شرایط ثبت نام مسابقه برنده باش محمدرضا گلزار شبکه ۳

77

شرایط ثبت نام مسابقه برنده باش محمدرضا گلزار

مسابقه برنده باش شبکه ۳ جدیدترین مسابقه شبکه سه سیما است که توسط محمدرضا گلزار اجرا خواهد شد. محمدرضا گلزار اولین بار است که در یک برنامه تلویزیونی حضور خواهد داشت و هدف اصلی او برای شرکت در این مسابقه و همراهی با شبکه سوم سیما فرهنگ سازی است.

مسابقه برنده باش

محمدرضا گلزار با حضور در برنامه ماه عسل روز چهارشنبه ۲۳ ام خرداد ماه سال ۱۳۹۷ به احسان علیخانی گفت : «مسابقه بزرگ برنده باش شبکه ۳ مسابقه ای بسیار پر هیجان و جذاب و عالی است که الگو گرفته شده از یک مسابقه ی فوق العاده پر بیننده و خاص در دنیا است که در راستای فرهنگ سازی و بالا رفتن سطح علمی مردم عزیز کشورمان ساخته می شود.» محمد رضا گلزار که در تمام این سال ها از هر لحاظ و به خصوص نوع ورود به دنیای سینما و بازیگری بسیار قضاوت شده است با حضور در ماه عسل گفت : «سرانه مطالعه در کشور ما بسیار پایین است و این واقعا ناراحت کنند است و ریشه ی ساختن نسخه ی ایرانی این مسابقه بزرگ به نام مسابقه بزرگ برنده باش بالا بردن سطح مطالعه ی مردم است. مسابقه بزرگ برنده باش شبکه ۳ آنقدر جذاب و فوق العاده و پر از هیجان است که من مطمئنم تاثیرات فوق العاده خوبی در جامعه ما خواهد داشت.»

 مسابقه برنده باش

نحوه ی شرکت مسابقه برنده باش

روش اول

دانلود اپلیکیشن از لینک های زیر :

لینک دانلود اپلیکیشن مسابقه برنده باش برای آندروید : دانلود

لینک دانلود اپلیکیشن مسابقه برنده باش برای ios : دانلود

برای دانلود نسخه اندروید اپلیکیشن برنده باش به آدرس نوشته شده رفته و روی دانلود اپلیکیشن (نسخه اندروید، دانلود مستقیم و یا نسخه IOS) کلیک کنید.

 روش دوم : 

در صورتیکه تمایلی به مراجعه به وب سایت معرفی شده مسابقه بزرگ برنده باش ندارید می توانید با ارسال نام کوچک خود به شماره ۱۰۰۰۸۸۰ ارسال کنید تا لینک دانلود را از طریق اس ام اس دریافت کنید.

مسابقه برنده باش دارای یک اپلیکیشن به نام برنده باش است که اولین گام برای شرکت در مسابقه برنده باش است. عزیزانی که دوست دارند در مسابقه برنده باش شرکت کنند باید اپلیکیشن برنده باش را نصب کرده و عضو شوند، سپس باید به بازی بپردازید. بازی مسابقه برنده باش به این صورت است که باید سوالاتی را که به شما نمایش داده می شود پاسخ داده و امتیاز خود را افزایش دهید. در ابتدای مسابقه برنده باش بعد از تصب اپلیکیشن ۵ سوال رایگان در اختیار شما قرار داده می شود و اگر به سوالات جواب درستی بدهید تعداد سوالات مجاز شما کم نخواهد شد اما اگر جواب سوال را اشتباه بدهید یا جواب سوال را نداده و آن را رد کنید یکی از سهمیه ۵ سوال شما کم خواهد شد. در مقابل هر پاسخ صحیح ۱۰۰ امتیاز برای شما خواهد داشت و برای هر جواب غلط شما ۵ امتیاز و برای هر سوال بی جواب رد شده ۲۰ امتیاز به شما تخصیص داده می شود و نهایتا به ازای هر ۱۰۰۰ امتیاز به شما یک کد قرعه کشی تعلق می گیرد.در هر هفته با انجام قرعه کشی از بین کاربران اپلیکیشن مسابقه برنده باش ۲۵۰ نفر به عنوان تماشاچی مسابقه برنده باش به استودیو راه خواهند یافت.

