولی لینک ثبت نام برداشته شده بود

نظرات