تعبیر دیدن جغد در خواب

0

تعبیر دیدن جغد در خواب

تعبیر خواب جغد : جغد حیوانی است شب رو یعنی در هنگام شب به شکار می رود و دارای بینایی و شنوایی بسیار قوی میباشد. بیشتر معبرین جغد را یک دزد یا یک انسان خبیث تعبیر میکنند. ما در این بخش از مجله اینترنتی حرف تازه برای شما تعبیر خواب جغد را آماده کردایم.

تعبیر خواب جغد

تعبیر خواب جغد يوسف نبي عليه السلام

يوسف نبي عليه السلام گويد: ديدن بوم دشمن مکار بود

تعبیر خواب جغد ابن سیرین

ابن سیرین گوید: در خواب، مردی است نابکار و حرام بود. اگر بیند کسی جغد همی گیرد، دلیل که او را با چنین مردی خصومت افتد و دیگر دیدن جغد در خواب، مبارک نباشد.

تعبیر خواب جغد ابراهیم کرمانی

ابراهیم کرمانی می‌گوید: اگر ببینی جغد بانگ و آواز می‌کند، یـعـنـی به اندازه آن، در آن محل نوحه و شیون و زاری بوجود می‌آید، و یا خبر اندوهناک و مصیبت‌بار می‌شنوی یـعـنـی به اندازه مقداری که خورده‌ای، از اموال دزدی بدکردار مصرف خواهی کرد.

تعبیر خواب جغد منوچهر مطيعي تهراني

منوچهر مطيعي تهراني می گوید : اگر در خواب ديديد که بومي بر ديوار يا بام خانه نشسته يا روي تير چراغ نشسته و به پنجره اتاق شما مي نگرد خواب شما وجود انساني خبيث را آگهي مي دهد که ديده به شما دارد. اگر به بوم غذا و طعمه داديد با بدخواه دوست مي شويد. اگر بومي از هوا آمد و بر بام خانه شما نشست خبري مي شنويد که ممکن است دروغ باشد و اگر راست باشد شما را غمگين مي کند.

معبرین غربی گویند:

دیدن جغد در خواب نشانه حاکم ستمگر و یا دزد خطرناکی است که بدون کمک دیگران کار می‌کند.
همچنین در جایی دیگر گفته شده است که جغد نشانه بیکاری، دوری از ترس و سردرگمی است
اگر جغد در کنار شما سقوط کرد بیانگر رسیدن خبر مرگی از دیگران به شماست.

نظرات