در صورتی که با پاسخ دادن به سوالات غلط یا بدون پاسخ رد کردن سوالات ، دیگر سوالی برای پاسخ باقی نماند می توانید از طریق زیر سوالات جدید به دست آورید :

با تماشای ویدئو به صورت رایگان ۳ سوال بگیرید.
با دعوت از دوستانتان ۱۰ سوال رایگان بگیرید.
با نصب اپلیکیشن های پیشنهادی ۲۰ سوال رایگان بگیرید.
با پاسخ دادن به سوالات می توانید امتیاز بیشتر کسب کنید و به ازای هر ۱۰۰۰ امتیاز یک کد قرعه کشی دیگر علاوه بر کد های هدیه دریافت کنید.
می توانید بسته های سوال را خریداری کنید و از ۳۰ سوال تا ۱۴۴۰ سوال را به راحتی به دست آورید.

نکته : با خرید بسته های سوال از ۱ کد قرعه کشی هدیه تا ۱۴۴۰ کد قرعه کشی هدیه نصیب شما خواهد شد.

شرایط شرکت در قرعه کشی مسابقه برنده باش

کسب حداقل یک کد قرعه کشی که برابر با داشتن ۱۰۰۰ امتیاز شرط حضور در قرعه کشی مسابقه برنده باش است.

در پایان هر هفته و پس از انتخاب افراد برتر ، کد های قرعه کشی تا پایان فصل در حساب شما باقی مانده و امتیازات شما صفر می شود تا در هفته بعدی شانس برای تمامی کاربران برابر باشد.
در پایان هر فصل یک قرعه کشی بزرگ بین کاربران انجام خواهد شد که جوایز آن از شبکه سوم سیما اعلام عمومی می گردد.

زمان برگزاری مسابقه برنده باش

هر هفته دو مسابقه برنده باش برگزار خواهد شد و دو شرکت کننده در مسابقه برنده باش حضور خواهند داشت و نهایتا کسانیکه بیشترین امتیاز را در طول هفته کسب کرده اند برای مسابقه بزرگ برنده باش دعوت خواهند شد تا برای به دست آوردن جایزه ۱ میلیارد ریالی تلاش کنند.

 

منبع : barandehshow.ir

77 دیدگاه در “شرایط ثبت نام مسابقه برنده باش محمدرضا گلزار شبکه ۳

  1. جواد کاظمی گفت:

    یه مسابقه اومده مثل همین برنده باش اما اسمش برنده شو هستش خیلی خوبه اینو به کاربرا معرفی میکنم

  2. عبدالحمید گفت:

    سلام
    واقعا بنظرتون این کار اشتباهیه که یک شخص باسواد مصصم شده افراد رو به مطالعه و خوندن کتاب دعوت کنه و هم یک برنامه مهیج برای خانواده ها ترتیب بده باید از دیدگاه منفی نگاه بشه آخه چرا؟
    این تشویق شماست؟
    متاسفم

  3. شایان گفت:

    حداقل سن برای شرکت تو مسابقه چنده؟

  4. مهسا گفت:

    سلام لطفا بگین چطوری گروهی شرکت کنیم؟

    1. میلاد گفت:

      بابا عزیزمن همسشش تقلب شرکت نکن

  5. بی نام گفت:

    سلام عرض میکنم خدمت شما
    و تشکر میکنم از برنامه ی خوبتون
    و یه درخواستی که داشتم اینه یکاری کنین افراد تکراری بتونن شرکت کنن
    لطف کنین برا جشنواره نوروز اجازه ورود افراد تکراری رو بدین
    ممنون از برنامه خوبتوندجناب اقای گلزار

  6. بی نام گفت:

    سلام عرض میکنم خدمت شما
    و تشکر میکنم از برنامه ی خوبتون
    و یه درخواستی که داشتم اینه یکاری کنین افراد تکراری بتونن شرکت کنن
    من واقعا دچار افسردگی شدم
    دست خالی برگشتم از برنامه
    لطف کنین برا جشنواره نوروز اجازه ورود افراد تکراری رو بدین

  7. سمیراحیدری گفت:

