بیوگرافی هلیا امامی بازیگر نقش مهربانو سریال از یادها رفته

3

بیوگرافی و عکس های هلیا امامی بازیگر

بیوگرافی هلیا امامی

هلیا امامی بازیگر جوان و خوش سیما ایرانی متولد سال ۱۳۶۶ در تهران می باشد. او فعالیت خودش را با حضور در کلاس های مرحوم استاد سمندریان شروع کرد سپس مدت ها در تئاتر بازی کرد و در نهایت در چند تله فیلم توانست به عرصه تصویر قدم بگذراد.

اولین حضور حرفه ای او در سینما با فیلم تقدیر نهایی در سال ۱۳۹۲ به کارگردانی محسن توکلی بود و در این فیلم سینمایی با هنرمندانی مانند پوریا پورسرخ، شاهرخ استخری، بهنوش بختیاری، رضا رویگری همکاری کرد.

جز بازیگری او در حرفه مدلینگ هم فعالیت می کند و هم اکنون با برند حجاب استایل همکاری میکند.

هلیا امامی

علایق هلیا امامی

از علایق و سرگرمی های هلیاامامی سفرهای خارج از کشور است و همچنین اغلب لباس هایش طراحی مزون های ایرانی می باشد.

او به شدت طرفدار بارسلونا اسپانیا است و در یکی از بازیگری این تیم از نزدیک تیم محبوب خود را با حضور در استادیوم تشویق کرده است.

هلیا امامی

خانواده هلیا امامی

او در کودکی پدرش را از دست داده و یک برادر دارد که در اینستاگرام اینگونه درباره شان گفته :

برادر که داری غصه بی معنی ترین کلمه میشه به افتخاره همه داداشیا همه ی اونایی که مثل من یه برادر دارن که بهش افتخار میکنن یه قلب تو کامنت بزارن که بدونن چقدر برامون عزیزن

پدر

و من همچنان در آرزوی اینم که دستم رو بگیری و از پیچ و خم سختیهای دنیا ردم کنی حیف که نیستی و من انقدر کوچک بودم که قدر لحظه دونستن رو بلد نبودم با حضور دستانت چقدر با اطمینان ایستادم و به زندگی لبخند میزنم باز هم سالی دیگر به رفتنت اضافه شد و ……….

هلیا امامی

همسر هلیا امامی

ایشان ازدواج نکرده اند و مجرد هستند.

سریالها و فیلمهای هلیا امامی

سریال از یادها رفته (۱۳۹۶)
سریال لژیونر (۱۳۹۶)

سینمایی آتش و قداره (۱۳۹۶)

فیلم سینمایی موارد مشکوک
فیلم سینمایی دوربین
فیلم سینمایی سکه
فیلم قرار بعدی همانجا

حادثه برای هلیا امامی سر صحنه از یادها رفته

هلیا امامی بانوی بازیگری که در سریال تاریخی از یادها رفته ساخته بهرام بهرامیان به ایفای نقش می پردازند ، سرصحنه تصویربرداری دچار حادثه شد.

هلیا امامی بازیگر جوان سینما و تلویزیون کشورمان در سریال از یادها رفته نقشی متفاوت و پر فراز و نشیب را ایفا میکند . این بازیگر جوان در سریال از یادها رفته در نقش دختری به نام مهربانو ظاهر شد. دختری که در دهه ۲۰ در یک خانوداه متوسط با پدر، نامادری و برادر نامادریش زندگی می کند و تحت حمایت یک خانواده، او را به خارج می فرستند تا در آنجا به تحصیل بپردازد. مهربانو در آنجا خبرنگاری می خواند و البته بعد از برگشت به ایران دچار مشکلاتی می شود اما در کل دختر با جسارت و توانمند است.

هلیا امامی

مصاحبه با هلیا امامی

شما در مجموعه از یادها رفته در نقش شخصیت اصلی مجموعه ایفای نقش می‌کنید، درست است؟

بله.

از این شخصیت برایمان بگویید. چه اسمی دارد؟ مشخصات و نقشی که در قصه دارد، چیست؟

من در نقش مهربانو ایفای نقش می‌کنم. مهربانو همان ‌طور که گفتم، شخصیت اصلی مجموعه است و قصه بر مدار او می‌چرخد. ما دوران زندگی این شخصیت را در مقطع دهه ۲۰ می‌بینیم و همراهش می‌شویم. او فرزند یک خانواده متوسط است و همراه با دوستش به خارج از ایران فرستاده می‌شود، اما بعد از این که به کشور باز‌می‌گردد، دچار دوگانگی در شخصیت می‌شود و تطبیق با فرهنگ و شرایط اجتماعی جامعه برایش دشوار است.

