بیوگرافی و عکس های زهره نعیمی بازیگر

0

بیوگرافی و عکس های زهره نعیمی بازیگر

بیوگرافی زهره نعیمی

زهره نعیمی متولد ۱ خرداد ۱۳۷۵ در تهران است . وی دانشجوی رشته تئاتر است که به تازگی وارد عرصه سینما و تلویزیون شده است .

این هنرمند جوان با بازی در سریال چرخ و فلک اولین قدم خود را در دنیای بازیگری گذاشت و در این سریال نقش مهتاب را بازی می کرد .

ایشان که به تازگی به عرصه هنر و سینما پا گذاشته اند و فعلا آثار سینمایی و تلویزیونی کمی دارن به همین علت اطلاعات بسیار کمی از وی منتشر شده است.

زهره نعیمی

همسر زهره نعیمی

زهره نعیـمی مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است و هیچ عکس و خبری از نامزدی و همسرش که توسط خودش تایید شود در رسانه ها موجود نمیباشد و منتشر نشده است.

فیلم شناسی زهره نعیـمی

سریال های زهره نعیـمی

سریال چرخ و فلک – اپیزود نوری

سریال بی قید و شرط ( سریال آسمان هوای باران دارد )

زهره نعیمی

زهره نعیمی که به تازگی در سریال بی قید و شرط بازی کرده قصه خانواده ای است که برای ادامه تحصیل دختر بزرگشان در مقطع دکترا راهی تهران شده اما خواسته یا ناخواسته درگیر موضوعاتی می شوند که دستمایه قصه های این سریال است.

داستان سریال « بی قید و شرط» با طرح و قصه هایی از امیر پوررحمانی با قلم احمد رفیع زاده به نگارش درآمده است و با رویکرد جدی به مقوله ی جوان و صیانت از جایگاه خانواده سعی دارد چالش ها و آسیب های جدی را که قوام و انسجام خانواده را مورد هجمه و تهدید قرار می دهد در قالب نمایش به تصویر کشد و از سویی دیگر، مخاطب فهیم با رفتار و نحوه ی گفتمان اصولی و منطقی که موجب تحکیم زندگی توام با آرامش می گردد آشنا شود.

 

عکس های زهره نعیـمی

زهره نعیمی

زهره نعیمی

زهره نعیمی

زهره نعیمی

زهره نعیمی

 

 

نظرات