روز و ساعت بازیهای یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸

0

برنامه بازیهای یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸

برنامه بازیهای یک چهارم : مرحله حذفی و یک‌ هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با هشت دیدار حساس و زیبا و با برتری انگلیس مقابل کلمبیا به پایان رسید و چهره ۸ تیم راه یافته به مرحله یک‌چهارم نهایی مشخص شد. در مرحله یک هشتم نهایی بازی های زیبا و پرگلی را مشاهده کردیم که ۳ بازی از این ۸ مسابقه به ضربات پنالتی کشیده شد.

برنامه بازیهای یک چهارم نهایی جام جهانی

اما مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸

برزیل، فرانسه، اروگوئه، بلژیک، سوئد، روسیه، کرواسی و انگلیس، تیم‌هایی هستند که با برتری حریفان‌شان موفق به صعود به جمع ۸ تیم پایانی شدند.

برنامه کامل مرحله یک‌چهارم نهایی به شرح زیر است:

* جمعه ۱۵ تیر: اروگوئه با فرانسه- ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران-ورزشگاه نیژنی نووگورود

* جمعه ۱۵ تیر: برزیل با بلژیک- ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران- ورزشگاه کازان آره‌نا

* شنبه ۱۶ تیر: سوئد با انگلیس- ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران- ورزشگاه سامارا آره‌نا

* شنبه ۱۶ تیر: کرواسی با روسیه- ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران- ورزشگاه فیشت

تیم های قاره اروپا و آمریکای جنوبی برای پیروزی در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه این بار در دور یک چهارم نهایی مقابل هم صف آرایی خواهند کرد. این در حالی است که چند تیم بزرگ از جام حذف شده اند و امکان دارد یک قهرمان جدید همچون کرواسی و روسیه، یا یک قهرمانِ قدیمی مثل انگلستان و اروگوئه جام جهانی را فتح کنند.

قاره آفریقا و آسیا در یک چهارم نهایی بدون نماینده هستند و امیدی به موفقیت غیرمنتظره تیم هایشان هم ندارند. این در حالی است که هیچ گاه تیمی از قاره آفریقا به نیمه نهایی صعود نکرده و از آسیا هم تنها کره جنوبی موفق به این کار شده است.

در یک سوی نمودار دور یک چهارم، رقابت هایی کلاسیک از تقابل تیم های دو قاره را خواهیم دید و در سوی دیگر، تیم هایی که حضور در فینال برایشان چیزی شبیه رویا است، به مصاف هم می روند.

کمتر از ۱۰ روز دیگر تا به پایان رسیدن این مسابقات و مراسم اختتامیه جام جهانی ۲۰۱۸ باقی مانده است

نظرات