خلاصه داستان و بازیگران سریال گشت پلیس

0

خلاصه داستان و بازیگران سریال گشت پلیس

«گشت پلیس» با نام قبلی «گشت ویژه» به کارگردانی مهرداد خوشبخت و تهیه کنندگی سعید پروینی است که در ۱۵ قسمت ساخته شده که قرار است پاییز در هفته نیروی انتظامی از یکی از شبکه های سیما پخش شود.

سریال گشت پلیس
تصویربرداری سریال «گشت پلیس» به کارگردانی مهرداد خوشبخت یکی دو روز دیگر به پایان می رسد.
مهرداد خوشبخت درباره ارتباط این مجموعه با «گشت ویژه» به کارگردانی مهدی رحمانی که سال گذشته پخش شد، توضیح داد: این سریال هیچ ارتباطی با «گشت ویژه» قبلی ندارد. قصه ها و کاراکترها خیلی متفاوت از آن سریال است. فوق العاده اکشن این کار زیاد و کار پرتحرکی است.
این کارگردان درباره عنوان سریال هم بیان کرد: عنوان اصلی سریال «پلیس» است و فیلمنامه اول عنوانش «گشت ویژه» بود. پرونده ها هم که عموما تخیلی است ولی خب نمونه های مشابه آن قطعا در واقعیت وجود داشته و دارد

سریال گشت پلیس

خلاصه داستان سریال گشت پلیس

داستان این سریال در یک اداره پلیس آگاهی می‌گذرد و قصه اصلی پیرامون چهار پلیس است که فرهاد قائمیان، برزو ارجمند، امیررضا دلاوری و رضا کریمی آن را بازی می‌کنند و به فواصل در عملیات‌هایی که در سطح شهر برپا می‌شود حضور دارند. لوکیشن اصلی این سریال در سرای محله‌ای در غرب تهران است که توسط گروه دکور و صحنه به اداره پلیس آگاهی تبدیل شده است
این سریال صحنه‌های اکشن زیادی دارد و پیچیدگی قصه در سریال «گشت پلیس» وجود دارد. در این سریال به چند مسئله روز از جمله ماده مخدر گل پرداخته می‌شود.
قائمیان رئیس این تیم سه نفره و پلیسی مقتدر ،با تجربه، باهوش و تواناست. امیر دلاوری نقش خوبی را بازی می کند و شخصیت خاصی دارد؛ او سعی می کند از اسلحه استفاده نکند و با حرکت فیزیکی کار خود را پیش ببرد. سومین نفر پلیس تازه وارد و کم تجربه ای است که تجربه هایی را در این گروه به دست می آورد که برزو ارجمند نقش آن را بازی می کند‌.

سریال گشت پلیس

بازیگران سریال گشت پلیس

بازیگران اصلی سریال «گشت پلیس» فرهاد قائمیان ، امیررضا دلاوری ، برزو ارجمند ، عزت الله مهرآوران، شهین تسلیمی، بهرام ابراهیمی ، پریسا مقتدی و سارا خوئینی‌ها و… هستند.

سریال گشت پلیس

دیگر عوامل سریال گشت پلیس

عوامل سریال تلویزیونی «گشت پلیس» عبارتند از

تهیه کننده: سعید پروینی

کارگردان: مهرداد خوشبخت

نویسنده: حمید برزگر و محمدرضا ریاحی

مدیر تصویربرداری: سعید براتی

تدوین: مهدی جودی و آریا اردستانی

صداگذار: امين شريفی

دستیار اول کارگردان: رضا شریفی

مدیر برنامه‌ریزی: خسرو نصیری خواه

مدیر صدابرداری: فرخ فدایی

طراح صحنه و لباس: نازی پرتوزاده

طراح گریم: شهرام خلج

مدیر تولید: داود جمشیدی

منشی صحنه: ساناز فرهانی

دستیار تهیه کننده :پویا خسروی

سریال گشت پلیس

 

  سریال گشت پلیس

نظرات