بیوگرافی و عکسهای ریحانه رضی بازیگر

0

بیوگرافی و عکسهای ریحانه رضی بازیگر

بیوگرافی ریحانه رضی

ریحانه رضی بازیگر ایرانی ۲۲ خرداد ماه ۱۳۷۰ به دنیا آمده و اصالتا اهل شهرستان مهاباد در استان کردستان می باشد و کرد می باشد و پدرش نیز هنرمند بوده و یک خواهر به نام سمانه و یک برادر به نام سامان دارد.

در دانشگاه بازیگری و تئاتر تحصیل نموده است و دارای لیسانس بازیگری می باشد همچنین علاقه زیادی به نویسندگی دارد و به گفته خودش می‌خواهد در آینده کار کارگردانی را هم انجام بدهد.

ریحانه رضی

همسر ریحانه رضی

ریحانه رضی مجرد بوده و فعلا ازدواج نکرده است و خبرهای مبنی بر طلاق او از همسرش کذب میباشد.

نحوه بازیگر شدن ریحانه رضی

خانم‌ ریحانه رضی بازیگر جوان و تازه کار سینما و تلویزیون بیشتر با فیلم سینمایی بیم و امید شناخته می شود و با استعداد و بازی خوبی که به نمایش گذاشت در کارهای بعدی نیز حضور پیدا کرد.

آثار هنری ریحـانه رضی

تئاتر

وی در عرصه تئاتر نیز فعال است و نقش های ابتدایی و اولیه خود را در صحنه تئاتر ایفا کرده است.
به نمایش هایی چون چهارراه سیروس ، دیفونه ، طهران ، تطهیر بلانکو پوزنت و … را می توان اشاره کرد.

ریحانه رضی

سریال ترسناک

ریحـانه رضی همچنین در یک سریال ترسناک به کارگردانی رامین عباسی زاده بازی کرده است .

در داستان این سریال آمده است : اغلب ترس ها با شناخت ما از بین می روند اما ترس هایی که تا مرگت ناشناخته می مانند رهایمان نمی کنند .

مجموعه بیم وامید

اما از معروف‌ترین تجربه‌های بازیگری می‌توان به مجموعه بیم و امید ساخته علی حدادی اشاره کرد تهیه کننده این سریال احمد زالی بوده سریال بیم و امید با نام روزهای بهتر شناخته می شود و از شبکه اول سیما در سال ۹۶ بر روی آنتن تلویزیون رفت.

سریال راه و بیراه

از جمله دیگر آثار هنری وی فیلم های احضار و سایبر می باشد و جدیدترین کارش در مجموعه تلویزیونی به نام راه و بیراه است که قرار است در نیمه دوم فروردین ۹۷ روی آنتن شبکه یک به جای سریال پایتخت به نمایش درآید.

عکس های ریحـانه رضی

ریحانه رضی

ریحانه رضی

ریحانه رضی

ریحانه رضی

ریحانه رضی

ریحانه رضی

نظرات