تعبیر دیدن مرغ و خروس در خواب

8

تعبیر دیدن مرغ و خروس در خواب

تعبیر خواب مرغ و خروس : ماکیان از جمله مرغ و خروس در زندگی انسان نقش بسیار مهمی را در تغذیه به عهده دارند از حلال گوشتان هستند و یکی از نعمت های خوب خداوند به بشر. دیدن مرغ و خروس در خواب نیز به خیر و خوشی تعبیر میشود و هر چه تعداد آنها بیشتر باشد و سالم و فربه باشند تعبیر خواب بهتر است. ما در این بخش از مجله اینترنتی حرف تازه برای شما تعبیر خواب ماکیان (مرغ و خروس) را آماده کردایم.

تعبیر خواب مرغ و خروس

تعبیر خواب مرغ و جوجه : داشتن تعداد زیادی مرغ و خروس زنده در خواب به افزایش ثروت بیننده خواب تعبیر می شود. اگر خواب ببینید که مرغ های زیادی در خانه دارید و مرغ ها تخم گذاشته اند و جوجه های زیادی نیز در کنار مرغ ها در خانه زندگی می کنند، صاحبت ثروت زیادی می شوید که به مرور زمان، این ثروت مانند تخم مرغ که به جوجه تبدیل می شود، افزایش پیدا کرده و تبدیل به ثروت بیشتر و بزرگتری خواهد شد.

تعبیر خواب مرغ و خروس حضرت رسول اکرم (ص)

حضرت رسول اکرم ( ص ) روایت می کنند که فرموده اند خروس دوست من است چرا که مرا به اقامه نماز می خواند و دعوت می کند. دیدن خروس در خواب خوب است و چنان چه در خواب به هر شکل و عنوانی خروس ببینید خبری خوش به شما می رسد که ممکن است هم مادی باشد و هم معنوی. گم کردن و کشتن خروس در خواب خوب نیست و بیننده چنین خواب ی زیان می بیند و خسارت تحمل می کند ولی خوردن گوشت خروس خوب است. خروس سفید بهتر است از خروس رنگی چرا که از شادی و روشنی بخت خبر می دهد.

تعبیر خواب مرغ و خروس امام صادق (ع)

امام صادق (ع) می‌فرمایند: زنی زیبا , کنیزک , خدمتکار خانه

تعبیر خواب مرغ و خروس حضرت دانیال (ع)

حضرت دانیال (ع) می‌فرمایند: اگر ببینی مرغ خانگی مقابل تو تخم می‌کند از زنی کم ‌مرتبه و پست صاحب فرزندی خواهی شد.

تعبیر خواب مرغ و خروس یوسف نبی (ع)

یوسف نبی (ع) می فرماید : دیدن خروس زیادی نعمت است دیدن همه مرغان عزت و جلال است.

تعبیر خواب مرغ و خروس ابن سیرین

ابن سیرین می‌گوید: تعبیر مرغ خانگی، خدمتکار و «کنیزک» می‌باشد،‌‌‌‌‌ ولی کرمانی می‌گوید: تعبیرش زنی زیبا و ثروتمند است. اگر ببینی مرغ‌های خانگی زیادی داری، یـعـنـی به سروری می‌رسی.

تعبیر خواب مرغ و خروس ابراهیم کرمانی

ابراهیم کرمانی می‌گوید: اگر ببینی گوشت مرغ خانگی را می‌خوری، یـعـنـی از مال و اموال کنیزک و خدمتکار مصرف می‌کنی.
اگر ببینی مرغ خانگی در خانۀ تو تخم گذاشته است، یـعـنـی از زنی به تو سود و منفعت می‌رسد.

معبرین غربی گویند:

دیدن مرغ زنده در خواب نماد عدالت و داوری است. اگر در خواب خود را در حال خوردن مرغ دیدید نشانه به وقوع پیوستن مشکلات مالی در مسائل پیش روی شماست. ظاهر شدن این گونه پرنده‌ها در خواب نیاز به تعادل، احیا و تفکر با دقت را در برابر نیروهای مخالف و تضعیف کننده نشان می‌دهد.

8 دیدگاه در “تعبیر دیدن مرغ و خروس در خواب

  1. مح گفت:

    من شبها دجار کابوسم و هرشب خوابرمیبینم سره یه مرغبریده داستان منم ازنمره بی حقی بمب مدرک دانشگاه علمی کاربردی یک گچساران بود من

  2. علی گفت:
    4
    6

    سلام من خواب دیدم که خیلی مورغ خروس کوچیک بوزورگ داخل تور که لانه هم دارن دون می‌ریختم تعبیرش چی میشه به نظرتون

  3. زهرا گفت:
    5
    5

    سلام من خواب دیدم کلی مرغ و خروس دارم که داشتم در خونشون رو باز میکردم بیان بیرون خروس و دو سه تا از مرغا پرواز کردن و من رفتم دنبالشون آوردمش تو خونشون انداختم.

  4. یگانه گفت:
    3
    1

    سلام من خواب دیدم دوتا مرغ کرچ با ی عالمه جوجه در طویله دارم جوجه های خیلی قشنگی دارن دور خودشون من یکی از جوجه هاشونو میگیرم دستم بعد مادرش با عصبانیت تمام اومد سمتم ک منو نوک بزنه منم یهو ترسیدم جوجشو پرت کردم جلوش

  5. رضا گفت:
    2
    4

    من خواب دیدم بالای پشت بام رفتم خروسم که رنگ سفید داره سر ۳ تا مرغ خانگی هام رو با جنگ بریده یا کنده یک کبوتر رو هم همینطور بعد یک مرغ سفید خیلی لاغر هم اونجا راه میرفت.البته اون خروس مال کسی هست یک هفته میشه خانه ما آورده

  6. Sh گفت:

    خواب دیدم مرغ و خروس بزرگ یه جوجه داشتن که نه خیلی بزرگ بود نه اینکه تازه متولد شده بود بعد اون جوجه حرف می دو من صداشو می‌شنیدم که به مامان و بابای خودش میگفت که من میخوام بااین که (من باشم) برم ومیدویید تند تند که با من بیاد بعد سرشرم برده بود تو من نمیدیدم سرشو تعبیر خواب من چیه بنظرتون؟

  7. مجتبی شاه علی گفت:

    خواب دیدم مرغی دارم.ویکی ازدوستانم مرغم رابرد.وبعدش دوستم مریض شد ..درحدی که به مرگ رسید..تعبیرش چیه..

  8. پریسا گفت:

    خواب دیدم توی یه مزرعه بزرگم و صاحب یه عالمه مرغ و خروس.میون ایونها یه خروس با صدای گوش خراشی بود که هربار به من نگاه میکرد انگار روانشناسی بلد باشه جادوم میکرد و من تو خواب خیلی میترسیدم میشه بگین تعبیر این خواب چی میتونه باشه؟

نظرات