بیوگرافی و عکسهای روزبه حصاری بازیگر و همسرش+ عکس های خانوادگی و فیلم شناسی

3

بیوگرافی روزبه حصاری بازیگر و همسر و خانواده اش + عکس های جدید خانوادگی و فیلم شناسی و ماجرای ازدواج و طلاق روزبه حصاری و زندگی شخصی و پدر و مادر و برادرش میلاد همراه با حواشی جدید از ازدواج با ریحانه پارسا تا خواننده شدن و آهنگ های عاشقانه روزبه حصاری و مهمان خندوانه در ۳۰ دی ۱۴۰۰ و ناگفته ای زندگی شخصی و مجردی او در ادامه از مجله حرف تازه میخوانید.

بیوگرافی و عکسهای روزبه حصاری بازیگر و همسرش+ عکس های خانوادگی و فیلم شناسی

بیوگرافی و عکسهای روزبه حصاری بازیگر و همسرش+ عکس های خانوادگی و فیلم شناسی

توجه: روزبه حصاری ۳۰ دی ۱۴۰۰ مهمان خندوانه خواهد بود. با بیوگرافی و خانواده و پدر و مادر و برادر این بازیگر آشنا شوید. او به تازگی در نقش جواد جوادی در سریال بچه مهندس بازی کرده و حواشی زیادی در زندگی هنری او رخ داده که در ادامه میخوانید. او به تازگی در سریال افرا در نقش مسعود بازی کرده است.

بیوگرافی روزبه حصاری

روزبه حصاری (متولد ۱۲ بهمن ۱۳۶۶ تهران)، فارغ‌التحصیل مرکز استعدادهای درخشان و دارای مدرک مهندسی صنایع است. وی در سال ۱۳۹۰ در دوره‌های بازیگری آموزشگاه کارنامه شرکت کرد و فعالیت هنری‌اش را در تئاتر، با نمایش «پیتزا جهان» آغاز کرد. از آثار روزبه حصاری می‌توان به بازی در نمایش‌های «برداشت آزاد» و «بالاخره این زندگی مال کیه؟» اشاره کرد.

او همچنین کارگردانی نمایشی را با نام «بن‌بست»، نوشته ریچارد پارسونز، را بر عهده داشته‌است.

بیوگرافی و عکسهای روزبه حصاری بازیگر و همسرش+ عکس های خانوادگی و فیلم شناسی

روزبه حصاری به تازگی در سریال تاریکی شب روشنایی روز نیز بازی کرده اند.

پدر و مادر و برادر روزبه حصاری

او در یک خانواده ۴ نفره به بدنیا آمده است و تنها یک برادر بزرگ تر از خود به نام میلاد دارد ، علاقه اش به هنر از دوران کودکی با حضور در کلاس سازهای کوبه ای در او شکل گرفت

روزبه حصاری

همسر روزبه حصاری

او در حال حاضر مجرد است و ازدواج نکرده است.

روزبه حصاری در ۱۳ فروردین ۹۸ در یک پست اینستاگرام خبر ازدواجش با ریحانه پارسا را اعلام کرد اما کمتر از ۲۴ ساعت در پست جدید این خبر را دروغ ۱۳ عنوان کرد

روزبه حصاری مهمان فصل هشتم برنامه خندوانه ۱۴۰۰

برنامه خندوانه با حضور روزبه حصاری قرار است این هفته روی آنتن شبکه نسیم برود.
با توجه به اینکه این هفته از دوشنبه تا چهارشنبه مرحله بعدی خنداننده شو پخش می‌شود. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد برنامه خنداننده با حضور روزبه حصاری ۳۰ دی ۱۴۰۰ پخش می‌شود.

بازیگر نقش جواد جوادی بچه مهندس

روزبه حصاری در نقش بزرگسالی جواد جوادی در سریال پربیننده بچه مهندس ۳ بازی کرده است .

همچنین بخوانید: ماجرای «خواننده شدن روزبه حصاری» بازیگر

جنجال تیپ

روزبه حصاری در افتتاحیه فیلم مالاریا با لباس عجیب و غریبی در میان عکاسان حاضر شد. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنیم لباس آوانگارد جناب حصاری از یک پتوی سربازی ، شلوار جین خاکی و پوتین ها بشدت کهنه و یک تی شرت تاناکورایی تشکیل شده است ، تا ایشان آوانگاردتر از بقیه هنرمندان و مردم ایران به نظر برسند.

