بیوگرافی و عکس های مجید واشقانی بازیگر

0

بیوگرافی و عکس های مجید واشقانی بازیگر

بیوگرافی مجید واشقانی

مجید واشقانی متولد ۶ خرداد۱۳۵۹ در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی متالورژی است، علاقه زیادی به بازی در ژانر کمدی دارد. مجید واشقانی بازیگری را از سال ۱۳۷۷ تا ۱۳۷۸ با حضور در کلاس های آزاد بازیگری امین تارخ شروع کرد سپس از همین کلاس ها وارد بازار کار حرفه ای شد.

با پوریا پور سرخ در دوره های تکمیلی بازیگری در سال ۸۰ هم کلاسی بود.

با سریال مسیر انحرافی در سال ۱۳۹۰ چهره اش شناخته شد و بعد در مجموعه مختلف زیر هشت، هوش سیاه، ماتادور در نقش های پلیسی به شهرت رسید.

مجید واشقانی

همسر مجید واشقانی

مجید واشقانی تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد.

فیلم شناسی مجید واشقانی

سریال ها

سریال سارق روح

۱۳۹۶ آنام جواد افشار
۱۳۹۶ شبکه احمد معظمی
۱۳۹۶ زیر پای مادر بهرنگ توفیقی
۱۳۹۵ دیوار شیشه ای راما قویدل
آمین منوچهر هادی
۱۳۹۴ میکائیل سیروس مقدم
۱۳۹۳ انقلاب زیبا بهرنگ توفیقی
۱۳۹۲ ماتادور فرهاد نجفی
۱۳۷۹ کمین مسعود کرامتی
مرز آفتاب
هشدار پلیس
۱۳۸۹ زیر هشت سیروس مقدم
۱۳۸۹ هوش سیاه ۲ مسعود آب پرور
۱۳۹۰ پایتخت ۱ سیروس مقدم
۱۳۹۱ مسیر انحرافی بهرنگ توفیقی

مجید واشقانی

سینمایی

۱۳۹۳ هاری امیراحمد انصاری
۱۳۸۸ ناسپاس حسن هدایت
۱۳۸۴ جنایت و جنحه حمیدرضا محسنی
۱۳۷۹ شور عشق نادر مقدس

فیلم های تلویزیونی

نیش عقرب
انتقام
زیر گنبد کلیسا
دست بازنده ها

گلچین مصاحبه های مجید واشقانی

طرفدار برنامه ۹۰

در بین برنامه های تلویزیونی،‌ بیننده پرو پاقرص برنامه نود» هستم به نظرم این برنامه شاخ برنامه های تلویزیون است , و هنوز برنامه ای روی دست آن نیامده است، او طرفدار استلال تهران است

موسیقی

همه نوع موسیقی گوش می دهم بستگی به حالم دارد ولی همیشه موسیقی گوش می دهم و موسیقی در زندگی , روزمره ام نقش مهمی دارد تمام آلبوم هایی را هم که به بازار می آید تهیه می کنم

خواننده و بازیگر مورد علاقه

رضا عطاران بازیگر طنز را خیلی دوست دارم، کارهایش را هم خیلی دوست دارم. هم بازی اش را و هم آثاری که کارگردانی , می کند، در بین خواننده های مطرح در ایران به آهنگ های احسان خواجه امیری و محمد علیزاده علاقه دارم.

کمدی درست را دوست دارم!

مجید واشقانی درباره‌ی وضعیت سریال‌های کمدی در تلویزیون گفت: گاهی سطح سلیقه‌ عوامل سریال کمدی, پایین است و می‌توان گفت مردم را نمی‌شناسند و کمدی‌های دنیا را نمی‌بینند.

این بازیگر به مجری شدن برخی بازیگران اشاره کرد و گفت: سابقه اجرای من به حدود ۱۴ و ۱۵ سال پیش برمی‌گردد. به نظرم اگر در هر زمینه‌ای استعداد، توانایی و انگیزه داشته باشید، می‌توانید آن کار را انجام دهید و هیچکس, نمی‌تواند بگوید چرا این کار را انجام می‌دهید.

