بیوگرافی و عکسهای سینا مهراد (سینا سهیلی) بازیگر و همسرش

3

بیوگرافی و عکسهای سینا مهراد (سینا سهیلی) بازیگر و همسرش

سینا مهراد بازیگر جوان و خوش آتیه ایرانی که به تازگی وارد عرصه بازیگری شده است. ما در این بخش از مجله اینترنتی حرف تازه برای شما بیوگرافی سینا مهراد (سهیلی) را آماده اردایم.

بیوگرافی سینا مهراد

سینا مهراد (سهیلی) زاده ۱۲ آذر ماه سال ۱۳۷۰ می باشد. وی در خانواده کاملا هنری به دنیا امده است. سینا سهیلی با نام هنری سینا مهراد فرزند کارگردان خوب سینما و تلویزیون آقای سعید سهیلی است . همچنین برادر ساعد سهیلی بازیگر و خواهر او صبا سهیلی نام دارد.  وی از کودکی علاقه زیادی به بازیگری داشته و در زمانی که تنها ۴ سال داشته در فیلم «مردی شبیه باران» با بازی ابوالفضل پورعرب برای اولین بار جلوی دوربین رفته است.

وی پس از نقش های کوچک دوران کودکی به دلیل تمرکز روی تحصیل چند سالی از دنیای بازیگری دور می شود تا اینکه در سن ۱۹ سالگی از سال ۸۹ با ورود به عرصه تئاتر به طور جدی به سمت علاقه خود کشیده میشود و با تئاتر فعالیت خود را دوباره شروع می کند. وی در کنار کار تئاتر مشغول تست دادن در پروژه های سینمایی و سریال می شود تا اینکه برای بازی در سریال سایه بان انتخاب می شود.

 

سینا مهراد

خانواده سینا مهراد

در خانواده کاملا هنری به دنیا امده است او فرزند سعید سهیلی کارگردان نامدار سینما و تلویزیون بوده و برادرش ساعد سهیلی و خواهرش صبا سهیلی بازیگر میباشند

این هنرمند جوان چند سالی است که نام خانوادگی خود را تغییر داده است و سعی کرده که با تغییر نام خانوادگی خود کسی به این فکر نکند که به خاطر اینکه پدر کارگردان است با پارتی بازی وارد دنیای هنر شده است.

سینا مهراد

همسر سینا مهراد

سینا سهیلی مجرد است و ازدواج نکرده و خبر و عکسی از متاهل و رابطه او منتشر نشده است.

فعالیتهای هنری

در پل خواب و کلاشینکف ساخته پدرش نیز حضور داشت.
وی علاوه بر بازیگری دستیار کارگردان نیز بوده و در فیلم گشت ارشاد به عنوان دستیار کارگردان در کنار پدرش بود.
از جمله آثارش به سریال پرده نشین نیز می توان اشاره کرد. در سریال پدر مهدی سلطانی و بیژن امکانیان نیز بازی کردند.

فیلم شناسی سینا مهراد

سینمایی

۱۳۹۵ رفتن نوید   محمودی
۱۳۹۵ زار   نیما فراهی
۱۳۹۲ کلاشینکف    سعید سهیلی
۱۳۹۰ پنجشنبه آخر ماه     ماشا الله شاهمرادی زاده
۱۳۹۰ گشت ارشاد    سعید سهیلی
۱۳۸۰ شب برهنه    سعید سهیلی

مجموعه های تلویزیونی

۱۳۹۷ سریال پدر

۱۳۹۶ سایه بان برادران محمودی بازیگر حمید
۱۳۹۳ پرده نشین بهروز شعیبی

سینا مهراد

مصاحبه با سینا مهراد

انتخاب بعنوان نقش اول سریال پدر

وی در خصوص انتخابش به عنوان نقش اصلی سریال پدر می گوید: اولین تجربه ای است که با گروه حرفه ای آقای عنقا دارم. نحوه انتخاب من هم به این شکل بود که آقایان عنقا و توفیقی زمان پخش سریال «سایه بان» بازی مرا دیده و پسندیده بودند و سپس برای این کار با من تماس گرفتند.

در سریال پدر حامد ( نقش پسر مهدی سلطانی سروستانی ) پسر جوانی است که در طی یک ماجرا درگیر داستان عشقی می‌شود. او به خاطر اعتقاداتش و پدری که برایش الگویی تمام عیار است، ناچار سر یک دو راهی قرار می‌گیرد که باید دست به انتخابی سرنوشت‌ساز بزند.

سینا مهراد درمورد نقش خود در سریال پدر اینچنین می گوید.

