آخرین اخبار از وضعیت بیماری ناصر ملک مطیعی در بیمارستان

0

آخرین اخبار از وضعیت بیماری ناصر ملک مطیعی در بیمارستان

بیماری ناصر ملک مطیعی : ناصر ملک مطیعی در بیمارستان بستری شد.

فرزند ناصر ملک مطیعی به تایید این خبر گفت: پدرم به علت نارسایی کلیه و تنگی نفس به بیمارستان منتقل شده و امیدواریم با رسیدگی بهتر حال ایشان مساعد شود.

بیماری ناصر ملک مطیعی

ناصر ملک مطیعی بازیگر پیشکسوت سینمای ایران به علت نارسایی کلیه و تنگی نفس به بیمارستان منتقل و بستری شد. امیر علی ملک مطیعی فرزند این بازیگر با تایید این خبر به سینما گفت : پدر بخاطر نارسایی کلیه و تنگی نفس در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان آتیه بستری هستند و امیدواریم اب رسیدگی هر چه بهتر حال ایشان مساعد بشود

ناصر ملک‌مطیعی (زاده ۱۳۰۹ در تهران) کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی پیش از انقلاب است. پس از انقلاب ۱۳۵۷ و تغییر چارچوب‌های حاکم بر سینمای ایران، ملک‌مطیعی، هم چون فردین و بهروز وثوقی، جایی در سینمای پس از انقلاب نداشتند و زمینه ادامه فعالیت هنری آنها فراهم نشد. ملک‌مطیعی، پس از انقلاب و تا به امروز، در مشاغلی هم چون قنادی و مشاور املاک فعالیت داشته‌است. اما در سال ۱۳۹۲ در فیلم سینمایی نقش نگار ایفای نقش کرد.
ناصر ملک‌مطیعی دیپلم رشتهٔ تربیت بدنی دانش‌سرای عالی تهران است و قبل از آن که به سینما راه یابد، معلم ورزش دبستان‌های تهران بود. او پس از ورود به سینما و کسب محبوبیت، به فعالیت در تئاتر (از ۱۳۳۵) و دوبلهٔ فیلم (۱۳۳۸) نیز پرداخت. (منبع: سینما دیلی)

 

مجله اینترنتی حرف تازه نیز برای این هنرمند پیشکسوت و خوب کشورمان آرزوی سلامتی میکند.

نظرات