عکسهای حضور خانواده ها در ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی ایران اسپانیا

0

حضور خانواده ها در ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی ایران اسپانیا

بانوان در ورزشگاه آزادی : امشب شب بزرگی برای فوتبال ایران است. از تقابل تیم ملی مقابل اسپانیا در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه تا اولین حضور خانواده‌های ایرانی در استادیوم آزادی برای تماشای دیدار تیم‌ کشورشان. با وجود اینکه هواداران تیم ملی از کیلومترها دورتر بازی تیم‌شان را از طریق نمایشگر در ورزشگاه آزادی تماشا می‌کنند دوندگی مردم برای رسیدن به داخل استادیوم آزادی و تماشای دیدار نشان دهنده اهمیت این اتفاق است. حتی کیفیت پایین نمایشگر بزرگ حاضر درورزشگاه آزادی مردم را مجاب به از دست دادن این فرصت نکرد و آن‌ها نشسته و ایستاده در داخل ورزشگاه بازی ایران مقابل اسپانیا را تماشا می‌کنند.

حدود ۷ هزار تماشاگر برای تماشای دیدارر اسپانیا در استادیوم آزادی حضور دارند.

ورزشگاه آزادی

تماشاگران حاضر در ورزشگاه با اینکه درون ورزشگاه کازان آره‌نا روسیه حضور ندارند تیم ملی را تشویق می کنند و جو جالبی بر ورزشگاه آزادی با حضور خانواده‌ها حاکم است.

با گذشت ۳۰ دقیقه از بازی ظرفیتی که برای طبقه اول ورزشگاه آزادی در نظر گرفته بودند پر شده و مسئولان ورزشگاه در تلاشند تا خانواده‌ها را به طبقه دوم ورزشگاه بفرستند.

پرده نمایشی که در ضلع شرقی ورزشگاه آزادی (روبروی جایگاه ویژه) نصب شده به قدری نازک است که صندلی‌های پشت پرده نمایش مشخص است و تصویر بی‌کیفیتی برای تماشاگران نمایش داده می‌شود.

حضور پرتعداد خانواده‌ها منجر شد تا مسئولان ورزشگاه آزادی درهای یک جایگاه دیگر را هم برای نشستن آن‌ها باز کنند. همچنین تماشاگران با هر توپی که روی دروازه اسپانیا می‌رود یا توپی توسط مدافعان ایران دفع می‌شود به شدت تیم‌ملی را تشویق می‌کنند.

پس از استقبال گسترده مردم، خانواده‌هایی که بلیط نداشتند بدون بلیط و رایگان مجوز حضور در ورزشگاه را گرفتند.

 ورزشگاه آزادی

 

ورزشگاه آزادی

 

ورزشگاه آزادی

 

ورزشگاه آزادی

 

ورزشگاه آزادی

 

ورزشگاه آزادی

نظرات