    با سلام به همه و عوامل مسابقه بزرگ برنده باش لطفا راه حلی بیندیشیدواسه شرکت افراد تکراری واقعا من قبلا حتی یک ثانیه مطالعه ازاد نداشتم اما از وقتی ک قصد شرکت داشتم کلی مطالعه ازادم رفته بالا ولی دفعه ی اول مقابل اقای گلزار ادم قرار میگیره بخاطر استرس زیاد شرایط حاکم در سالن اصن مخت قفل میکنه شدید انگار اصن در اون بعد مکانی و زمانی نیستی اگه میشه لطفا راه داره تو اپلیکیشن افسانه ای نوروز اجازه بدید بعدش ب نظرم هیچ ربطی نداره بعضی دوستان میگن چیزی شبیه قمار.!!!قمار چیزی افت زا و بدون هیچ گونه سود و فایده و فقط انباشتن پول در یه جا و ضرر رساندن ب پیکرهای جامعه هست اما یه چیز علمی ک سطح اگاهی و معلومات ادمو بالا ببره و ادم واسه کامل شدن پیش ببره ثواب هم داره البته مثلا من ک قصد شرکت در مسابقه دارم هم سوالای اپل وهمه میرم منابع مختلف تاریخی و علمی ومقاله و کتابهای مختلف و مطالعه میکنم ب نظرم خیلی هم منطقی اگ طرف بخواد واسه ارتقا دادن اطلاعاتش هزینه کنه یا زمان بزاره من کاری ب دوستان دیگه ندارم ولی واقعا شخصاا ک چن وقت روزی دوساعت مطالعه عمومی داشتم با وجود اینکه در مسابقه استرسم بالا بود و نتوستم پیش برم اما واقعا حس خوبی دارم این چن وقت اونقده ب معلوماتم اضافه شده ورباز امیدوارم و دوس داشتم اجازه بدن ک افراد تکراری شرکت کنن که باز مطالعمو بیشتر کنم و سطح استرسمو کنترل کنم با تشکر از عوامل مسابقه و همه ی افراد پشت صحنه ک من از نزدیک دیدم چندین ساعت تلاش و زحمت کشیدن تا ما یه مسابقه جذاب ببینم در تل افرادی ک هیچ وقت جلو دوربین دیده نمیشن و واقع خیلی تلاش میکنن و اذیت میشن.با تشکر

    1. میلاد گفت:

      اره جانم تلاش میکنم منم هفتگی میلیون ها می اومد تو حسابم تلاش میکردم
      همون گلزار هفته ی ۹۰میلیون از پول های زبون بسته شما میره تو جیبش اماشماها چی؟
      در خم یه کوچه موندیدحتی ۵تومنم بهتون ندادن
      کلی بیخوابی و بد بختی و هزینه وبقول خودتون استرس و تلاش هیچی ب هیچی
      اقا شیک ترو تمیز با پورش میاد چن تا سوال ازتون میپرسه در عرض یک ساعت ۴۵میلیون ازاون پولای
      زبون بسته میره توجیبش

      1. امیر گفت:

        دمت گرم داش میلاد گل گفتی
        من تا سوالا رایگان نشه امکان نداره یه بسته سوال دوهزاریم بخرم دوس دارم شرکت کنم اما با سوال مجانی
        اینا چقدبیکارن یه بار کلی هزینه کردن و ممتضرر شدن
        باز میخوان اجازه بدن ک بیشتر….😅😅😅😅😄

  8. کامران گفت:

    ♦️مسابقه ای برای برنده نشدن‼️
    ✍ پیمان اسماعیلی

    🔸این روزها شاهد این هستیم که شبکه ۳ سیما برنامه ای را روی آنتن برده است که بینندگان زیادی دارد، برنامه ای که عده ای از مخاطبانش به واسطه #سلبریتی خوش چهره ای که مجری برنامه است جذب شده اند و عده ای دیگر به خاطر مسابقه ای به ظاهر جذاب که وعده ی برنده شدن را به تمامی بینندگان می دهد‼️

    🔸 این مسابقه به ظاهر علمی‼️ با سوالاتی حاوی اطلاعات عمومی سطحی به مخاطب القا می کند که با دیدن این برنامه هم می تواند سطح آگاهی خود را بالا ببرد‼️ و هم برنده ی خوش شانس جایزه ای میلیونی باشد.

    🔸برنامه ی مذکور با طراحی یک #اپلیکیشن مخصوص و #فروش‼️ بسته ی سوال به اعضا، آنها را وارد رقابتی می کند که در نهایت ۸ نفر برنده دارد و این افراد به ظاهر خوشبخت‼️ هر هفته به برنامه ی تلویزیونی دعوت می شوند که بتوانند #شانس‼️ خود را برای برنده شدن امتحان کنند

    🔶جدای از اینکه کاملا مشخص است هدف اصلی برنامه کسب سود و درآمد می باشد؛ نباید از این نکته ی بسیار مهم غافل شد که بینندگان این برنامه هرگز به این بخش ماجرا توجه نمی کنند که در کنار تعداد انگشت شمار برندگان مسابقه هزاران نفر هستند که هیچگاه برنده نمی شوند و نخواهند شد…

    🔸هزاران نفری که سازندگان این دست برنامه های تلویزیونی به چشم ابزاری برای سود بیشتر به آنان نگاه می کنند و مطمئنا هیچگاه در ساخت برنامه بالا بردن سطح آگاهی و پولدار کردن آنها مدنظرشان نبوده است.

