آیا سحر قریشی و مهدی طارمی از هم جدا شده اند؟

0

آیا سحر قریشی و مهدی طارمی از هم جدا شده اند؟

جدایی طارمی از سحر قریشی : روزنامه خبر ورزشیِ امروز در میان اخبار ریز و درشت که روی صفحه اولش آورده خبر از یک جدایی داده، نشانی های حداقلی خبر ورزشی ذهن را به سمت سحر قریشی و مهدی طارمی می برد.

جدایی طارمی از سحر قریشی

روزنامه خبر ورزشیِ امروز در میان اخبار ریز و درشت که روی صفحه اولش آورده خبر از یک جدایی داده، نشانی های حداقلی خبر ورزشی ذهن را به سمت سحر قریشی و مهدی طارمی می برد. زوجی که فیلم خبرساز آن ها از گشت و گذار در قطر همین چند وقت پیش نقل محافل شده بود، به هر حال شاد میشد پیش بینی کرد که جنس طارمی و قریشی جور نیست و این طور که این روزنامه نوشته خانواده طارمی راضی به این وصلت نبودند، این ها همه در حالی است که فرض کنیم زوج نامبرده طارمی و قریشی باشند و نه کسان دیگر!

منبع : برترینها

روزنامه خبر ورزشی درباره این موضوع نوشت :

چند سالی می شود که رابطه بازیکنان معروف فوتبال و ستارگان بانوی سینما اپیدمی شده و هر روز اخبار جدید و جالبی در این رابطه به گوش می رسد.

جدیدترین مورد هم باید به ارتباط یک ستاره سرشناس تیم ملی با هنرپیشه خانم سینما اشاره کرد که حتی نزدیک بود کار به خواستگاری و ازدواج بکشد!

ستاره فوتبال که شهرتی کم نظیر را در دو، سه سال اخیر بر هم زده یک دل نه صد دل عاشق بازیگر سینما شد و خانواده اش را در جریان گذاشت. ظاهراً پدر خیلی مشکلی با این ماجرا و ازدواج سینمایی – فوتبالی نداشت اما مادر فوتبالیست ملی پوش به شدت مخالفت کرد. شنیدیم حتی مادر ستاره فوتبال فرزندش را تهدید کرده که نفرینش می کند و باید قید این هنرپیشه سینما را بزند. ماجرای خواستگاری با مخالفت شدید مادر ستاره ملی پوش منتفی شد در حالی که رابطه او با بازیگر خانم ادامه داشت.

این دو در یک مراسم و مهمانی ویژه با یکدیگر آشنا شدند و خیلی زود رابطه دو طرف نزدیک و نزدیک تر شد و اوج آن در جشن تولد خانم بازیگر بود. آقای فوتبالیست کادویی گرانقیمت و به روایتی ۵۰ میلیون تومانی برای ستاره سینما خرید و به عنوان هدیه تولد در حضور دوستانش به او داد تا خیلی ها باور کنند عاشق طرف شده است و…

در حالی که چند صباحی از آقای فوتبالیست و خانم بازیگر خبر چندانی در دسترس نیست اما شنیدیم رابطه این دو از گذشته هم گرم تر شده است. گویا فوتبالیست ملی پوش که از خواستگاری و ازدواج دائمی با هنرپیشه معروف به دلیل مخالفت خانواده و مادر نا امید شده راه دیگری در پیش گرفت.

شنیدیم آقای فوتبالیست با خانم بازیگر عقد ازدواج موقت بسته و با خیال راحت همه جا هم او را با خود می برد. البته روح مادر و خانواده فوتبالیست معروف از ازدواج موقت او با ستاره سینما بیخبر بود و اگر متوجه داستان می شد…
مطلب مرتبط :

کلیپ مهدی طارمی و سحر قریشی در قطر

نظرات