آخرین اخبار و زمان پخش سریال ستایش ۳

14

آخرین اخبار و زمان پخش سریال ستایش ۳

فیلمبرداری سریال ستایش ۳ به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه کنندگی آرمان زرین کوب از اوایل سال ۹۷ کلید خورده است و این روزها عوامل مشغول ادامه کار هستند.
سعید مطلبی نویسنده سریال «ستایش» تاکنون ۲۰ قسمت از سری سوم این مجموعه را به نگارش درآورده است و این سریال از اسفندماه سال گذشته پیش تولید خود را آغاز کرد

سریال ستایش 3

خلاصه داستان سریال ستایش ۳

سریال «ستایش» داستان دختری بود که شوهرش را از دست می دهد و پدر شوهرش قصد دارد فرزندانش را از او بگیرد.

سریال ستایش 3

بازیگران سریال ستایش ۳

داریوش ارجمند، نرگس محمدی ، مهدی سلوکی ، حدیث میرامینی ، فریبا نادری ، کیهان ملکی، شهرام پوراسد، فریبا نادری، لاله مرزبان، رضا داوود نژاد، فرهاد جم، مهدی میامی از بازیگران این سریال هستند.

جالب است بدانید رامسین کبریتی در فصل گذشته سریال ستایش جز بازیگران اصلی بود که او بعد از مهاجرت به شبکه جم از لیست بازیگران این سریال حذف خواهد شد و باید منتظر باشیم تا ببینیم کارکتر این بازیگر در فصل ۳ سریال ستایش چگونه حذف خواهد شد.

سریال ستایش 3

مهدی روشن‌روان، مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه در گفت‌وگو با ایسنا در پاسخ به اینکه آیا نرگس محمدی در فاز جدید کاراکتر «ستایش» را همچنان ایفا خواهد کرد، بیان کرد: ستایش ادامه همان فصل دوم است. با توجه به اینکه داستان فصل سوم از فردای همان پایان فصل دوم شروع می‌شود، کاراکتر ستایش را خود نرگس محمدی ایفا می‌کند. اما مشکلی که وجود دارد این است که این بازیگر در سریال آقای تخت‌کشیان حضور دارد و قرار بود قراردادش خرداد ماه تمام شود اما ظاهرا کار آن‌ها به طول می‌انجامد.

او در ادامه گفت: با توجه به اینکه فاصله زمانی بین فصل ۲ و ۱ وجود ندارد و به لحاظ ظاهری باید خود این بازیگر نقش ستایش را ایفا کند. اگر فاصله زمانی وجود داشت می‌توانستیم از بازیگر دیگری استفاده کنیم اما چون فاصله‌ای وجود ندارد باید خود او کاراکتر ستایش را ایفا کند.

روشن‌روان در پاسخ به این پرسش که آیا وقفه‌ای که در تولید فاز ۲ و ۳ ایجاد شده است، مخاطب را سردرگم نمی‌کند، توضیح داد: وقفه‌ای افتاده است اما مشکلی ایجاد نخواهد کرد؛ چرا که چند قسمت خلاصه می‌رویم و بعد فصل سه را ادامه می‌دهیم. تاکنون نیز ۳۰۰ دقیقه از کار تصویربرداری شده است.

سریال ستایش 3

 

سریال ستایش 3

زمان پخش ستایش ۳

مدیرگروه فیلم و سریال شبکه سه در پایان درباره زمان پخش این مجموعه توضیح داد: به جهت اینکه کار تولید «ستایش» به طول می‌انجامد، این مجموعه سال ۹۸ پخش خواهد شد.

14 دیدگاه در “آخرین اخبار و زمان پخش سریال ستایش ۳

  1. عسل گفت:

    عالی

  2. رضوانه گفت:

    ای بابا فیلم ترکی هم نگاه میکنین همین قدر چرت و پرت میگین

  3. محمدی گفت:

    در کل خوبه.فقط ذهن مخاطب بیشتر میره سمت نرگس محمدی.برا همین اصل ماجرا فراموش میشه و به ظاهر قضیه زوم میکنن.باید نرگس رو ژولیده تر میکردن.واس پسرش یکی دیگه انتخاب میکردن.چون تو سری اول برادرش بود.قحطی بازیگر نبود که

  4. 879 گفت:

    هشمت فردوس عشق است افتاد

  5. فائزه گفت:

    عالی

  6. نرگس محمدی گفت:

    فیلم و سریال ایرانی آخرش چرت درست میکنند .ببینیم از خودشون عرضه نشون میدن اینم مثل اون یکی ها نکنند. جدیدا یاد گرفتن مثل فیلم ترکی کش بدن به فیلمها

  7. Abbas گفت:

    یکی از بهترین سریالها بود بخصوص نقش حشمت فردوس👎👎افتاد؟👎👎

  8. محمدصادق گفت:

    بازیگر نمیخوایین؟

  9. نرگس محمدی گفت:

    گوگولیه

  10. ایرج غلامی گفت:

    لطفا من را هم در فیلم نقش دهید

  11. محمد مهدی غلامی نوین گفت:

    لطفا برفک را در ستایش ۳ بیاورید

  12. محمدمهدی غلامی نوین گفت:

    اصلا به در نمیخوره سریال ستایش

    1. محمدامیر محمدی گفت:

      نه خیلی سریال ستایش خوبه تو حرف نزن

    2. محمدامیر محمدی گفت:

      نه خیلی سریال ستایش خوبه تو حرف نزن

نظرات