بیوگرافی و عکسهای سیما خضرآبادی بازیگر و همسرش

0

بیوگرافی و عکسهای سیما خضرآبادی بازیگر و همسرش

بیوگرافی سیما خضرآبادی

سیما خضرآبادی یکی از بازیگران جوان و خوش آتیه تلویزیون و سینمای ایران است. وی در ۱۱ فروردین ماه سال ۱۳۶۸ در تهران بدنیا آمد است. بعد از سریال پر بیننده علی البدل که در ایام نوروز از شبکه یک سیما پخش شد و همزمانی اتفاقی این پخش با مراسم عقد سیما خضرآبادی، نام این بازیگر بر سر زبان ها افتاد.

سیما خضرآبادی

همسر سیما خضرآبادی

سیما خضرآبادی با انتشار عکس مراسم عروسی خود در صفحه اینستاگرام اش رسما ازدواجش را رسانه ای کرد.

سیما خضرآبادی

شروع فعالیت سیما خضرآبادی

خضر آبادی اولین کار خود را با سریال «ایستگاه آخر» منوچهر عسگری نسب آغاز کرد و در سینمایی «کودک و فرشته» در نقش لیلا بسیار خوب درخشید و بلافاصله در سریال «وضعیت سفید» حمید نعمت‌الله دیده شد. بعد از آن در فیلم سینمایی «من و زیبا» به کارگردانی فریدون حسن پور در کنار پرویز پرستویی و شهاب حسینی ایفای نقش کرد و همچنین در سریال‌های «چک برگشتی» و «هفت سین» هم یکی از نقش‌های اصلی را بازی کرد. سریال حانیه به کارگردانی سید جلال دهقانی اشکذری و بازی هنرمندانی چون جعفر دهقان، الهام چرخنده، رزیتا غفاری، میرطاهر مظلومی، حسن علیپور و امید عشیری در کنار حدود ۲۰ بازیگر بومی استان یزد ساخته شده است.

آثار سیما خضرآبادی

سینمایی

کودک و فرشته
من و زیبا
ترمینال غرب

سریال‌

علی‌البدل (۱۳۹۶)
آسپرین (۱۳۹۵)
رخنه (مجموعه تلویزیونی) (۱۳۹۲)
حانیه (۱۳۹۳)[۲]
جاده چالوس (۱۳۹۳)
ایستگاه آخر (۱۳۹۰)
وضعیت سفید
چک برگشتی
هفت سین
بازی نقاب ها

عکسهای سیما خضرآبادی

سیما خضرآبادی

سیما خضرآبادی

سیما خضرآبادی

سیما خضرآبادی

سیما خضرآبادی

سیما خضرآبادی

سیما خضرآبادی

سیما خضرآبادی

سیما خضرآبادی

مصاحبه با سیما خضرآبادی

ورودم به سینما با پارتی‌بازی نبود
پدرم مدیر تولید و مادرم چهره‌پرداز سینما هستند اما ورود من به سینما به هیچ وجه با پارتی‌بازی همراه نبود و شاید بتوان گفت خیلی اتفاقی وارد سینما شدم. خیلی کوچک بودم که به همراه مادرم به پشت صحنه سریال «خانه پدری» رفتم. آقای غلامرضا رمضانی هم آنجا حضور داشتند و مرا برای نقش اصلی سریال «فرزندم بزرگ شده» انتخاب کردند. پس از آن هم در سریال «ایستگاه آخر» بازی کردم ولی بعد از آن دیگر اجازه بازی از طرف خانواده صادر نشد.(می‌خندد) بازی در این سریال‌ها برایم خاطره‌انگیز و جالب بود و بعد از گرفتن دیپلم تصمیم گرفتم به خاطر علاقه‌ام به بازیگری در این رشته ادامه تحصیل بدهم؛ بنابراین در رشته نمایش دانشگاه سوره مشغول تحصیل شدم. پس از پایان تحصیلاتم در فیلم سینمایی «کودک و فرشته» و سریال «وضعیت سفید» بازی کردم و به شکل رسمی وارد دنیای بازیگری شدم.

