تعبیر دیدن زخم در خواب

0

تعبیر دیدن زخم در خواب

تعبیر خواب زخم : شاید برایتان پیش بیایید که در خواب زخمی شوید یا خواب زخم شدن قسمتی از بدنتان را ببینید. تعبیر خواب زخم بستگی به دیدن نوع زخم دارد. ما در این بخش از مجله اینترنتی حرف تازه برای شما تعبیر دیدن زخم در خواب را آماده کردایم.

تعبیر خواب زخم

تعبیر خواب زخم حضرت امام جعفر صادق (ع)

حضرت امام جعفر صادق (ع) فرمايد: ديدن زخم به خواب بر سه وجه است.
اول: ظفر يافتن (پيروزي).      دوم: خير و منفعت.     سوم: نقصان مال، خاصه كه از جايگاه زخم خون روان بيند.

تعبیر خواب زخم ابن سیرین

ابن سیرین می‌گوید: اگر ببینی روی بدنَت زخم‌های زیادی وجود دارد که خونریزی می‌کنند، یـعـنـی دچار ضرر و زیان و غم و اندوه می‌شوی.
اگر ببینی در بدن تو زخمی وجود دارد که در آن خون و چرک جمع شده و بوجود آمده است، یـعـنـی به اندازه زخم و چرک مال و اموالی برایت جمع می‌شود.
اگر ببینی کسی تو را با شمشیر زخمی کرد و خون جاری شد، یـعـنـی زبان مردم برویت دراز می‌شود و به خاطر آن ثواب می‌کنی.

تعبیر زخم بدون خون ریزی

اگر ببینی کسی بدن تو را زخمی کرده است ولی اثری از خون وجود ندارد، یـعـنـی بر زخم زننده پیروز می‌شوی و همچنین خیر و منفعت به دست می‌آوری.
اگر ببینی در زخم بدن تو خون و چرکی جمع نشده است، یـعـنـی در مال و اموال تو کم و کاستی و ضرر و زیانی بوجود می‌آید.
اگر ببینی کسی بدن تو را زخمی کرده است ولی اثری از خون وجود ندارد، یـعـنـی بر زخم زننده پیروز می‌شوی و همچنین خیر و منفعت به دست می‌آوری.

همچنین بخوانید : تعبیر خواب خون

تعبیر خواب زخم ابراهیم کرمانی

ابراهیم کرمانی گوید: اگر کسی بیند که بر تن او زخم رسید و اندامش به خون آلوده شد، دلیل است که به قدر آن خون که از زخم او روان شد در مال او نقصان افتد.

تعبیر خواب زخم جابر مغربی

جابر مغربی گوید: اگر ببینی زخمی شده‌ای و زخم تو خونریزی دارد، یـعـنـی کسی در مورد تو حرفی دروغ می‌گوید، ولی بعداً دروغ بودن آن معلوم می‌شود.
اگر ببینی محل زخم ورم کرده است، یـعـنـی مال و اموال و زندگانی و معیشت خوب و خوش به دست می‌آوری، ولی از دوستان و بستگان جدا می‌شوی.
اگر ببینی کسی تو را با سلاحی زده و نفهمیدی چه کسی بوده و در محل جراحت چرک جمع شده است، یـعـنـی به اندازه آن مال حرام به دست می‌آوری.
اگر ببینی کسی را با زوبین مجروح می‌کنی، یـعـنـی به کسی افترا و تهمت و بهتان می‌زنی.
اگر ببینی روی زخم خودت زفت گذاشته‌ای و خوب شده است، یـعـنـی کسی به تو خیر و آسایش می‌رساند.

تعبیر خواب زخم آنلی بیتون

آنلی بیتون گوید: اگر خواب ببینید با چاقویی زخمی شده‌اید، نشانه آن است که درگیر مشکلات خانوادگی خواهید شد. مشکلاتی که بیشتر فرزندان به آن دامن می‌زنند.
اگر خواب ببینید کسی را با چاقو زخمی می‌کنید، علامت آن است که صاحب شخصیتی ناپسند خواهید شد. باید سعی کنید به سمت راه راست گام بردارید.

نظرات