خبر دستگیری محمد حسینی مجری سابق صدا و سیما

0

خبر دستگیری محمد حسینی مجری سابق صدا و سیما

سید محمد حسینی ، لیدر گروه ضد انقلاب ری استارت توسط پلیس اف بی آی در ایالات متحده به اتهام ترور شیمیایی منصور اسانلو، یکی از فعالان ضدانقلاب دستگیر شد.

محمد حسینی

دستگیری محمد حسینی

بنابراین گزارش برخی از منابع خبری مدعی شده اند که حسینی در یکی از فرودگاه های امریکا در حالی که قصد ترک این کشور را داشته است، دستگیر شده است.

سید محمد حسینی (زادهٔ ۱۳ تیرماه ۱۳۴۸، تهران) یک مجری، بازیگر ایرانی است.
از ابتدای شروع به کار در شبکه تهران تا سال ۱۳۸۴ مجری این شبکه بود که برنامه‌های او خصوصاً با زوج سید کاظم احمدزاده هواداران فراوان داشت.
محمد حسینی تا زمان فعالیتش در ایران در برنامه‌هایی نظیر مسابقه سیمرغ و مسابقه بزرگ در تلویزیون ایران فعالیت داشت. او دانش‌آموخته رشته فیزیک از دانشگاه اصفهان است.
در سال ۱۳۶۸ در این دانشگاه با تئاترهای «قنبرعلی دکتر می‌شود» و «مجری ناشی» بعنوان نویسنده و بازیگر درخشید که مورد استقبال دانشجویان، استادان و هنرمندان قرار گرفت. دیری نگذشت که تئاتر زیر آسمان شهر جمله» و «ازدواج با خودت» با خود به صحنه آورد. او هنوز پا به عرصه تلویزیون نگذاشته بود که بیش از ۱۰۰۰ شب اجرای این نمایش‌ها را در کارنامه خود داشت

او در سال ۱۳۸۹، در اوج معروفیت و محبوبیت، آن هم‌زمانی که سالهای متوالی توسط مردم بعنوان بهترین شومن ایران انتخاب شده بود از ایران خارج شد و هم اکنون در ایالات متحده آمریکا زندگی می‌کند.

نظرات