    🔸در جامعه ای که سرانه #مطالعه مردمش روزی #دودقیقه است مشخص است که سرمایه داری با ترفند هایی بسیار بسیار ساده آنها را غارت می کند و به راحتی به بازیشان می گیرد.

    🔸انتظار می رود صدا و سیما که داعیه #ملی بودن را یدک می کشد؛ دقت و نظارت بیشتری بر برنامه هایش داشته باشد و بخاطر سود بیشتر از جیب مردم هزینه نکند.

    🌏جامعه‌شناسی

  9. اریا گفت:

    سلام به نظر من هزینه خرید سوال بالا است

  10. صادق گفت:

    سلام وعرض خسته نباشید من سوالات جواب دادم وسوالات تمام شده از کجا سوال بیارم راه نماییم کنید

  11. الهام رشنو گفت:

    سلام بعداز بروز رسانی اپلیکشن برنده شو این برنامه مرتب متوقف میشه واجرا نمیشه درضمن ۵۸ تا کد داشتم بدون اینکه سوالی جواب بدن یا استفاده کنم شده بود ۱۳ تا چرا؟ لطفا رسیدگی کنید

  12. افتخار میکنم یه هنرستانی ام گفت:

    الکی اختشاش ایجاد نکنید هم سوال میاد هم به صورت کامل

  13. حیدری گفت:

    سلام به نظر من اگر شرکت گروهی از مسابقه برداشته بشه بهتره چون کسانی هستند که از اطلاعات خوبی برخوردارند اما چون تنها هستند نمیتونند امتیازاتشون رو بالا ببرندو در مسابقه شرکت کنند و حقشون ضایع میشه و بیشتر کسانی که شرکت کننده هستند واقعا اطلاعاتشون ضعیفه و جای تاسف داره که با شرکت گروهی تونستند در مسابقه شرکت کنند

    1. امیر گفت:

      سلام چطوری باید گروهی شرکت کرد؟ ی توضیح جامع میدی ممنونم

    2. جواد گفت:

      سلام میشه بگی گروهی چه جوریه ممنونم اگه راهنمایی کنید

  14. Ali گفت:

    برنامه ای شاد وبسیارجذابه .آقای گلزارعزیز.اما بنده زندانیم .دوست دارم شرکت کنم چن شاید خدا کمک کنه این شانس باعث آزادی بشه.اما به روزنیسنم وگوشی جدید نداریم چکارکنیم

  15. ناهید گفت:

    سلام چجوری میشه برای میشه تماشاچی برنده باش بشیم؟

  16. سيد كمال عابدي فرد گفت:

    با سلام من يكي از شركت كنندگان در مسابقه شما هستم پيشنهاد من اين بود كه يه كاري كنيد كه سوالات خريداري شده بعد از استفاده، با پاسخ صحيح، يه جا ذخيره بشه كه بعدا سر فرصت شركت كننده بنونه اونا رو مطالعه كنه .حالا اگه نتونستيم برنده باشيم حد اقل به سطح معلوماتمون اضافه بشه

  17. مصطفی گفت:

    عرض سلام و احترام خدمت کاربران محترم
    خواهشا قضاوت بیهوده نکنید و نمیرونم چرا یه عده جمع شدن و فقط قصد تخریب محمدرضاگلزار رو دارن
    چرا همه اعتراض و گله مند هستن ولی واقعا من مشکلی ندارم و به راحتی دارم از برناه و سوالاتش استفاده میکنم
    وقتی خودم تصمیم گرفتم شرکت کنم و بها و هزینه ش رو پرداخت کردم پس نباید اعتراض کنم چون همه شرایط رو پذیرفتم
    ما ایرانی ها عادت داریم اعتراض و نقد های پشت پرده داشته باشیم و در عمل صفر

