خبر بازگشت مهرداد پولادی به ایران

0

خبر بازگشت مهرداد پولادی به ایران

از مدتها قبل شایعاتی درباره احتمال بازگشت مهرداد پولادی به ایران شنیده می شد که البته تا امروز تائید نشده بود اما پست جدید مدافع سابق تیم ملی در صفحه اینستاگرامش نشان می دهد که پولادی واقعا می خواهد به ایران برگردد و به خدمت سربازی برود.

مهرداد پولادی

او نوشته:” در حال حاضر از فوتبال دورم و مشغول استراحت هستم و اگر اتفاقی نیوفته در اینده نزدیک به کشورم برمیگردم و حدود ۶ ماه باید خدمت مقدس سربازی انجام بدم” پولادی که سه سالی می شود رنگ پیراهن تیم ملی و از آن مهمتر ایران را ندیده از کارهایی که در این چند سال انجام داده ناراحت است.

او ضمن رد شایعه پناهندگی اش گفته:” من ایرانی ام و افتخار میکنم به ایرانی بودنم پناهنده هیچ کشوری هم نشدم و فقط جوونی و کم تجربگی باعث این اتفاقا و کلی تجربه برای من در ادامه مســــیر زندگی شد.میبینمتون. زنده باد ایران و ایرانی”

منبع : آی اسپورت

بیوگرافی مهرداد پولادی

مهرداد پولادی (زاده ۷ اسفند ۱۳۶۵ در کرج) بازیکن فوتبال اهل ایران است.
وی اصالتاً اهل کلاردشت است.

وی سابقه بازی در تیم‌های پیکان، استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز و مس کرمان، پرسپولیس و الشحانیه را دارد.

کارت پایان خدمت سربازی وی در جریان جنجال کارت معافیت بازیکنان فوتبال باطل و وی از حضور در تیم ملی منع شد.
پس از اتمام اردوی پرتغال تیم ملی فوتبال در مهر ۱۳۹۳، مهرداد پولادی از بازگشت به ایران به همراه سایر ملی‌پوشان خودداری کرد و به کشور قطر رفته و مسئولان باشگاه فوتبال پرسپولیس را در تنگنا قرار داد که اجازه‌نامه انتقال وی به تیم الشحانیه این کشور را صادر کنند. وی ۳ سال در این تیم فوتبال بازی می کرد

پولادی در بازی‌های آسیایی ۲۰۰۶، عضو تیم ملی فوتبال زیر ۲۱ سال ایران بود. حضور مستمر او در تیم ملی ایران از بازی‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ شروع شد و سرمربی تیم ملی ایران – کارلوس کروش – اعتقاد خاصی به وی داشت و تا قبل مصدومیت‌های پی‌درپی او از جمله اعضای ثابت تیم ملی بود. سرانجام در آستانهٔ جام جهانی ۲۰۱۴، در حالی که پولادی تازه از بند مصدومیت رها شده‌بود، بار دیگر کروش به او اعتماد کرد و او در هر سه بازی تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل به طور ثابت حضور یافت و از جمله بازیکنان شایستهٔ تیم ملی ایران در این روی‌داد لقب گرفت؛ تا جایی که در فهرست صدنفرهٔ برترین بازیکنان جام از نگاه پایگاه «بلیچر ریپورت»، پولادی یکی از دو بازیکن ایرانی این فهرست است.

نظرات