آغاز کار در سینما و تلویزیون
دانش‌آموز درسخوانی بودم و پدرم به شدت مخالف این بودند که در سن و سال کم وارد دنیای بازیگری شوم چون معتقد بودند به درسم لطمه می‌خورد.
پدرم دوست داشتند من در شرایط حرفه‌ای و پس از گذراندن دوره‌های بازیگری یا تحصیل در این رشته وارد این حرفه شوم. به همین علت کارم در سینما و تلویزیون را همزمان با اتمام تحصیلاتم آغاز کردم.

فکر می‌کنم پدرم تصمیم کاملا درستی گرفتند چرا که تحصیلات در زمینه بازیگری خیلی موثر است و وقتی با داشتن تحصیلات مرتبط وارد دنیای سینما بشوید، دانسته‌هایتان کمک‌کننده خواهد بود. در حال حاضر هم ایشان حامی و مشوق من هستند و هر هفته با علاقه سریال «آسپرین» را تماشا می‌کنند و کلی در موردش با هم گپ می‌زنیم.

از بازی در تئاترهای پرمخاطب استقبال می‌کنم
بازی‌های تئاتری‌ام منحصر می‌شود به حضورم در نمایش‌های دوران دانشجویی. بعد از این دوره وارد دنیای بازی در تصویر شدم و فرصت مناسب برای حضور در تئاترهای خوب را نداشته‌ام. متاسفانه پیشنهادها چندان جالب نبودند اما واقعا از حضور در تئاترهای جذاب و پرمخاطب استقبال می‌کنم.
خوشحالم در سال‌های اخیر به هنر از طرف مردم توجه نشان داده می‌شود و سالن‌های تئاتر ما پر می‌شوند از تماشاگران علاقه‌مند به این هنر زیبا.

در مورد اینستاگرام
دوست ندارم در مورد شبکه های مجازی بدگویی کنم اما یک سری از کاربران این شبکه‌ها واقعا جنبه استفاده از این فضا را ندارند. بعضی افراد مرتب در حال کامنت گذاشتن هستند و حرف‌های نامربوط و آزاردهنده‌ای می‌نویسند. شاید تا حدود چهار ماه پیش مرتب در اینستاگرامم عکس‌ها و مطالب جدید می‌گذاشتم و همه کامنت‌ها را می‌خواندم و تا جایی که می‌توانستم جواب می‌دادم و کلا به این فضا علاقه‌مند بودم ولی جدیدا از حضورم در این شبکه مجازی اذیت می‌شوم.

جهانگردی را دوس دارم
اگر به لحاظ مالی در وضعیت خیلی خوبی بودم دوست داشتم همیشه در سفر باشم و اصلا یک جهانگرد حرفه‌ای شوم. واقعا عاشق سفر هستم و دوست دارم همه دنیا را ببینم. ماجراجویی را دوست دارم ولی در حد معقول، شاید در این مورد کمی محتاط باشم. کلا خیلی آدم ریسک‌پذیری نیستم .کمی از ریسک کردن می‌ترسم. (می‌خندد)
البته ممکن است شانس این را داشته باشم که روزی در تئاتری خیلی خوب بازی کنم و بتوانم همراه این تئاتر برای اجرا به کشورهای مختلف سفر کنم. این اتفاق زیبا برای یکی از دوستانم افتاد و ایشان برای اجرای نمایشی به نام «شنیدن» به کارگردانی آقای کوهستانی به بسیاری از کشورهای اروپایی سفر کردند. واقعا رویایی و دلپذیر است که در کنار کار موردعلاقه‌ام یعنی بازی در تئاتر بتوانم به جهانگردی هم مشغول شوم.

نظرات