    خواهشا دست از تخریب بردارید و عاقلانه حرف بزنید
    ضمنا من نه فامیل گلزار هستم و نه کاره ای هستم و نه پشتم جایی گرمه و نه سیر و تامین ، من هم مث خیلیها از طبقه ضعیف هستم و خداییش درآمدی رضایتبخش ندارم که این حرف ها رو زدم
    آدم مذهبی هم نیستم که فکر کنید خواستم خدایی نکرده نصیحت کنم.
    سپاس از همگی

    1. سجاد گفت:

      دوست عزیز, این شماره من شما بگو چطور میشه گروهی شرکت کرد؟
      کاری ندارم اصلن چرا باید گروهی بشه ها, اما اونم نمیشه
      وقتی میادهر هفته میگه شرکت تو برپامه خیلی سادست, گوشیتو بردار *۷۱۰# روبزن نصب کن هفته بعد بیا.
      یک هفته یه کله جواب بدی ۲۴ساعت کل امتیازت بدون پاسخ غلط میشه یک ملیون امتیاز. نفرات برتر با چه امتیازی میان اونجا؟
      چرا روش تشکیل گروه رو نمیگن؟

  18. saeed گفت:

    ساده ترین مردم دنیارو کشور ما ایران داره زود گول میخورن زود باور میکنن و زود قبول میکنن خلاصه اینکه زود جیبشونو خالی میکنن
    این مسابقه هم مثه بقیه مسابقات و برنامه های دیگه تلویزیونه… خندوانه و دورهمی … فقط قصدشون خالی کردن جیب شماها ساده لوحاست یکمی فکر کنید بعد تصمیم بگیرید بد نیست .

    1. اشکان گفت:

      موافقم با شما این مردم ساده ان حقشونه ک هر بلایی سرشون بیاد
      فرمایشات آقا رو دارن ک گفته بود ب مردم امیدواری بدین اینا ب نفع خودشون تعبیر کردن و دارن مردمو سر کیسه میکنن

  19. حسین گفت:

    این اپ و مسابقه کلا دکانه واسه سرکیسه کردن مردم

  20. علی محمد بیات گفت:

    تا بود کلاهبرداری دور همی وخندوانه وحالا این مسابقه ومسابقات اس ام اسی مشابه

  21. محمدحسین میرزایی گفت:

    بله ۱۰۰۰۸۸۰

  22. عبدالجلیل گفت:

    سلام دوستان من باگوسهای خودم شنیدم ودیدمم در سخنرانی های اخیر مقام معظم رهبری در جمع کثیری از اقشار مردم ومسئولین اعتراض شدیدی به این گونه مسابقات که تلویزیون راه انداخته کردند وحتی فرمودند این که یک نفر بیاد چندتا سوال جواب بده ومیلیونها تومن بهش پول بدن اصلا درست نیست وجائز ندونستند حالا بماند شبهات بعدی این مسابقه که خالی بندی زیاد داره ازجیب ما میکنند به خودما میدن مثالی هست میگه ریش مارو ورمیدارن واسمون سیلیل درست میکنند

  23. arash گفت:

    همیشه آدمای احمق گول میخورند.هیچ وقت به تلوزیون و مسابقه هاش اعتماد نکنید .اینا همشون چشمشون دنبال جیب مردم بی گناه و بدبخت بوده و هست

  24. ناصر گفت:

    خواهشا کسی شرکت نکنه امتیاز نفرات برتر رو ببیند اصلا امکان نداره کسی برسه چون یه عده گروهی شرکت میکنن و فقط پول کندنه خواهشا فریب نخورید

  25. ناصر گفت:

    سلام من توخونه که برنامه رومیبینم خیلی ازسوالارو درست جواب میدم وقصددارم تومسابقه شرکت کنم ولی باتوصیفی که ازدوستان شنیدم این برنامه یجور شبه قماره.لطفا اگه اشتب میگم آگاهم کنید👍👌

  26. محمدحسین میرزایی گفت:

    بله‌ باسلام مسابقه بزرگ برنده باش ثبت نام کنم محمدحسین میرزایی محمدرضاگلزار۱۰۰۰۸۸۰

  27. محمدحسین میرزایی گفت:

    بله

    1. برنده باش حسین اشراقی گفت:

      مسابقه عالی و پولسازیه

  28. محمدحسین میرزایی گفت:

    بله

  29. حمید گفت:

