مشخصات و عکسهای خودرو bmw x7 + قیمت بی ام و X7

0

مشخصات و عکسهای خودرو bmw x7 + قیمت بی ام و X7

خودروی bmw x7 : ب ام و X7 iPerformance که یک نمونه در کلاس بدنه خودروهای شاسی بلند لوکس و جادار است.اطلاعات تکمیلی آن در نمایشگاه بین المللی فرانکفورت آلمان انجام خواهد شد.امروز در این مقاله مروری کلی بر روی اطلاعات ارائه شده از این خودروی شاسی بلند باواریایی خواهیم داشت .

bmw x7

این شاسی بلند BMW که با نام کامل ” X7 iPerformance” معرفی شده است، یک خودروی شاسی بلند سایز بزرگ با ۳ ردیف صندلی و در مجموع ۶ صندلی برای سرنشینان بزرگسال خواهد بود.تجهیزات لوکس ب ام و X5 برای بسیاری از عاشقان تجمل کافی نبود و نیاز به یک نمونه جدید و لوکس تر حس می شد. به همین دلیل شرکت ب ام و برای نمایشگاه خودروی فرانکفورت ۲۰۱۷ یک خودروی بسیار جدید، لوکس و مدرن را به نام خودروی مفهومی X7 در نظر گرفته است.همانطور که انتظار می‌رفت در ابعاد و اندازه خود بزرگ‌تر از شاسی بلند X6 خواهد بود و طراحی ظریف و قدرتمند آن می‌تواند مخاطبان زیادی را به خود جلب کند

bmw x7

نما و طراحی ظاهری و طراحی داخلی کابین بی ام و X7

همانطور که انتظار می‌رفت bmw x7 در ابعاد و اندازه خود بزرگ‌تر از شاسی بلند X6 خواهد بود و طراحی ظریف و قدرتمند آن می‌تواند مخاطبان زیادی را به خود جلب کند،در طراحی کانسپت X7، مولفه‌های آشنایی از زبان طراحی ب ام و دیده می‌شود.

به عنوان مثال جلو پنجره کلیوی بسیار بزرگ آن جلوه خاصی به ظاهر خودرو در جلو بخشیده است.برای بهتر شدن ظاهر این جلو پنجره بسیار بزرگ، از کروم استفاده شده تا براق شود. چراغ‌های LED در کنار این جلو پنجره، از دو طرف به آن متصل شده‌اند. سپر جلو ظاهر ساده و شکیلی دارد و ورودی‌های هوای بزرگ در دو طرف آن جای گرفته‌اند.فاصله آن نیز از سطح زمین به اندازه کافی زیاد بوده که ب ام و X7 مشکلی در هنگام عبور از مسیرهای خاکی و خارج از جاده نداشته باشد.

تایرهای با کیفیت بسیار بالای این خودرو نیز بر روی رینگ‌های غول آسای ۲۳ اینچی این خودرو قرار خواهند گرفت.عقب خودرو هم به همین زیبایی است. چراغ‌های LED در عقب، از یک سو تا سوی دیگر کشیده شده‌اند که یادآور طراحی چراغ‌های عقب ب ام و سری ۷ جدید است. پشت گلگیرهای عقب هم ورودی‌های L شکل هوا هستند که در پایین آنها چراغ‌هایی قرار گرفته است.

در داخل کابین یک طراحی بسیار بهتر از خارج را شاهد هستیم،سقف این کانسپت کاملا از جنس شیشه ساخته شده و یک جداگر Y شکل، در مرکز آن وجود دارد تا جلوه بیشتری به ظاهر خودرو ببخشد. چنین طراحی به معنای ورود نور طبیعی زیادی به داخل کابین است که نشستن در آن را لذت بخش می‌کند.طراحی داشبورد و کنسول مرکزی آن می‌تواند تاحدودی شبیه به خودروی BMW سری ۸ توصیف شود، اما نکته جالب آن می‌تواند غربیلک فرمان D کات اتومبیل باشد که حتی کلیدهای روی آن شبیه به محصولات مرسدس بنز طراحی شده است.

bmw x7

امکانات رفاهی و تکنولوژی بی ام و X7

در بخش آمپرها، از نمایشگر دیجیتالی برای نمایش وضعیت استفاده شده که در کنار آن، یک نمایشگر سیستم اطلاعات و سرگرمی عریض در ارتفاعی مشابه قرار دارد بنابراین راننده به راحتی می‌تواند هر دو نمایشگر را کنترل کند.

سرنشینان ردیف دوم هم سیستم سرگرمی مجزای خود را دارند که می‌توانند به وسیله آن، موسیقی را با صدای استریو بشنوند.

bmw x7

قوای محرکه bmw x7

کانسپت X7 iPerfirmance، از قوای محرکه پلاگین هیبریدی بهره می‎‌برد که موتور درون سوز آن، از نوع توربوشارژ است. باتوجه به ابعاد بزرگ این شاسی بلند، باید قدرت زیادی را تحویل چرخ‌ها دهد و نیز این نکته را هم باید در نظر گرفت که مصرف سوخت منطقی، یکی از مولفه‌های مهم در پیشرانه آن است.نسخه تولیدی ب ام و X7 سال ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد که تولید آن در کارخانه ب ام و واقع در کارولینای جنوبی صورت خواهد پذیرفت. شایعات حکایت از این دارند که ب ام و یک نسخه لوکس‌تر از این شاسی بلند را هم عرضه خواهد کرد که در آن، خبری از صندلی‌های ردیف سوم نخواهد بود تا فضای سرنشینان عقب، بیش از اندازه بزرگ باشد.

bmw x7

قیمت bmw X7 و رقبا

هنوز قیمتی برای این خودرو اعلام نشده اما انتظار نمی رود که ب ام و X7 با قیمتی کمتر از ۱۰۰.۰۰۰ دلار (معادل ۴۲۰ میلیون تومان با احتساب دلار ۴۲۰۰ تومان در زمان نگارش) به فروش برسد. از رقبای اصلی ب ام و ایکس ۷ در خودروهای کلاس بدنه شاسی بلند سایز بزرگ می‌‌توان به نمونه‌های زیر اشاره کرد:

مرسدس بنز کلاس GLS با قیمت پایه‌ای در حدود ۷۰.۰۰۰ دلار (معادل ۲۹۴ میلیون تومان)
لکسوس LX با قیمت پایه‌ای در حدود ۹۱.۰۰۰ دلار (معادل ۳۸۳ میلیون تومان)
تویوتا لندکروزر با قیمت پایه‌ای در حدود ۸۶.۰۰۰ دلار (معادل ۳۶۲ میلیون تومان)
کادیلاک اسکلید (Cadillac Escalade) با قیمت پایه‌ای در حدود ۷۵.۰۰۰ دلار (معادل ۳۱۵ میلیون تومان)

   bmw x7

 

bmw x7

 

bmw x7

نظرات