خبر ازدواج لئوناردو دی کاپریو با کامیلا مورونه مدل ۲۰ ساله

0

خبر ازدواج لئوناردو دی کاپریو با کامیلا مورونه مدل ۲۰ ساله

ازدواج لئوناردو دی کاپریو : لئوناردو دی کاپریو بازیگر مشهور هالیودی قصد دارد تا با پایان دادن دوران مجردی خود تغییرات بزرگی در زندگی خود دهد.

ازدواج لئوناردو دی کاپریو با کامیلا مورونه

بازیگر نقش جک فیلم تایتانیک هم اکنون ۴۳ سال سن دارد و قصد دارد با کامیلا مورونه که یک مدل ۲۰ ساله آرژانتینی است ازدواج کند. البته اینکه این موضوع چقدر زمان می برد تا اتفاق بیافتد هنوز مشخص نیست ولی ظاهرا با توجه به رابطه عمیق بین این دو و این که این رابطه با تمامی روابط زیاد و گذشته لئو متفاوت است می توان گفت که موضوع ازدواج این دو بسیار جدی می باشد

با توجه به اینکه لئوناردو دی کاپریو روابط عاشقانه متعددی داشته است اما رابطه اش با کامیلا مورونه متفاوت از بقیه روابط قبلی اش است و با توجه به علاقه ی زیادش به او رابطه عاطفی عمیقی بین این دو وجود دارد.

ازدواج لئوناردو دی کاپریو با کامیلا مورونه

چون اگر غیر از این بود کسی نمیتوانست او را در حال خارج شدن از منزل کامیلا در لس آنجلس ببیند. کامیلا مورونه که ۲۳ سال اختلاف با لئوناردو دارد اما در دنیای سلبریتی ها خیلی مواقع این فاصله سنی اهمیت چندانی در روابط ندارد و معمولا تحت تاثیر عوامل دیگر قرار میگیرید.

لوسیا سولا ۴۲ ساله مادر کامیلا مورونه با آل پاچینو بازیگر مشهور هالیودی ۷۸ ساله روابط عاشقانه داشته است و پدرش ماکسیمو مورونه، یک مدل و بازیگر سابق است.

ازدواج لئوناردو دی کاپریو با کامیلا مورونه

عکس کامیلا و مادرش لوسیا در کنار آل پاچینو

کامیلا مورونه از دوستان صمیمی کندال جنر و سوفیا ریچی است و او را اغلب با Hailey Baldwin مدل مشهور آمریکایی مقایسه میکنند.

لئوناردو این روزها در حال مذاکره با استیون اسپیلبرگ کارگردان معروف هالیود ، برای پیوستن به فیلم جدید این کارگردان می باشد. اسپیلبرگ که اولین پروژه مشترکش با لئوناردو در سال ۲۰۰۲ بوده است بسیار مشتاق است که در پروژه جدیدش نیز با او همکاری داشته باشد.

 ازدواج لئوناردو دی کاپریو با کامیلا مورونه

 

   ازدواج لئوناردو دی کاپریو با کامیلا مورونه

 

ازدواج لئوناردو دی کاپریو با کامیلا مورونه

آیا خبر ازدواج لئوناردو دی کاپریو صحت دارد؟

بیوگرافی لئوناردو دی کاپریو

لئوناردو، در ۱۱ نوامبر ۱۹۷۴ در شهر لس آنجلس در ایالت کالیفرنیا متولد شد. پدرش جورج دی‌کاپریو نویسنده کتاب‌های کمیک و بازیگر-تهیه‌کننده فیلم‌های طنز و مادرش ایرملین ایندربرکن و مادربزرگش هلنا ایندربرکن است. اجداد لئوناردو اهل ایتالیا و آلمان بودند و سه چهارم دی کاپریو در واقع آلمانی است. نام لئوناردو توسط مادر او و به خاطر نام لئوناردو دا وینچی هنگامی که نقاشی این هنرمند را در ایتالیا مشاهده نمود بر او گذاشته شد. مادر و پدر لئو هنگامی که تنها یک سال داشت از یکدیگر طلاق گرفتند و لئوناردو همراه مادرش در محلهٔ فقیرنشینی با نام اکو پارک که موسوم به زاغه‌های هالیوود است زندگی کرد و بزرگ شد. مادر بزرگ مادری دی کاپریو، هلن ایندربرکن، در یلنا اسمیرنوا متولد شد، یک روسی مهاجر به آلمان بود.

دی کاپریو کار خود را با حضور در تبلیغات تلویزیونی آغاز کرد. او به خاطر نقش‌آفرینی در فیلم‌های مشهور و موفق هالیوود همچون تلقین، تایتانیک، جزیره شاتر و گرگ وال استریت شهرت بسیاری کسب کرده‌است. وی تا به حال ۶ بار نامزد دریافت جایزهٔ اسکار شده که برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ برای فیلم بازگشته موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد شد. وی در سپتامبر ۲۰۱۴ به سمت سفیر صلح سازمان ملل متحد و نماینده این سازمان در امور تغییرات جوی برگزیده شد

 

ترجمه اختصاصی از مجله اینترنتی حرف تازه

نظرات