    سلام چرا این روزا برنامه همش قطع میشه نمیشه جواب داد؟

  30. Aram گفت:

    دوستان سلام
    من عادت به نظر دادن تو هیچ سایتی رو ندارم ولی چون میبینم خیلیها درگیر این مسابقه شدن دیدم اگر فقط بشینم و نگاه کنم خیانت کردم من فقط یه نکته رو ذکر میکنم اگر کسی منو توجیه کرد از فردا تو این مسابقه شرکت میکنم.
    نکته : طبق امتیازاتی که توی چند هفته اخیر دیدم همه ۸ نفر راه یافته به مسابقه تلویزیونی امتیازی بیشتر از ۴ میلیون داشتن ….
    سوال ؟ برای این امتیاز چند جواب صحیح که ۱۰۰ امتیاز داره لازمه ؟
    جواب : ۴۰۰۰۰ چهل هزار جواب صحیح
    سوال ؟ برای جواب هر سوال اگر ۲۰ ثانیه زمان ببره چقدر طول میکشه؟
    جواب:۸۰۰۰۰۰ ثانیه که برابر ۱۳۳۳۳ دقیقه و یا برابر ۲۲۲ ساعت ویا برابر ۹ روز کامل بدون حتی یک لحظه استراحت و وقفه .
    خواهشا نظر بدین و اگه اشتباه می من رو از اشتباه در بیارین تا من هم تو مسابقه شرکت کنم و میلیونر شم 😆😆😆😆😆😆😆😆😆

    1. علی گفت:

      الان دیگه با این اوضاع میلیونر شدن کافی نیست باید میلیاردر بشی تا بتونی زندگی کنی
      همون تو اشتباه باشی حله خخخخخخخخخخخخ

  31. s.f گفت:

    سلام،فقط یه نفر به من بگه چطوری رتبه های بالا امتیازشون بیشتر از یک میلیون شده،با این سرعت کم اپلیکیشن و امتیاز ۱۰۰ برای هر پاسخ صحیح

  32. فائزه گفت:

    سلام رتبه در مسابقات تاثیر ندارد؟ فقط باید امتیازمون رو بالا ببریم؟

  33. حمیرا ایرانمنش گفت:

    سلام ببخشید برا من بارگیری نمیشه لطفا راهنمایی کنید ممنون۰

  34. زینب گفت:

    سلام من دوبسته سوال ۲۰تومنی خریدم ولی سوال برام نیومد اماپولش از حسابم کم شد کسی نیست رسیدگی کنه

  35. حمید ایزدی گفت:

    سلام من باشتباه با موبایلم بیش از یک میلیون تومان واریز کردم لطفا وجه را برگردانید حمید ایزدی

  36. نگین گفت:

    سلام خیلی نرم افزارش ضعیفه خیلی مسخرست سازندش اصلا بلد نبوده.

  37. رضا گفت:

    سلام یکی از اقوام ما با یکی از مسولین مسابقه خیلی شبیه هست چجوری میتونیم ببیتیم نسبتی دارند یا نه و راهکاری هست یا نه

  38. Sama گفت:

    سلام من بسته خریدم ولی سوالی برام نیامد جریان چیه چیکار باید کرد؟؟؟

  39. مریم گفت:

    این مسابقه شیوه جدیدی است برای فریفتن مردم
    شرکت کنندگان هر هفته کاملا مشخص شده هستند
    اگر بازی کنید متوجه میشید که وقتی رتبه شما به ۹ رسید خطا میزنه و بهتون اجازه ادامه بازی رو نمیده و شما هیچ وقت جز هشت نفر اول نخواهید شد
    واقعا انسانیت تمام شده
    امیدوارم مردم فریب نخورن

  40. الناز گفت:

    این مسابقه شیوه جدیدی است برای فریفتن مردم
    شرکت کنندگان هر هفته کاملا مشخص شده هستند
    اگر بازی کنید متوجه میشید که وقتی رتبه شما به ۹ رسید خطا میزنه و بهتون اجازه ادامه بازی رو نمیده و شما هیچ وقت جز هشت نفر اول نخواهید شد
    واقعا انسانیت تمام شده
    امیدوارم مردم فریب نخورن

  41. محمد گفت:

    چقدر دروغ چه قدر خالی کردن جیب مردم .خجالت نمی‌کشی تو تلویزیون میگی شرکت تو مسابقه رایگانه .برنامه برنده باش و نصب کردم واسه اومدن سوالا تا ۲۰۰۰۰تومان پول میخواد .خاک تو سر ما که شمارو کشیدیم بالا.