همچنین بخوانید: روزبه حصاری در فرمول یک علی ضیا و ماجرای ازدواجش و آواز خوانی

افتخارات روزبه حصاری

این هنرمند، نامزدی جایزه بهترین کارگردان و دریافت تندیس بهترین بازیگر مرد را از جشنواره تئاتر امید برای نمایش «مرگ در می‌زند»، از جشنواره تئاتر امید را در کارنامه هنری خویش‌ دارد.

مصاحبه با روزبه حصاری

بعد از «تقدیربازان» انتظار می‌رفت دست کم در حوزه تئاتر پرکار شوید. «تقدیرباران» نمایشی پرمخاطب و پرفروش بود و شما هم حضوری قابل قبول در آن داشتید.

درباره آنچه در این مدت برایم اتفاق افتاده تا امروز صحبت نکرده‌ام، این چهار سال به من سخت گذشت، اما تلاش کردم پا روی اصولی که به آن باور دارم نگذارم. بعد از شروع خوبی که با مجموعه «یادآوری» داشتم با «تقدیربازان» دوباره به تئاتر برگشتم و این برایم باعث افتخار و خرسندی بود. زمانی که اجرای آن نمایش شروع شده بود، همزمان در تمرین نمایشی به کارگردانی پیام دهکردی حضور داشتم و برای بازی در فیلم سینمایی «بادیگارد» انتخاب شدم. اما متاسفانه به شکل عجیبی این همکاری‌ها اتفاق نیفتاد و این تجربه گرانی برای من بود. ترجیح دادم وارد حاشیه نشوم، بیشتر خواندم، فیلم دیدم و منتظر شدم تا فرصتی تازه.

و این فرصت تازه با نمایش «مرثیه‌ای برای یک دختر» فراهم شد؟

بله. آقای مازیار شهزاد دولتی کارگردانی باسواد و هنرمند است و همکاری با او برایم گرانقدر است. در کنار او همکاری با دیانا فتحی و نورالدین حیدری ماهر عزیز اتفاق خوبی بود که در این نمایش رقم خورد.

در این درام زنانه بیشتر تمرکز روی شخصیت زن (دیانا فتحی) است، فکر نکردید ممکن است شخصیت مرد به اندازه‌ای که لازم است دیده نشود؟

روزبه حصاری

درست است که شخصیت زن، از نظر دراماتیک شخصیت مهمی است اما شخصیت‌های مرد هم تاثیر خود را در پیشبرد قصه دارند. نکته مهم این بود که نقش برای من چالش مثبت داشت و عیار بازیگری‌ام را محک می‌زد.متن و محتوای نمایش همسو با دغدغه‌های من بود، در کاری که مطابق با دغدغه‌هایم باشد حاضرم یک پلان، یک لحظه و یک عبور داشته باشم.

 

ولی دو نقشی که در این نمایش بازی می‌کنید منفی هستند و حتی می‌توانند دو روی یک سکه باشند. بعضی بازیگرها دوست ندارند نقش منفی بازی کنند اما برای بعضی دیگر، نقش منفی جذاب‌تر است.

فکر نمی کنم لزوما نقش منفی جذاب‌تر از نقش مثبت باشد. شرافت بازیگر هنگام ایفای نقش از همه چیز مهمتر است، بازیگر اگر برای مخاطب، برای هزینه ای که صرف کرده و وقتی که گذاشته و برای دغدغه‌هایی که دارد، احترام قائل باشد و به بهترین شکل کارش را انجام بدهد و بهترین کیفیت را ارائه بدهد، کاری شایسته انجام داده است.

اما وقتی نقش منفی بازی می‌کنم به این دلیل که درگیر نقش می‌شوم فشار روحی زیادی تحمل می‌کنم. در «مرثیه ای برای یک دختر» بازی در نقش ژراردو و روبرتو برایم ساده نبود. از نظر روحی در موقعیت چالش برانگیزی قرار می‌گیرم. در «تاریکی شب، روشنایی روز» هم این اتفاق به شکلی دیگر برایم افتاد و به دلیل فشار روانی نقش بلاخره به سراغ روانشناس رفتم. شاید این حرف‌ها شبیه به شعار به نظر برسد، برای همین کمتر درباره‌اش صحبت کرده‌ام ولی از آن دست بازیگرانی هستم که به شدت تحت تاثیر نقش و فضای کار قرار می‌گیرم.

روزبه حصاری

به جز بازیگری حرفه دیگری دارید؟

همیشه سعی کرده‌ام حرفه بازیگری که عاشقانه دوستش دارم، وسیله امرار معاشم نباشد. می‌دانم این گونه، اولویت‌هایم را از دست می‌دهم. برای تجربه حرفه‌های دیگر تلاش کرده‌ام از فضای هنر فاصله نگیرم، مثلا تدریس موسیقی کرده‌ام.

