مدل مانتو اداری و رسمی جدید و شیک ۲۰۱۸

2

مدل مانتو اداری و رسمی جدید و شیک ۲۰۱۸

در این مطلب از مجله اینترنتی حرف تازه جدیدترین مدل مانتو اداری و رسمی را قرار داده ایم و توضیحاتی مختصر درباره نحوه انتخاب استایل مناسب اداری برای کارمندان خانم نوشته ایم که امیدواریم مورد استفاده شما عزیزان قرار بگیرید. در ادامه مطلب با ما همراه باشید

مدل مانتو اداری

برای لباس اداری زنانه و مردانه ، سه فرم کلی را می‌توان در نظر گرفت: اداری رسمی، اداری رسمی-روزمره و روزمره. اینکه کدام یک را انتخاب می‌کنید به محیط کار و ویژگی‌های شغلی شما بستگی دارد، اما در هر یک از این فرم‌های اداری قوانینی وجود دارد که لازم است آن را در استایل خودتان رعایت کنید.

فراموش نکنید که ظاهر شما و لباس‌های رسمی و اداری‌تان چه زنانه و چه مردانه، می‌تواند به صورت غیرمستقیم در کیفیت کاری شما و برداشتی که دیگران تاثیرگذار باشد.

می‌توانید توصیه‌های وبسایت تخصصی Cleverism در مورد انواع لباس اداری زنانه و کدهای مختلف در محیط‌ های شغلی متفاوت را در ادامه بخوانید.
کاملا رسمی برای لباس اداری زنانه و مردانه

اگر در ادارات و شرکت‌هایی با فضای به شدت رسمی کار می‌کنید، قطعا به یک یک ست لباس فرم کاملا رسمی نیاز خواهید داشت. این استایلی است که بیشتر مدیران رده بالا به ویژه برای شرکت در جلسات کاری مهم انتخاب می‌کنند.

مدل مانتو اداری

 

مدل مانتو اداری

قواعد لباس رسمی اداری برای خانم‌ها :

اگر از مانتو فرم اداری استفاده نمی‌کنید، دقت داشته باشید که یک شلوار پارچه‌ای خوش فرم انتخاب کنید که رنگ طبیعی مانند مشکی، قهوه‌ای، سرمه‌ای یا طوسی باشد. این رنگ با رنگ کت یا مانتو اداری شما باید همخوانی کامل داشته باشد.

اگر بلوز شما از زیر مانتو دیده می‌شود، یک بلوز یا شومیز آستین بلند سفید و بدون طرح انتخاب کنید.

کفش پاشنه بلند و جلوبسته در رنگ‌های مشکی، طوسی، موشی و قهوه‌ای –متناسب با رنگ لباس‌ها- این استایل را کامل می‌کند.

کفش‌های جلوباز بدترین انتخاب هستند!

از اکسسوری‌ها و زیورآلات ساده و ظریف استفاده کنید. اکسسوری‌هایی که در آن‌ها مرواریدهای کوچک و ظریف به کار رفته باشد، می‌تواند مناسب باشد.

مدل مانتو اداری

 

مدل مانتو اداری

رسمی-روزمره برای استایل اداری زنانه :

به جای مانتو شلوار اداری ست می‌توانید شلوار و مانتوی جدا اما متناسب و هماهنگ بپوشید.

اگر لباس شما از زیر مانتو دیده می‌شود، می‌توانید از بلوز یا شومیز رنگی با طرح‌های کلاسیک راه راه یا چهارخانه استفاده کنید. سراغ رنگ‌ها و طرح‌های روشن بروید.

این بار می‌توانید از زیورآلات بزرگ‌تر با فرم‌های خاص‌تری استفاده کنید اما در استفاده از اکسسوری‌های زیاده‌روی نکنید. روسری و شال‌هایی با طرح‌های ظریف و رنگی در کنار این اکسسوری‌ها، سبک خاص شما را بازتاب می‌دهد.

کفش‌های راحت‌تر زنانه مانند کفش تخت، لوفر یا پاشنه کوتاه مناسب است. این کفش‌ها می‌توانند رنگی باشند اما مشکی، قرمز قهوه‌ای، طوسی و سرمه‌ای انتخاب‌های بهتری هستند. همچنان پوشیدن کفش جلوباز، پذیرفته نیست!

مدل مانتو اداری

 

مدل مانتو اداری

سبک روزمره زنانه مناسب محیط کار:

زیر مانتو می‌توانید علاوه بر بلوز یا شومیز از تی شرت هم استفاده کنید، اما لباس شما نباید کوتاه باشد.

جین‌های خوش فرم را در استایل کاری‌تان جای دهید، اما این به معنای بیش از حد روزمره پوشیدن نیست. در بسیاری از محیط‌های کاری پوشیدن شلوارهای جین با فرم‌های غیرمعمول یا زاپ دار پذیرفته شده نیست.

می‌توانید در استایل روزمره خودتان کفش‌های جلوباز را در کنار کتانی زنانه جای دهید.

مدل مانتو اداری

 

مدل مانتو اداری

 

مدل مانتو اداری

 

مدل مانتو اداری

مدل مانتو شرکتی

مدل مانتو اداری

 

مدل مانتو اداری

مانتو های بالا از کارهای مزون چومس می باشد

مدل مانتو اداری

 

مدل مانتو اداری

مدل مانتو اداری و شلوار

 

مدل مانتو اداری

 

مدل مانتو اداری

 

مدل مانتو اداری

 

مدل مانتو اداری

 

مدل مانتو اداری

در استفاده از اکسسوری‌ها و زیورآلات آزاد و خلاقانه عمل کنید اما قوانین کلی آن را نادیده نگیرید.

فراموش نکنید که استایل اداری شما هر کدام از سبک‌های بالا که باشد، بخشی از هویت کاری شما را نشان می‌دهد، پس به سادگی از کنار آن عبور نکنید.

برای پیدا کردن بهترین استایل اداری زنانه و مردانه پیش از هرچیز باید به کیفیت لباس‌ و کفش و سایر جزییات توجه داشته باشید.

مدل مانتو اداری

 

امیدواریم از توضیحات و مدلهای مانتو اداری و رسمی بالا استفاده کرده باشید.

2 دیدگاه در “مدل مانتو اداری و رسمی جدید و شیک ۲۰۱۸

  1. شادی گفت:

    چگونه سفارش بدیم

  2. کیان گفت:

    ممنون از سایت عالی شما تشکر

نظرات