تاریخ و ساعت بازی ایران پرتغال جام جهانی ۲۰۱۸

0

زمان بازی سوم ایران در جام جهانی در مقابل پرتغال

زمان بازی ایران پرتغال : بازی سوم و آخر گروهی تیم ملی کشورمان روز دوشنبه ۴ تير ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۰ و در ورزشگاه موردوویا آرنا شهر سارانسک روسیه برگزار خواهد شد.

زمان بازی ایران پرتغال

زمان بازی سوم ایران جام جهانی

این ورزشگاه که در سال ۲۰۱۰ شروع به ساخت شده در آوریل ۲۰۱۸ تأسیس شده‌ است، ورزشگاه موردوویا آرنا که دارای ۴۴٬۴۴۲ نفر ظرفیت می‌باشد و در جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ میزبان بازی های پرو و دانمارک – کلمبیا و ژاپن – ایران و پرتغال – پاناما و تونس خواهد بود.

  زمان بازی ایران و پرتغال

تیم ملی ایران در بازی اول خود در مقابل تیم ملی مراکش و در یک بازی سخت توانست این تیم را شکست دهد. و با این پیروزی موجی از خوشحالی در میان مردم بوجود آورد.
این پیروزی که بعد از ۲۰ سال در بازی های جام جهانی برای ایران دوباره تکرار شده است علاوه بر ایجاد خوشحالی و شور و شعف در میان مردم، باعث امیدواری به صعود تیم ملی از گروه خود به مرحله حذفی بازی ها برای بار اول شده است.

زمان بازی ایران و پرتغال

بازی سوم ایران با پرتغال در شهر کوچک سارانسک یرگزار می شود که اتوبوس تنها وسیله نقلیه عمومی‌اش به شمار می‌آید.

قیمت بلیت های بازی ایران پرتغال :

ورزشگاه موردویا که روز ۴ تیر میزبان ملی پوشان ایران و یاران کریستیانو رونالدو خواهد بود، در طبقات مختلف برای شما صندلی دارد که قیمت های بلیت ها از ۱۰۵ تا ۲۱۰ دلار می باشد.

یادآور می شود بازی دوم تیم ملی ایران در مقابل تیم اسپانیا روز چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه ۴۶ هزار نفری کازان آرنا در شهر قازان روسیه برگزار شد

ملی پوشان ایران یکی از به یادماندنی ترین بازی های تاریخ فوتبال ایران را به اجرا درآوردند و در حالی که حداقل یک بار باید دروازه اسپانیا را باز می کردند و یک امتیاز از این بازی به دست می اوردند این اتفاق نیفتاد تا یک پیروزی پر استرس و پر از ترس برای اسپانیایی ها به وجود بیاید. و اسپانیا توانست با یک گل ایران را شکست دهد.

نظرات