بیوگرافی و عکسهای رویا میرعلمی بازیگر و همسرش

0

بیوگرافی و عکسهای رویا میرعلمی بازیگر و همسرش

رویا میرعلمی یکی از بازیگران جوان و خوب تئاتر تلویزیون و سینما است. وی دارای لیسانس طراحی صحنه از دانشکده هنرهای زیبا تهران میباشد. ما در این بخش از مجله اینترنتی حرف تازه بخشهایی از زندگینامه و بیوگرافی رویا میرعلمی را برای شما آماده کردایم.

رویا میرعلمی

بیوگرافی رویا میرعلمی

رویا میرعلمی متولد سال ۱۳۵۷ در قزوین است. بگفته وی : اطرافیان به من لطف دارند و منو آدم مهربانی میدانند و خط قرمز من دروغ است و از دروغ گفتن شدیدا متنفرم و خیلی آزارم میدهد و هر کسی که دروغ بگوید سعی میکنم به سرعت از او فاصله بگیرم.

همسر رویا میرعلمی

رویا میرعلمی ازدواج کرد و متاهل است و همسرش حسین کیانی از کارگردانان تئاتر است . حاصل ازدواج این دو زوج پسری به اسم کارن است.
میرعلمی در این باره میگوید : اولین تجربه بازیگری ام را با حسین کیانی از تئاتر شروع کردم و بعد از نمایش خویش خانه و تجربه همکاری مجدد من و حسین متوجه شدیم که میتوانیم زوج خوبی باشیم و ازدواج کردیم. ما در دوره ای تصمیم به ازدواچ گرفتیم که فاصله زیادی میان تصمیم گیری تا ازدواج نبود .

رویا میرعلمی

 

رویا میرعلمی

شروع فعالیت رویا میرعلیمی

بیشتر فعالیت‌های رویا میرعلمی در حوزه تئاتر است. اولین فعالیت او در تلویزیون سریال حیرانی در سال ۱۳۹۰ بود .میرعلمی با بازی در سریال شمعدونی, به شهرت رسید .از جمله فیلم های این بازیگر می توان آقا یوسف , خواب زده‌ها , لیسانسه‌ ها و زمانه را نام برد.

آثار رویا میرعلمی

سینما

آقا یوسف (۱۳۹۰)
خواب زده‌ها (۱۳۹۲)
بیداری (۱۳۸۷)
صبح روز هفتم (۱۳۸۷)
برادر (۱۳۸۷)

تلویزیون

وجدان آشفته (۱۳۸۸)
عصر پاییزی (۱۳۹۲)
برای دومین بار

سریال

پاهای بی‌قرار (۱۳۹۷)
لیسانسه‌ها (۹۶–۱۳۹۵)
شمعدونی (۱۳۹۴)
زمانه (۱۳۹۱)
حیرانی(۱۳۹۰)

سریال دلدادگان

طراح صحنه و لباس و بازی

رژیستورها نمی‌میرند (۱۳۸۰)
مضحکه شبیه قتل (۱۳۸۲)

اجراها

زندانی خیابان دوم (۱۳۹۶)
روز عقیم (۱۳۹۶)
اتاق (۱۳۹۶)
سعدی تابستان سی‌ودو (۱۳۹۵)
همسایه ی آقا (۱۳۹۵)
راپورت‌های شبانه دکتر مصدق (۱۳۹۵)
ناسور (۱۳۹۵)
جان گز (۱۳۹۴)
مضحکه شبیه قتل (۱۳۹۴)
مادر مانده (۱۳۸۸)
اهل قبور (۱۳۸۸)
مهر هفتم (۱۳۸۸)
بیداری خانهٔ نسوان (۱۳۸۷)
آتن-مسکو (۱۳۸۷)
خواب بیوقت حوریه (۱۳۸۷)
بیداری خانه نسوان (۱۳۸۷)
طناب (۱۳۸۵)
همسایهٔ آقا (۱۳۸۵)
تکیهی ملت (۱۳۸۴)
دن کامیلو (۱۳۸۴)
حرفی به جای حرفی دیگر (۱۳۸۲)
قرمز و دیگران (۱۳۸۲)
تیاتر اجباری (۱۳۸۳)
پنهانخانه پنج در (۱۳۷۹)
خیشخانه (۱۳۷۸)
بازیخانه (۱۳۷۸]
واقعه در مجلس سودابه خوانی (۱۳۷۸)