فعالیت کارگردانی

از چهار سال و نیم پیش اولین گام ها برای کارگردانی تئاتر را برداشتم، اما شرایط فراهم نشده. اول با بنیاد رودکی وارد مذاکره شدم که نمایش «بازگشت امیرکبیر» را اجرا کنیم اما موافقت نکردند و من نمایشنامه را که خیلی دوست دارم در گنجه گذاشتم و منتظرم روزی فرصت اجرای آن فراهم شود. بعد به سراغ متن «عادل‌ها» رفتم اما هنوز برای آن هم نتوانسته‌ام تماشاخانه پیدا کنم، همه ترجیح می‌دهند به سراغ کار کمدی بروند.

من تئاتر کمدی دوست دارم اما ترجیح می‌دهم به عنوان نمایشی که خودم کارگردانی می‌کنم به سراغ اثری بروم جدی که دغدغه های جامعه را می‌شود در آن دید. اگر در یکی دو ماه آینده درمورد «عادل‌ها» به نتیجه نرسم، متن دیگری را جایگزین می‌کنم. نمایشنامه «پیتزا جهان» که در اولین دوره جشنواره تئاتر شهر به خاطرش جایزه بهترین بازیگر مرد را به دست آوردم، انتخاب بعدی من است. این نمایشنامه در آن دوره ۵ جایزه به دست آورد و از آثار تحسین شده بود.

با فیلم «ماهور» مجید نیامراد در جشنواره جهانی فیلم فجر هم حضور دارید.

بله، «ماهور» کوششی است در سینمای مستقل. فیلمی که همه اعضایش با عشق و انگیزه کوشیدند تا آن را به سامان برسانند. مجید نیامراد از طراحان صحنه و لباس باسابقه سینمای ایران است که با آقای تقوایی هم کار کرده. علاقه به سینمای آقای تقوایی یکی از فصل مشترک‌های ما در سینما بود. فیلم فضایی عاشقانه و لطیف دارد، موسیقی آقای عبدی این حس و حال را تقویت کرده است. فیلم مرا یاد سینمای شاعرانه اروپا می‌اندازد، سینمایی که در برابر طمطراق و زرق و برق مرسوم هالیوود به حیاتش ادامه داده و به مسائل انسانی توجه ویژه داشته است.

اکران فیلم در جشنواره چه فضایی داشت؟

خوشبختانه بیشتر واکنش‌ها مثبت بود و تماشاگران از فیلم راضی بودند. «ماهور» محصول مشترک ایران و اکراین است و احتمال اکران آن در اکراین وجود دارد.

بازیگر مجموعه تاریکی شب، روشنایی روز

در تلویزیون حجت قاسم‌زاده اصل جزو کارگردان‌های صاحب اندیشه است و همیشه به من لطف داشته. بعد از تجربه خوب «یادآوری» من این فرصت را داشتم که در کنار او در مجموعه «تاریکی شب…» و در نقشی متفاوت حضور داشته باشم، مجموعه‌ای عاشقانه درباره تاریخ معاصر که بخش‌هایی از آن به انقلاب مربوط می‌شود. من هم مثل شما از زمان پخش مجموعه اطلاع ندارم اما امیدوارم هر چه زودتر این اتفاق بیفتد. قاسم‌زاده اصل در کارهایش نگاه، سلیقه و روایت خاص خود را دارد که تازه و جذاب است. مخاطبان هم، سبک کاری او را دوست دارند.

عکس های روزبه حصاری

روزبه حصاری

روزبه حصاری

روزبه حصاری

روزبه حصاری

روزبه حصاری

روزبه حصاری

روزبه حصاری

روزبه حصاری

روزبه حصاری

3 دیدگاه در “بیوگرافی و عکسهای روزبه حصاری بازیگر و همسرش+ عکس های خانوادگی و فیلم شناسی

  1. ناشناس گفت:

    جوراب سبز آویزون عین قارچ می چسبی به آدم ول نمیکنی

  2. ناشناس گفت:

    چه قدر به مینا وحیدی میاد

  3. ناشناس گفت:

    من هرچی فک میکنم این یاروانگار یک رگه شیرازی داره تا لیسانس بیشتر نخونده یه چیز همه گیر دم دستی، شرط می بندم بدون سابقه کار رشته اش رفته بازیگر شده

نظرات