تعبیر دیدن درخت در خواب

0

تعبیر دیدن درخت در خواب

تعبیر خواب درخت : درخت نماد سرسبزی و برکت است, همانگونه که درخت پربار و سرسبز برای انسان سود آور و با برکت است , در خواب بستگی دارد که درخت را چگونه ببینید ؟ سبز و پر از میوه یا برعکس خشک و بدون بار, ما در این بخش از مجله اینترنتی حرف تازه برای شما تعبیر دیدن درخت در خواب را آماده کردایم.

تعبیر خواب درخت

تعبیر خواب درخت حضرت امام جعفر صادق (ع)

حضرت امام جعفر صادق فرمايد: ديدن درختان در خواب بر ده وجه است
پادشاه , طلا , بازرگان وتاجر , مرد مبارز , مرد عالم , مؤمن , کافر , عنوان , خصومت وجنگ , مرد منافق .

تعبیر خواب درخت دانیال نبی علیه (ع)

دانیال نبی (ع) می فرماید: دیدن هر درختی که به نزدیک مردمان عزیز است. دیدن مردی شریف و بزرگوار بود و هر درختی که میوه دار است، دلیلش بر مردی توانگر است و درخت بی بر مردی است درویش و درختی که در دیار عرب است، دلیل بر مردی بیابانی کند. و هر درخت که در ناحیه عجم است، دلیل بر مردمان عجم کند و هر درختی که معروف نباشد و در مسجد یا در محل نماز است، دلیل بر قوه دین کند و درخت که در باغ بیند، دلیل مال است خداوند باغ را. اگر بیند درختی از بن برکند، دلیل که مردی رااز جاه و نعمت بیفکند.

تعبیر خواب درخت منوچهر مطیعی تهرانی

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: درخت خود به خود هیچ تعبیر مشخصی ندارد . معبران نوشته اند درختان بی بر مردمی درویش و تهی دست و فقیر و نیک نفسی هستند که این مردم در محیط و روی اطرافیان خویش تاثیر چندان ندارند . دیدن درختان در مساجد و زیارتگاه ها خوب است. درختان مردابی را در خواب دیدن خوب نیست. اگر در خواب نخل ببینید خوب است زیرا عزت و بزرگی و سرفرازی است و اگر باره خرما داشته باشد بهتر است. بید مجنون و شاه توت نیز در خواب درختان خوبی نیستند زیرا از غم و سر افکندگی و شرمساری خبر می دهند.

تعبیر خواب درخت ابن سیرین

ابن سیرین می گوید : اگر کسی در خواب ببیند به او شاخۀ باریک درختی دادند و دهندۀ آن آشنا بود از آن شخص به او منفعت می رسد ، و اگر دهندۀ آن ناشناس باشد از بیگانه ای به او منفعت می رسد ، و اگر آن شاخه خشک باشد هیچ خیر و شری به او نمی رسد .

تعبیر خواب درخت کرماني

کرماني گويد : اگر بيند برگ درخت جمع مي کرد دليل که به قدر آن او را زر حاصل شود اگر بيند از درختان ميوه همي جمع مي کرد دليل که او را فرزندان و نسل زياد گردد اگر بيند بر درختان بالا شد دليل که با مردي بزرگوار پيوندد و به سبب او از آنچه ترسد و انديشه دارد ايمن شود اگر بيند که بر درختي است و ميوه ء آن درخت مي خورد دليل که به قدر آن مالي بدو رسد يا سخني شنود و از آن شاد شود مگر درختي باشد که تأويل آن مکروه است چون خربزه و زرد آلو و مانند آن اگر درختان ميوه دار بسيار بيند و داند که جمله ملک اوست دليل که او را عمر دراز است و ظفر و بزرگي يابد اگر بيند که درخت را مي بريد دليل که سخت بيمار شود يا کسي از اهل او بميرد اگر بيند که در وقت خزان در باغي مجهول مي گردد و مي ديد که برگ درختان مي افتادند دليل که در غم واندوه گرفتار شود اگر بيند که درخت با وي سخن گفت و موافق حال او بود دليل که کاري کند که مردمان را از آن شگفت آيد اگر بيند که درخت را از جاي برکند دليل است که بيمار شود يا از آن موضع که درخت کند کسي بيمار گردد و بميرد

تعبیر خواب درخت آنلي بيتون

آنلي بيتون مى‏گويد:
ديدن درختان پر شاخ و برگ و سبز در خواب ، علامت آن است كه اميدها و آرزوهاي شما به ثمر خواهد رسيد .
ديدن درختان خشكيده در خواب ، علامت آن است كه زيان خواهيد ديد و اندوهگين خواهيد شد .
بالا رفتن از درخت در خواب ، نشانة رسيدن به مقامهاي برتر است .
بريدن درخت در خواب ، علامت آن است كه توانايي و ثروت خود را از دست خواهيد داد .
ديدن درختان سبزي كه به تازگي قطع شده اند ، علامت آن است كه هنگامي كه احساس مي كنيد سعادتمند و خرسند هستيد ، اندوهي به زندگيتان راه مي يا بد .

نظرات