صداپیشگی

کتاب صوتی شهر غصه (۱۳۹۵)

عکسهای رویا میرعلمی

رویا میرعلمی

رویا میرعلمی

رویا میرعلمی

رویا میرعلمی

رویا میرعلمی

رویا میرعلمی

رویا میرعلمی

رویا میرعلمی

رویا میرعلمی

رویا میرعلمی

رویا میرعلمی

رویا میرعلمی

مصاحبه با رویا میرعلمی

چرا اسم کارن را انتخاب کردید ؟

راستش سال ها پیش اجرای پیانویی از کارن همایونفر دیده بودم که هنوزم بعد از گذشت سال ها مجذوب و شیفته هنرنمایی آقای همایون فر هستیم و دلیل دومم بخاطر کمیاب بودن اسم کارن بود و از مدت ها پیش دوست داشتم اسم پسرم را کارن بگذارم از طرفی هم اسم هایی که پدرش پیشنهاد داده بود مثلا کیان خوشم نمی اومد در نهایت اسم کارن را گذاشتیم.

دوران کودکی رویا میرعلمی

راستش مثل خیلی از بچه ها, منم شیطنت های ریز و خاص خودم را داشتم و همچنین تا حدی خجالتی هم بودم که از حضور در جمع واهمه داشتم اما با تئاتر باعث شد این مشکل کم کم حل شود. دروان کودکی من همش با تذکرات معلم مون برای حرف نزدن با بغل دستی ام و همچنین تلاش های مداوم من و خواهرم برای اذیت کردن برای کوچک مون گذشت راستش در بعضی خانواده های ایرانی به فرزند پسر بهای بیشتری میدهند دقیقا مثل خانواده من و همین موجب حسودی من و خواهرم میشد و همش سعی میکردیم برادر کوچک مون را اذیت کنیم
او را در اتاق تاریک خونه مون حبس میکردیم و غذایش را میگرفتیم و خیلی اتفاقات و بلاهای دیگه که امروز از گفتن شون شرم دارم ( با خنده ). اکنون برادرم را عاشقانه دوست دارم و به شدت پشیمان هستم.

نوستالژی های رویا میرعلمی؟

برای لحظه به لحظه دوران کودکیم دلم تنگ می شود برای مادر بزرگم و خانه باغی که همه را دور هم جمع میکرد و حتی خودکار بیک که یک تومان قیمتش بود خیلی دلم تنگ میشد. در آن زمان شنبه شب ها سریال سال های دور از خانه پخش میشد و با رفتن برق, من ساعت ها پای تلفن می نشستم و شماره اداره برق را میگرفتم و آنقدر منتظر موندم که دیگر سریال سال های دور از خانه که هیچ, تمام انرژی منم تمام می شد.
بعضی وقت ها فکر میکنم که بچه های امروز خیلی خوشبخت تر از ما هستند متاسفانه سال های کودکی ما همش جنگ بود و از هر سو تنش هایی به ما وارد می شد البته هنوزم اوضاع کشور به ثبات کامل نرسیده است.

دستپختم حرف نداره

آشپزی خودم را خیلی قبول دارم و محاله کسی دستپختم را تجربه کند و فرصت بعدی را از دست بدهد.

رویا میرعلمی بازیگر سریال شمعدونی

خوشحالم از اینکه برخی کارگردان های تلویزیون و سینما از بازیگران تئاتر استفاده می کنند و خدا رو شکر میکنم بخاطر بازی در سریال شمعدونی و همکاری موفق با سروش صحت کارگردان سریال شمعدونی, و آشنایی با بازیگر این سریال که سبب شد دوستی های پایدار هم شکل بگیرد.
و بخاطر مشکلاتی مثل عدم حمایت دولت و نبود بودجه کافی که گریبان گیر تئاتر شده ناراحتم.

نظرات