خلاصه داستان و بازیگران سریال مرگ خاموش

0

خلاصه داستان و بازیگران سریال مرگ خاموش

ابوالفضل صفری تهیه کننده تلویزیون درباره سریال مرگ خاموش گفت: سریال تلویزیونی مرگ خاموش به کارگردانی احمد معظمی در مرحله تصویرداری قرار دارد، ۳۵ درصد از آن تا کنون انجام شده است و تابستان سال آینده تولید آن به پایان می‌رسد.

وی در همین راستا افزود: “مرگ خاموش” دارای شخصیت های اصلی و مکمل است که نقش اصلی آن را سعید راد بازی می‌کند.

این سریال در ۱۰۰ قسمت برای پخش در یکی از شبکه های تلویزیون آماده می شود

سریال مرگ خاموش

خلاصه داستان سریال مرگ خاموش

این تهیه کننده تلویزیون درباره موضوع سریال “مرگ خاموش” اظهار کرد: در “مرگ خاموش” به آسیب‌های اجتماعی، مواد مخدر و مشکلاتی که این دو جرم دارند پرداخته می‌شود. این سریال در حوزه امنیت نرم است که به کنترل آسیب‌های اجتماعی می‌پردازد و اینکه آن را سریال پلیسی بدانیم شاید درست نباشد.
موضوعی که در این سریال مطرح می‌شود پیرامون مواد مخدر و مافیای آن است. هدف کلی این سریال کاهش آسیب‌های اجتماعی است و به واکاوی پشت پرده‌های این آسیب و ناهنجار اجتماعی می‌پردازد و کارکرد رسانه را در پیشگیری از معضل اعتیاد نشان می‌دهد

سریال مرگ خاموش

بازیگران سریال مرگ خاموش

«مرگ خاموش» با بازی سعید راد در نقش محوری قهرمان و مأمور امنیتی مقابل دوربین رفته است و سعید راد ، علیرضا جلالی تبار و … از بازیگرانی هستند که تا به حال مقابل دوربین معظمی قرار گرفته‌اند.

صفری با تاکید بر اینکه مرگ خاموش فصل دوم سریال سارق روح نیست افزود: فصل دوم سریال “سارق روح” در حال نگارش است، باتوجه به اینکه ما مجری سفارشات سیما هستیم در صورت تایید معاونت سیما اواخر پاییز این سریال را کلید می‌زنیم.

سریال مرگ خاموش

 

سریال مرگ خاموش

نظرات