جدیدترین و شیک ترین مدلهای تختخواب دو نفره و تک نفره

0

جدیدترین و شیک ترین مدلهای تختخواب دو نفره و تک نفره

تختخواب وسیله ای است که هر فرد حداقل ۶ تا ۸ ساعت از شبانه روز خود را بر روی آن میگذراند و همانطور که بالا ذکر شد این زمان، زمان آرامش یک فرد در طول ۲۴ ساعت است. از این رو راحتی تختخواب و تشک مورد استفاده بسیار حائز اهمیت است. اما از چیزی که نمیتوان گذشت بحث مدرنیسم و دکوراسیون است چرا که امروزه نمیتوان صرفا راحتی را بدون زیبایی برای یک اتاق خواب در نظر گرفت.

اما چیزی که امروزه کار را سخت کرده است وجود تنوع زیاد سرویس های خواب و تختخواب دو نفره در بازار است، بطوریکه برای پیدا کردن یک سرویس خواب راحت و شیک شاید بایستی روزها زمان صرف کرد و چندین گوشه شهر را گشت تا بتوان سرویس خواب دو نفره مورد نظر خود را پیدا کرد.

 

تختخواب

سرویس خواب عروس

یکی دیگر از مسائلی که در بحث اتاق خواب پیش می آید سرویس خواب عروس است. سرویس خواب عروس درعین راحتی که در بالا دلیل آن ذکر شد بایستی یک زیبایی و حالت خاصی داشته باشد که با سایر المانهای اتاق خواب نیز هماهنگی کامل داشته باشد.

تختخواب

تختخواب

تختخواب با جنس ام دی اف

بزرگترین مزیت سرویس خواب های ام دی اف MDF جلوه شبیه به چوب طبیعی آنهاست، خود چوب ظاهری کاملا لوکس و شیک دارد و به همین خاطر اکثر خانه دارها دوست دارند این عنصر را در دکوراسیون خود وارد کنند، اما چوب طبیعی قیمت بسیار بالایی دارد که باعث می شود از دسترس افراد زیای خارج باشد، اما ام دی اف جایگزین مناسبی است که هم قیمت پایین تری داشته و هم ظاهری بسیار شبیه به چوب دارد. از طرفی نگهداری ام دی اف نسبت به چوب طبیعی ساده تر و کم هزینه تر است، چوب طبیعی در آب و هوای مرطوب نیاز به مراقبت بیشتری داشته و راحت تر در معرض خرابی قرار می گیرد.

تختخواب

تختخواب

تختخواب با جنس چرم و استیل

امروزه انواع تخت خواب دو نفره با متریال های مختلف ساخته می شود. در ساخت انواع این مدل ها از چوب, فلز یا استیل و انواع پارچه ها و … استفاده می شود. برخی از تخت خواب های امروزی مبل شو هستند و برای منازل کوچک که اتاق خواب ندارند, مناسب است. تخت خواب های دو نفره عمدتا به صورت چهار گوش و یا مستطیلی ساخته می شوند. چرا که این مدل تخت خواب ها برای هر اتاقی مناسب هستند و می توانند در اندازه های مختلفی تهیه شوند.

امروزه در ساخت برخی از تخت خواب های دو نفره از روکش های چرمی استفاده می شود. این مسئله موجب تنوع بیشتر تخت خواب های دو نفره شده و افراد می تواند با توجه به دکوراسیون اتاق خواب خود, تخت خواب مناسبی برای ان انتخاب نمایند.

تختخواب

تختخواب

همچنین بخوانید : دکوراسیون اتاق خواب

تختخواب سلطنتی

از دیگر مدل های تخت خواب دو نفره می توان به نمونه های سلطنتی اشاره کرد. این مدل تخت خواب دو نفره برای اتاق خواب های مدرن و سلطنتی بسیار مناسب است و موجب زیبایی بیشتر اتاق خواب می شود. اغلب این تخت خواب ها با استفاده از چوب های گران قیمت در رنگ های مختلف تهیه می شوند.

تختخواب

تختخواب های تاشو

یکی دیگر از مدلهای تختخواب ، تختخواب های تاشو میباشد که به علت کمبود جا از آنها استفاده میشود و اکثرا در آپارتمانهای کوچک مورد استفاده دارد.

تختخواب

تختخواب

مدل تختخواب تک نفره

همانطور که از اسمش پیداست این نوع تختخواب برای افراد مجرد و به خصوص برای بچه ها مناسب میباشد و انواع مختلفی دارد از جنس فلزی گرفته تا چوبی که میتوان بر اساس خواست و سلیقه انتخاب کرد.

تختخواب

تختخواب

مدلهای تختخواب ۲۰۱۸

تختخواب

تختخواب

تختخواب

تختخواب

تختخواب

تختخواب

تختخواب

تختخواب

تختخواب

تختخواب

تختخواب

تختخواب

تختخواب

تختخواب

تختخواب

تختخواب

تختخواب

تختخواب

 

نظرات