حامد از لحاظ پایه و درون خیلی به من نزدیک است، چون من هم در خانواده‌ای مذهبی بزرگ شده و زندگی می کنم؛ اما او شیطنتی را که من دارم ندارد. حامد آدم خیلی آرامی است که سرش به کار خودش گرم است، زندگی اش را پیش می برد و به کسی کاری ندارد. شخصیت مادرم در سریال که خانم لعیا زنگنه ایفای آن را برعهده دارند، خیلی به مادر خودم شبیه است. حتی قربان صدقه رفتن ها و نگاه کردن های او به حامد نیز مثل رابطه مادرم با من است. آقای مهدی سلطانی هم که نقش پدرم را بازی می‌کنند، دکتر و استاد دانشگاه هستند و من که هیچوقت برخوردی با او نداشتم، یکی از آرزوهایم بازی کنار ایشان بود. حرف زدن معمولی آقای سلطانی سر صحنه برای من به منزله کلاس بازیگری است و هر جمله ای را که به من می گویند طلا می گیرم و در ذهنم حفظ می کنم. که ادامه را در تلویزیون مشاهده خواهید کرد.

بازیگر مقابل

بازیگر سریال «سایه بان» درباره بازیگری که نقش روبروی او را بازی می کند، نیز گفت: از روز اولی که به پروژه پیوستم با خیلی ها برای این شخصیت اتود زدیم. من به شخصه ۵۰۰ نفر آدم برای نقش لیلا دیدم و در آخر قسمت ریحانه پارسا بود که این نقش را ایفا کند. خوشبختانه روز اولی هم که مشغول دورخوانی بودیم، با هم ارتباط برقرار کردیم. به نظرم او هنوز باید تجربه کند اما بازیگر خوبی به حساب می آید و پارتنر خوبی هم برای من است.

علت پیوستن به سریال پدر

سینا مهراد انگیزه اصلی اش از پیوستن به «پدر» را نام نویسنده و کارگردان آن دانست و تاکید کرد: اولین دلیلی که باعث پیوستنم به این پروژه شد، اسم آقایان عنقا و توفیقی بود. هر دو این عزیزان کار درست هستند. آقای عنقا که در عرصه نویسندگی بسیار عالی است و آقای توفیقی هم که به نظر من یکی از بهترین های تلویزیون در سریال سازی به حساب می آید. من و آقای توفیقی حرف همدیگر را می فهمیم و نکاتی را که او سر صحنه به من می گوید، چشم بسته انجام می دهم و دقیقا می دانم چه می خواهد. شنیدن نام این دو نفر کافی بود که با کمال میل به سریال بپیوندم. با خواندن قصه کار هم حسابی از آن خوشم آمد. به اعتقاد من این دو نفر در درجه اول آدم های بسیار خوبی هستند و سپس افراد حرفه ای در کارشان به حساب می آیند.

آرزوی سینا مهراد در دنیای هنر

وی درباره پیش بینی پر بیننده بودن سریال رمضانی پدر و تاثیر این سریال بر آینده کاری اش می گوید: در چند سال گذشته تلاش خودم را در عرصه بازیگری داشته ام، اگر خدا بخواهد با پخش سریال «پدر» ديده می شوم و اگر خدا نخواهد هم که هیچ. اما فعلاً به صورت فشرده درگير كار هستم و فرصت فکر کردن به اين مسائل را ندارم. فقط بگویم که همه گروه از کوچکترین عضو گرفته تا راس کار، نهایت تلاش خودشان را دارند تا کار به بهترين شكل انجام شود.

عکس های سینا مهراد

سینا مهراد

سینا مهراد

سینا مهراد

سینا مهراد

سینا مهراد

سینا مهراد

سینا مهراد

 

3 دیدگاه در “بیوگرافی و عکسهای سینا مهراد (سینا سهیلی) بازیگر و همسرش

  1. هيراد گفت:

    آقاي مهراد فوق العادن..ولي ذهن مريض فيلمنامه نويس همشو خراب كرد. خاك تو سر نويسندتون

    1. دیار لکستان گفت:

      موافقم داداشی منم نظر تو رو دارم.

  2. Ghazal گفت:

    اقای سینا سهیلی واقعا فوق العادست،با اینکه برای اولین باره میبینمشون توی تلویزیون ولی چهره ی بسیار درخشانی دارن برای این کار و بسیار ایده ال بازیگری هستن،من واقعا از شخصیت ایشون خوشم اومده و خیلی بهشون علاقه مند شدم و اینکه به خاطر حضورشون توی این سریال ازشون تشکر میکنم؛واقعا دوسشون دارم.ایشالا همیشه بدرخشن و موفق باشن و به اهدافشون توی این زمینه برسن😍☺💓❤💘

نظرات