عکس پروفایل بی اعتمادی و متن درباره اعتماد

0

عکس پروفایل بی اعتمادی و متن درباره اعتماد

اعتماد کردن به همه کار اشتباهی است که شاید جبران ناپذیر باشد. برای اعتماد کردن معیارهایی را باید در نظر گرفت تا در اینده پشیمان نشد. در اینجا درباره اعتماد متن ها و عکس نوشته های مرتبط را گلچین نمده ایم. امیدواریم مورد پسند واقع گردد:

 

اعتماد

عکس پروفایل بی اعتمادی

كاركنان لغزش هاي اتفاقي را به شرطي كه بر اساس توانايي رهبر باشد و او را در حال رشد و بالندگي ببينند، مي بخشند. اما به كساني كه در منش خود مرتكب لغزش مي شود اعتماد نمي كنند.((جان ماكسول))

اعتماد

كاركنان لغزش هاي صادقانه را تحمل مي كنند، اما اگر به اعتمادشان آسيب برسانيد، ديگر به سختي مي توانيد اعتماد آنها را به دست آوريد. مي توان سر رئيس را شيره ماليد، اما نمي توان سر همكاران و زيردستان را شيره ماليد.((مدير عامل پپسي كولا))

اعتماد

متن درباره اعتماد

زندگي براي هيچ كس آسان نيست. اما كه چه؟ بايد پشتكار و از همه مهمتر اعتـماد به نفس داشته باشيم. بايد باور كنيم كه هر يك براي انجام كاري استعداد داريم و آن كار بايد انجام شود.((ماري كوري))

اعتماد

دی رفت و باز نیامد، فردا را اعتـماد نشاید، حال را غنیمت دان كه دیر نپاید.((خواجه عبداله انصاری))

اعتماد

اس ام اس درباره اعتماد

بالاترين پيماني كه مي توانيم با دوست خود ببنديم اين است: “بيا تا ابد اعتـماد بين ما حاكم باشد.”((رالف والدو امرسون))

     اعتماد

عشق همیشگی است، این ما هستیم که ناپایداریم. عشق متعهد است و مردم عهد شکن، عشق همیشه قابل اعتـماد است، اما مردم نیستند.((لئوبوسکالیا))

اعتماد

اعتـماد به تدریج می آید و یكجا می رود.((موار دفاست))

اعتماد

همیشه به خود اعتماد داشته باشید. اگر یك بار كاری را با موفقیت انجام داده باشید، باز هم می توانید.((آنتونی رابینز))

اعتماد

نشاط و خوشدلی، اعتـماد به نفس شما را تقویت و زندگی را دلپذیرتر می سازد و باعث می شود كه اطرافیان شما شادی بیشتری را احساس كنند. خوشدلی به معنی خوش خیالی و فرار از مشكلات نیست، بلكه نشانه ی هوش و ذكاوت شما است.((آنتونی رابینز))

اعتماد

اعتـماد به نفس ضرورتاً تضمین كننده ی موفقیت نیست، اما عدم اعتماد به نفس به یقین باعث شكست می شود.((آلبرت بندورا))

اعتماد

هرگز این چهار چیز را در زندگیت نشكن: اعتـماد، قول، رابطه و قلب؛ زیرا اینها وقتی می شكنند صدا ندارند، اما درد بسیاری دارند.((چارلز دیكنز))

اعتماد

كودكان اعتـماد می كنند، زیرا هرگز شاهد خیانت نبوده اند. معجزه آنگاه رخ می دهد كه این اعتـماد را در نگاه پیری فرزانه ببینیم.((بوبن))

اعتماد

هیچ وقت بیش از حد عاشق نباش

بیش از حد اعـتماد نکن

و بیش از حد محبت نکن

چون همیشه همین بیش از حد

به تو بیش از حد آسیب میرسونه

اعتماد

نظرات