    1. زهرا گفت:

      فقط این نیست که…من ۳۵۰ تا سوال خریدم…برنامه وسط ها گیر کرد هی گفت تلاش مجدد…آخر سر هم گفت سوالات پایان یافته….چرا همش دزدی چرااااااا….یه قرونشم حلالشون نباشه

  42. m.r گفت:

    تو این اوضا کشوری و مشکلات مالی مردم راه درستی برای پول کندن از مردم بی گناه و ساده ایران انتخاب نکردید…

  43. رضا گفت:

    سلام .مسابقه خیلی خوبب است ولی چرا اپلیکیشن پشتیبانی ندارد و با اینکه بسته ۲۰ هزار تومانی سوالات را خریده ام اما هیچ سوالی برام نیومد

  44. مهران گفت:

    ح/ سلام، اقا پول منم خوردن یه بیست تومن یه دو و پونصد.چیکار باید کرد؟تو رو خدا راهنمایی کن

  45. تانیا گفت:

    سلام آقای گلزار من خیلی خیلی شما رو دوست دارم و خیلی دوستتون دارم مسابقه تون بی نظیر عالی من هم خیلی دوست دارم شرکت کنم ولی نمیتونم

  46. سید موسوی گفت:

    متاسفم برای این ملت که دزد ها از طریق فرهنگی به نام اپلیکیشن راحت میتونند به بهانه ها ی مختلفی که مجوز هم میگیرنند اموال مردم را غارت کنند دزدی قانونی در این مملکت رایجه

  47. صابر گفت:

    سلام خسته نباشید من برنلمه را نصب کردم اما باز نمیشه مشکل چیه؟

  48. صابر ملکوتی گفت:

    سلام خسته نباشید من برنامه را نصب کردم اما بالا نمیاد مشکل چیه؟

  49. علی گفت:

    سلام.من برنامه برنده باش نصب کردم و شماره خودما زدم و کدش هم میاد ولی نمیره مرحله بعد که من اون کد بزنم
    مینویسه خطا

  50. نوبخت گفت:

    باسلام..بنده هم مشکل عدم دریافت بسته سوالات را دارم علیرغم خرید دو بسته بیست هزار تومنی…مشکل کجاس…چرا شماره پشتیبانی نداره…چه وقت تایم تموم میشه و اپلیکیشن آپدیت..دو روز هست صفر شده تعداد سوالاتم…چرا….

  51. مرتصی گفت:

    ما یه ضرب المثل داریم میگه دیه گول تزه یعنی دیگه گولم زدی
    بحث پولی هست یا سرانه مطالعه؟؟؟
    نگو سرانه مطالعه که اشک تو چیشام جمع میشه

  52. علی1080 گفت:

    با سلام، به نظر خیلی کار چرندیه، اولش میگه چون سرانه مطالعه مردم پایینه و این ناراحت کنندس ما اومدیم همچین مسابقه ای راه اندازی کردیم، اما طرف بخواد شرکت کنه باید چندین برابر پول یه کتاب رو یه جا پرداخت کنه تا چندتا سوال بهش تعلق بگیره و بتونه جواب بده و مثلا تو مسابقه شرکت کنه، تازه بعدش اگه نتونی به سوالات پاسخ بدی سوالاتت کلا میسوزه و باید از نو خرید کنی، تازه کلی اپلیکیشن پولی هم هست که باید بخری و نصب کنی…
    این واقعا درسته که جیب ملت رو خالی کنیم بخاطر اینکه سرانه مطالعشون ناراحتمون کرده؟؟ عوض این مسابقه مزخرف میتونستن هر هفته با اعلام چندتا سوال از شبکه های سراسری با صدای خود محمدرضا گلزار و تقدیم کتاب های متنوع به عنوان جایزه با یادداشت و امضای محمدرضا گلزار چند نفر رو برنده و از نعمت مطالعه مستفید کنن.

  53. حسینی فر گفت:

    سلام من پیشنهاد میکنم در یک قسمت از برنامه اپلیکیشن و در قسمت اخبار توضیح کافی و مشخص در مورد تاریخ و زمان دقیق بارگزاری سوالات و هر خبر مهم دیگر راجع به مسابقه بگذارند خیلی ابهام است و بهترین کار یک شماره تماس مستقیم یا گویا است که به ابهامات پاسخ دهند واقعا نمیدانیم مسابقه ی و سوالات کی شروع و کی تمام می شه یکهو متوقف میشه . ممنون

  54. مینا گفت:

    سلام من بسته ۲۰ هزار تومنی خریدم ولی سوال ها بارگذاری نمیشه و میگه سوالی ندارید با این که ۱۲۰۰ خورده اس سوال دارم.چرا هیچ پشتیبانی نداره اپلیکیشن.

