بیوگرافی و عکسهای سامان صفاری بازیگر و همسرش

0

بیوگرافی و عکسهای سامان صفاری بازیگر و همسرش

سامان صفاری بازیگر خوش آتیه و جوان ایرانی که با بازی در سریال دلدادگان درخشید.

سامان صفاری

بیوگرافی سامان صفاری

سامـان صفاری متولد ۶ شهریور سال ۱۳۶۶ است. وی فارغ التحصیل رشته جهانگردی در مقطع کارشناسی است . سامـان صفاری بازیگر جوانی که این شبها با سریال دلدادگان مهمان خانه های مردم در شبکه سه سیما است همان یونس میرجلیلی در فیلم سینمایی شیار ۱۴۳ است. سامـان صفاری از سال ۸۶ در کلاس های بازیگری شرکت کرد. وی با حضور در این کلاس ها بطور آزاد دوره های بازیگری را گذراند و در اواخر دهه هشتاد در سریال سقوط آزاد ایفای نقش کرد.

شروع فعالیت سامان صفـاری

سامـان که از سال ۸۶ در کلاس های بازیگری شرکت کرد، فعالیت حرفه ای خود در قاب دوربین سینما و تلویزیون را از سال ۸۹ با حضور در دو قسمت از سریال “سقوط آزاد” به کارگردانی علیرضا امینی آغاز کرد و سپس در فیلم سینمایی شیار ۱۴۳ در کنار مریلا زارعی و گلاره عباسی قرار گرفت. این بازیگر جوان در فیلم هایی چون پارادایس ، ننه هما ، بی سایه , سریال دلدادگان و چند نمایش ایفای نقش کرده است.

سامان صفاری

همسر سامان صفاری

سامـان صفاری تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد.

آثار سامان صفاری

** فیلم سینمایی شیار ۱۴۳ در نقش یونس
** جدیدترین نقش در سریال «سایه بان»
** فیلم سینمایی «پارادایس»
** فیلم دعوتنامه
** تنها در تهران
** یک کامیون غروب
** سریال دلدادگان

عکسهای سامان صفاری

سامان صفاری

سامان صفاری

سامان صفاری

سامان صفاری

سامان صفاری

سامان صفاری

سامان صفاری

سامان صفاری

صفاری در مورد فیلم شیار ۱۴۳ میگوید:

سامان در فیلم شیار ۱۴۳ نقش «یونس جلیلی» را بازی می کرد. بازیگر نقش یونس درباره ایفای شهید گفت که برای بازی در شیار ۱۴۳ شرایط خاصی بود باید ریش داشته باشیم و من به مدت ۲۵ روز به ریشم دست نزدم و زمانی که برای تست مراجعه کردم به من گفتند چهره نارام و با شیطتنتی داری و بروی نقش شهید مناسب نیستی.

برای همین برای بار اول من رد شدم تا در نهایت توانستم نقش یونس میرجلیلی را در فیلم سینمایی شیار ۱۴۳ ایفا کنم و داستان زندگی شهیدی که روی من تاثیرگذار بود.

همبازی بودن با خانم مریلا زارعی برای من تجربه خوبی بود و بازی بسیار عالی و بی نقص خانم بازیگر روی من نیز تاثیر گذار بود. بازیگر جوان در محافل و دورهمی هنرمندان خیلی کم ظاهر می شود و کمتر چهره و تصویر وی را در کنار بازیگران و دورهمی ها می توان مشاهده کرد.

بازیگری که فیلم سینمایی شیار ۱۴۳ در کارنامه وی می باشد و با مریلا زارعی و چند بازیگر شاخص هم بازی بوده است. با وجود تجربه کم و حضور جدید در عرصه بازیگری تجربه حضور در جشنواره فیلم فجر را دارد.

اما در جشنواره و در نشست خبری شیار ۱۴۳ نیز حاضر نشد و در نشست ها و تقدیر ها شرکت نکرد. این بازیگر علاقه چندانی به تصویر گرفتن و دیده شدن ندارد.

نظرات