بیوگرافی و عکس های آیدا نامجو بازیگر

0

بیوگرافی و عکس های آیدا نامجو بازیگر

بیوگرافی آیدا نامجو

آیدا نامجو در سوم فروردین ۱۳۷۱ متولد و اکنون ۲۵ ساله است یک برادر به اسم سروش دارد و در سریال لیسانسه ها نقش شادی و خواهر زن آقای امیر را بازی می کند که مازیار ( امیر کاظمی ) عاشق و دلداده او شده است.

وی دارای مدرک دیپلم تئاتر و لیسانس کارگردانی سینما است .

از عکس هایی که این بازیگر در اینستاگرام منتشر می کند به نظر آیـدا نامجو رابطه گرم و صمیمی با برادرش سروش دارد و اکثرا با او به گردش و رستوران می رود.

آیدا نامجو

همسر آیدا نامجو

آیدا نامجو مجرد می باشد و ازدواج نکرده است و تا بحال هیچگونه خبری مبنی بر ازدواج ایشان در سایت های خبری منتشر نشده است.

شروع فعالیت بازیگری آیدا نامجو

او بازیگری را از سال ۸۶ با تئاتر شروع کرده و در سال ۸۹ در فیلم سینمایی قبیله من بازی کرده است و اولین سریال تلویزیونی اش سریال لیسانسه ها به کارگردانی سروش صحبت می باشد که آیدا نامجو از پس نقشش در این سریال به خوبی بر آمده است و انتظار می رود او با سریال لیسانسه ها به نقطه عطف کارنامه بازیگری و محبوبیت خودش برسد و از این پس او را در سریال های تلویزیون بیشتر مشاهده کنیم.

او همچنین درسال ۹۶ در فیلم جزیره مهربانی نیز ایفای نقش کرده است و به گفته خودش در چندین فیلم دیگر نیز بازی کرده که تا بحال اجازه پخش به آنها داده نشده است .

آیدا نامجو

ایشان در سریال گرگ و میش به کارگردانی همایون اسعدیان نیز بازی کرده است که روایت فراز و فرود زندگی خانواده‌های اصیل در طول سه دهه با محوریت زندگی تنها دختر این خانواده است روایتی از دهه شصت آغاز گشته حوادث مختلفی از قبیل جنگ تحولات اجتماعی و اقتصادی … را پشت سر گذاشته و در زمان معاصر پایان می‌پذیرد.

او علاوه بر بازیگری کار کارگردانی هم می کند و تا حالا موفق شده چندین فیلم کوتاه بسازد که فیلم هایش در جشنواره های مختلف تا به امروز حضور داشته است.

عکس های آیدا نامجو

آیدا نامجو

آیدا نامجو

آیدا نامجو

آیدا نامجو

آیدا نامجو

آیدا نامجو

آیدا نامجو

نظرات