کوچک کردن بینی بدون نیاز به جراحی

0

کوچک کردن بینی بدون نیاز به جراحی

بینی به عنوان یکی از عضوهای صورت ، نقش مهمی در زیبایی صورت دارد و یکی از مهمترین دغدغه ها در میان مردم علل الخصوص خانم هاست. همانطور که اطلاع داریم عمل زیبایی بینی یکی از پرطرفدارترین جراحی های زیبایی در کشور ایران است. اما بخاطر هزینه های بالای این جراحی زیبایی ، این جراحی برای همه امکانپذیر نیست از این رو ما در این مطلب روش های کوچک کردن بینی بدون نیاز به جراحی را آموزش خواهیم داد.

کوچک کردن بینی

روش های کوچک کردن بینی بدون عمل جراحی

۱- کوچک کردن بینی با پودر زنجبیل

شاید عجیب باشد که بدانید زنجبیل یکی از موثرترین مواد برای از بین بردن چربی های قسمت های مختلف بدن می باشد. پودر زنجبیل همچنین میتواند در کنار چربی بینی، چربی دیگر قسمت های بدن را نیز رفع نماید. البته باید توجه داشت که این ترفند تنها بر روی بینی های گوشتی و چربی دار قابل انجام می باشد.

کوچک کردن بینی

نحوه استفاده از پودر زنجبیل برای کوچک کردن بینی گوشتی

-مقداری زنجبیل را پودر نموده سپس به آب اضافه نمایید.

-ماده مخلوط را روی پوست بینی خود بمالید. دقت کنید که دفعات اول این مخلوط میتواند مقداری سوزش به همراه داشته باشد. برای جلوگیری از تماس زنجبیل با چشمان خود، پلکهایتان را ببندید.

-پس از قرار دادن ماده بر روی بینی، چند دقیقه (تا حدی که سوزش به شما اجازه داد) صبر نمایید. سپس مخلوط را با استفاده از دستمال پاک کنید.

-میتوانید برای بیشتر شدن تاثیر از خمیر دندان نیز استفاده کنید.

-تاثیرات کوچک شدن بینی خود را میتوانید پس از ۲ هفته استفاده مداوم از این مخلوط مشاهده نمایید.

۲- زیبا کردن بینی به وسیله شکل دادن و فشار دادن نوک بینی

طبق گفته متخصصان زیبایی، غضروف نوک بینی در سنین کودکی و نوجوانی به علت نرم بودن کاملا قابل شکل گیری می باشد. بنابراین کودکان میتوانند تقریبا هر شکلی به بینی خود دهند. به همین دلیل است که انحرافات بینی ناشی از ضربه در این سنین رخ میدهد. اگرچه که افراد جوان و حتی مسن نیز میتوانند از این ترفند استفاده کنند.

کوچک کردن بینی

نحوه انجام روش فشار دادن نوک بینی برای کوچک کردن بینی

روزانه غضروف بینی خود را با دو دست گرفته و فشار دهید.

این عمل را به تعداد زیادی در روز انجام دهید.

تا مرحله ای این کار را ادامه دهید که اثرات جزئی کوچک شدن بینی خود را ببینید.

۳- انجام آرایش درست بینی تا زیباتر و کوجک تر دیده شود.

بینی بزرگ خانم ها میتواند تاثیرات مضری بر روی اعتماد به نفس و شادابی آنها داشته باشد، این گزینه به طور قطع یکی از بهترین انتخاب ها برای بانوان باشد.

با استفاده از لوازم ارایشی درست میتوانید تا حد زیادی بینی خود را کوچکتر و خوش فرم تر نشان دهید. تا در مجامع و مجالس با نهایت اعتماد به نفس رفتار کنید. برای به کار گیری این ترفند توجه کنید که تمام وسایل و ادوات مورد نیاز را داشته باشید.

کوچک کردن بینی

نحوه آرایش صحیح برای کوچک و خوش فرم تر دیده شدن بینی

برای انجام این ترفند به یک یا دو برس آرایش و همچنین یک هایلایتر و یک سایه قهوه ای تیره تر نیاز خواهید داشت.

هایلایتر را روی تیغه بینی از بالا، میان ابرو ها تا نوک بینی اداه دهید. مراقب باشید که خط کشیده شده بیش از حد پهن نشود چراکه در این صورت بینی را پهن تر جلوه خواهید داد.

دو سمت تیغه بینی را با استفاده از سایه قهوه ای تیره کنید. سعی کنید پره های بینی خود را باستقاده از سایه قهوه ای بپوشانید.

در نهایت تمام خطوط را محو کنید

از این ترفند به تعداد نا محدود و حتی روزانه میتوان استفاده کرد. و محدودیتی در آن وجود ندارد.

۴- استفاده از دستگاه های تغییر شکل دهنده و فرم دهنده بینی

دستگاه های متنوعی در بازار وجود دارند که با استفاده از حرارت و حرکات ویبره سعی در کوچک کردن و فرم دهی به بینی شما میکنند. البته جوابدهی این دستگاه ها از فرد به فرد متفاوت می باشد.

روش کار این وسایل به این شکل است که پد پلاستیکی را بر روی بینی قرار داده و آن را به منبع انرژی (باتری یا برق) متصل می‌کنید. و این کار را برای مدتی انجام میدهید تا تاثیر فرم گیری بینی خود را ببینید. در حالت معمول نتیجه پس از یک ماه نمایان میشود. با توجه به قیمت کم آنها، امتحان کردن این دستگاه ها ضرر زیادی ندارد.

۵- استفاده از یخ برای فرم دادن به بینی

می دانید که سرد شدن باعث منقبض شدن هر جسمی میشود. بینی نیز از این موضوع مستثنا نیست. سرد کردن ناحیه بینی به هر روش باعث میشود که حجم آن کاهش یابد.

کوچک کردن بینی

نحوه استفاده از یخ برای کوچک کردن بینی

مقداری یخ در پلاستیک ریخته و برای ۱۰ دقیقه مداوم روی بینی خود قرار دهید.

این کار را ۳ بار در روز و برای چند هفته ادامه دهید تا نتایج مثبت را مشاهده نمایید.

۶- بخور دادن

یکی دیگر از روش های موثر کوچک کردن بینی بخور می باشد. بخار آب با ورود به منافذ پوست صورت باعث خروج چربی ها و افزایش سوخت و ساز پوست بینی میشود.

کوچک کردن بینی

نحوه انجام بخور

بینی خود را به مدت ۵ الی ۲۰ دقیقه بخور دهید

در هنگام بخور با انگشتان خود بینی را ماساژ دهید تا چربی های زیر پوستی خارج شود

میتوانید پس از اتمام بخور به صورت ترکیبی مقداری یخ را که در مرحله قبل توضیح دادیم بر روی بینی قرار دهید.

نکته:
توجه داشته باشید که مدت تاثیر این روش فقط چند ساعت است. این روش را مدام تکرار نکنید (بیشتر از ۲ بار در هفته)‌ چرا که در بعضی از موارد باعث شل شدن پوست بینی خواهد شد.

 

منبع : amoozeshno.ir

نظرات