در واقع این مساله مهم است که کار را درست انجام دهید. هیچ فردی جای فرد دیگر را تنگ نمی‌کند و نمی‌گیرد؛ بنابراین اگر فردی توانایی انجام کار را دارد، انجام دهد.

رضا عطاران را دوست دارم پس آثارش را هم می بینم

خیلی اهل سینما رفتن نیستم. در کار ما مگر سینما هم می شود رفت؟ بیشتر دی وی دی های فیلم ها را تهیه می کنم و در خانه می بینم. ولی آخرین فیلمی که در سینما دیدم، «خوابم میاد» رضا عطاران بود. چون خود رضا عطاران را خیلی دوست دارم، کارهایش را هم خیلی دوست دارم. هم بازی اش را و هم آثاری که کارگردانی می کند.

فیلم دیگری که دیدم و خیلی دوست داشتم، «زندگی خصوصی آقا و خانم میم» به کارگردانی روح الله حجازی بود که در حال حاضر در شبکه خانگی هم توزیع شده است. به نظرم فیلم خیلی خوبی بود. چون هم حمید فرخ نژاد را دوست دارم و هم روح الله حجازی را. در کل از کارگردان هایی که اضافه کاری نمی کنند خوشم می آید. روح الله حجازی هم از این دست کارگردان هاست. حجازی از ‌آن کارگردان های جوانی است که واقعاً کارش را دوست دارم و خیلی دوست دارم با ایشان کار کنم. به نظرم «زندگی خصوصی آقا و خانم میم» فیلم بسیار محترمی است.

به خواننده ها پیشنهاد می کنم حتماً این فیلم را ببینند. حضور یک نفر مانند حمید فرخ نژاد که یک دفعه جریان کار را تغییر می دهد واقعاً دلچسب است. دیدن بازیگری در این حد توانا که در هر فیلمنامه ای بازی می کند اولاً به دلیل انتخاب درستی که می کند و بعد درست اجرا کردن نقش، همیشه خوب است.

دوست داشتم روانشناس شوم!

در کل کتاب خواندن را خیلی دوست دارم. به خصوص کتاب های تخصصی سینما. از آنجایی که سینما را به شکل آکادمیک نخواندم دوست دارم در این زمینه زیاد مطالعه کنم. در کنار این نوع کتاب ها، کتاب هایی با موضوع روانشناسی را هم دوست دارم. جالب است که من همیشه دوست داشتم یک روانشناس شوم ولی حالا که بازیگر شدم زمانی را برای مطالعه در این رشته می گذارم.

مجموعه داستان های کوتاه بیژن نجدی را هم می خوانم. خیلی جالب است. البته در کنار کتاب به فضای مجازی و اینترنت هم خیلی علاقمندم و سعی می کنم از این فضا برای بالا بردن اطلاعات عمومی استفاده کنم.

موسیقی در زندگی ام جریان دارد

همه نوع موسیقی گوش می دهم. بستگی به حالم دارد. ولی همیشه موسیقی گوش می دهم و موسیقی در زندگی روزمره ام نقش مهمی دارد. تمام آلبوم هایی را هم که به بازار می آید تهیه می کنم. حتی خواننده هایش را هم نمی شناسم ولی دوست دارم موسیقی را دنبال کنم. در بین خواننده های مطرح در ایران همه به آهنگ های احسان خواجه امیری، محمد علیزاده و… علاقه دارم و کارهایشان را پیگیری می کنم. آلبوم جشن تنهایی شهاب رمضان را گوش دادم به نظرم خیلی خوب بود.

عکس های مجید واشقانی

مجید واشقانی

مجید واشقانی

مجید واشقانی

مجید واشقانی

مجید واشقانی

مجید واشقانی

مجید واشقانی

مجید واشقانی

مجید واشقانی

مجید واشقانی

مجید واشقانی

نظرات