  55. حسینی فر خمین گفت:

    سلام به امیر حسین سوالات را باید از بخش خرید سوال سوال که از بالا به ترتیب ۲۰ هزار تومتنی ۱۰ و ۵و ۲/۵هزار تومانی است
    خریداری با کارت شتاب که رمز دوم دارد انجام دهید بلا فاصله سوالات میاید ولی باید از مهلت اتمام مسابقه مطمئن باشید من دو بار ۲۰ هزاری خریدم چون شب جمعه بود مسابقه راکت شد و دیگر امتیاز نداد . شروع و پایان مسابقه معلوم نیست

  56. امیرحسین گفت:

    سلام خسته نباشید ببخشید خرید بسته ها به چه صورته من بسته بیست تومنی گرفتم اما خبری از سوالها نشد و میگه سوال فعالی نیست لطفا رسیدگی کنید

  57. زهرا گفت:

    من اپلیکیشن رو نصب کردم و با اینکه مدل گوشیم از گوشی دوستم بالا تر هم هست سولات برام بشکل ناقص میاد ینی سوال میاد ولی گزیه اول و چهارم اصلا نمیاد فقط گزینه ۲و۳قابل خوندن هستن باید اول ایرادات برطرف شه بعد مسابقه برگزار کنن تکلیف مایی که سوالات واسمون این شکلی میاد چیه

  58. فیروز گفت:

    با سلام
    من بسته ۲۰ هزارتومنی سئوال خریدم ولی استفاده نکرده تعداد سئوالات فعالم صفر شد!!!
    یا سیستمتون ایراد داره یا خودتون!!!

    1. امیرحسین گفت:

      سلام منم همین مشکل رو دارم شما چیکار کردین؟من بسته رو خریدم اما سوالی برام نیومد

      1. احسان گفت:

        من بسته افزایش سوال خریدم ولی سوال اضافه نشد.باید چیکار کنم

  59. حسینی فر خمین گفت:

    سلام لطفا من تا رتبه نهم بالا امدم و میخواهم امتیاز را بالا ببرم ولی سوال ها بار گزاری نمی شود با تو جه به اینکه هنوز ۱۰۰۰ سوال فعال دارم چرا سوالات بارگزاری نمی شود نگران شدیم حقمان ضایع نشود لطفا اطلاع رسانی کنید

    1. امیرحسین گفت:

      سلام ببخشید شما بسته که خریداری کردید چجوری بود؟سوالها به صورت بسته بود که باز میکنین و هر تعداد که خواستین جواب دادین یا ن؟من بسته بیست تومنی گرفتم اما سوالی برام نیومد..

    2. الناز گفت:

      این مسابقه شیوه جدیدی است برای فریفتن مردم
      شرکت کنندگان هر هفته کاملا مشخص شده هستند
      اگر بازی کنید متوجه میشید که وقتی رتبه شما به ۹ رسید خطا میزنه و بهتون اجازه ادامه بازی رو نمیده و شما هیچ وقت جز هشت نفر اول نخواهید شد
      واقعا انسانیت تمام شده
      امیدوارم مردم فریب نخورن

    3. جواد گفت:

      سلام خسته نباشی امیرحسین گروهی شرکت کردی داداش .؟بعدش چقدهزینه کردی

  60. امیرحسین گفت:

    مسابقه شما بهترینه .فقط لطفا اپدید های جدیدی برای برنامه بیارید تا بتونیم سوال ها را راحت تر دریافت کنیم و لطفا زمان دقیق قرعه کشی هفتگی را اعلام کنید.

  61. Fati گفت:

    سلام اپلیکیشن برا من درست باز نمیشه.قسمت گزینه های سوال فقط دو گزینه وسط نشون داده میشه.لطفا راهنمایی کنین

  62. اسد الله حسینی فر خمین گفت:

    سلام ،در مسابقه ئ برنده باش گلزار بهتر است هر هفته تعداد بیشتری برای شرکت دعوت شوند مثلا تا رتبه ی بیست بعد ترجیحا منابع سوالات مشخص باشد تا با مطالعه ی ان هم یادگیری صورت گیرد هم راه یابی اسانتر باشد ممنون

نظرات