بازیگرانی که بیشترین تعامل را با شما در این مجموعه دارند، چه کسانی هستند؟

مهربانو همراه با پدر و نامادری‌اش زندگی می‌کند. نقش پدرم را رسول نجفیان ایفا می‌کند و نامادری‌ام که فریده نام دارد، سیما تیرانداز است. مهدی سلوکی نقش بهروز، برادر فریده را بازی می‌کند و حسین یاری هم در نقش خسرو، دیگر شخصیت اصلی این مجموعه است.

این اولین بار است که بازی در یک نقش تاریخی را تجربه می‌کنید یا پیشتر هم این تجربه را داشته‌اید؟

نه، قبل از بازی در این مجموعه در فیلم سینمایی «آتش و قداره» به کارگردانی محمد عرب بازی کرده‌ام که در آن اثر هم نقش اصلی را به عهده داشتم و با حسین یاری همبازی بودم. این فیلم بر اساس طرحی از داستان «داش آکل» نوشته صادق هدایت است و من نقش مرجان را در آن مقطع تاریخی بازی می‌کنم.

اصلا چطور شد آقای بهرامیان شما را برای بازی در این نقش انتخاب کرد؟

من چند سال پیش برای انجام یک تست بازیگری به دفتر آقای بهرامیان رفته بودم. البته متاسفانه در آن مقطع قسمت نشد با ایشان همکاری داشته باشم، اما وقتی نوبت به ساخت از یادها رفته رسید، دستیارشان با من تماس گرفتند و شنیدن اسم آقای بهرامیان و نیز آقای تحویلیان تهیه‌کننده مجموعه، مرا برای بازی در کار ترغیب کرد.

تجربه کار کردن در تلویزیون را چطور می‌بینید؟

بویژه این‌که این روزها در این رسانه فعال‌تر از قبل هم شده‌اید. بله جالب اینجاست که من در مجموعه لژیونر هم یکی از نقش‌های اصلی مجموعه را به عهده ‌دارم لژیونر به کارگردانی مسعود آب‌پرور و تهیه‌کنندگی مهدی فرجی تولید می‌شود و در آن با محمدرضا شریفی‌نیا، حسن پورشیرازی، زهیر یاری، ساغر عزیزی و دیگران همبازی هستم.

البته این دو کار تلویزیونی گرچه به طور همزمان تهیه می‌شوند، اما فضایی کاملا متفاوت با هم دارند. درست است. کار کردن در لژیونر راحت‌تر است،‌ در صورتی که تمام بار اصلی قصه در از یادها رفته را من به دوش می‌کشم و این کار را برایم سخت‌تر می‌کند. با این حال امیدوارم مردم مرا در این مجموعه بپذیرند و تماشای این اثر را دوست داشته باشند.

پس از همین حالا نگران دیده شدن کار هستید؟

بله، از همان زمانی که می‌خواستم قرارداد بازی در این مجموعه را امضا کنم، این نگرانی را داشتم. بویژه این‌ که همان موقع به من گفتند سریال قرار است ۵۰قسمتی باشد و می‌دانستم حجم زیادی دارد. بعد با خواندن متن فیلمنامه متوجه شدم هیچ قسمتی از کار آسان نیست و برای تک‌تک صحنه‌ها باید انرژی بگذارم وگرنه مخاطبانم را از دست می‌دهم. البته حالا که ضبط کار شروع شده واقعا از این انتخابم خوشحالم و سپاسگزار آقایان بهرامیان و تحویلیان هستم که به من اعتماد کردند و این نقش را به من دادند.

عکس های هلیا امامی

هلیا امامی

هلیا امامی

هلیا امامی

هلیا امامی

هلیا امامی

هلیا امامی

هلیا امامی

هلیا امامی

هلیا امامی

هلیا امامی

هلیا امامی

3 دیدگاه در “بیوگرافی هلیا امامی بازیگر نقش مهربانو سریال از یادها رفته

  1. یکی گفت:

    عروس ننه ام میشی هلیا 😍🤩😂😅😇💏

  2. بهار گفت:

    خیلی هلیا امامی را دوست دارم

  3. مریم گفت:

    سلام و خسته نباشید
    سایت بسیار عالی و پر محتوایی دارید امیدوارم شما رو در رده های بالاتر و بالاترین سایت های ایران ببینم

نظرات