بیوگرافی آشا محرابی بازیگر و دوبلور همسرش +خانواده و جنجال های زندگی شخصی

0

امروز در این مطلب از بخش بیوگرافی سایت حرف تازه ، بیوگرافی کامل آشا محرابی بازیگر (دختر اسماعیل محرابی) و همسرش با عکس های جدید و زندگی شخصی و هنری اشا محرابی بازیگر و گوینده رادیو از تولد تا جدایی پدر و مادر و ماجرای ازدواج و همسر آشا محرابی به همراه پیج اینستاگرام آشا محرابی دختر اسماعیل محرابی بازیگر قدیمی و جنجال های خانوادگی و پدرش از افسردگی تا خودکشی آشا محرابی را قرار داده ایم که در ادامه مطلب میتوانید بخوانید

بیوگرافی آشا محرابی بازیگر و دوبلور همسرش +خانواده و جنجال های زندگی شخصی

آشا محرابی

آشا محرابی با بازی در مجموعه های تلویزیونی تئاترگونۀ محمد رحمانیان و مخصوصاً مجموعه تلویزیونی مسافرخانه سعادت به بینندگان تلویزیون معرفی شد. آشا محرابی در سال ۱۳۸۰ کار دوبلاژ را آغاز کرد. نخستین نقش آفرینی شاخص او، آنا در سریال خارجی جنایتهای غیر حرفه‌ای بود.

آشا محرابی بازیگر، کارگردان، دوبلور و گوینده فارغ التحصیل کارشناسی در رشته مترجمی زبان انگلیسی و کارشناسی ارشد در رشته روابط بین الملل است. دوره بازیگری و کارگردانی را زیر نظر حمید سمندریان و دوره فیلمنامه نویسی را نزد ناصر تقوایی در آموزشگاه کارنامه گذراند.

برای اولین بار در سریال آیینه مقابل دوربین رفت. سال ۱۳۷۴ به اجرای نمایش های رادیویی روی آورد. سپس وارد تئاتر شد. محرابی در آثار بسیاری همچون سریال های مرگ تدریجی یک رؤیا، سرزمین کهن، آشپزباشی، مهمانان ویژه و هشت و نیم دقیقه و فیلم های سینمایی جنون، دو لکه ابر، جاده مه آلود، از رئیس جمهور پاداش نگیرید حضور داشته است.

زمینه فعالیت آشا محرابی: بازیگری، دوبلاژ و گویندگی

ملیت : ایرانی

تولد : ۱۳ آبان ۱۳۵۲

تهران

محل زندگی : تهران

سال‌های فعالیت آشا مـحرابی : از ۱۳ سالگی تاکنون

آشا محرابی

بیوگرافی آشا محرابی

آشا محرابی (متولد ۱۳ آبان ۱۳۵۲ تهران – تاکنون) از هنرپیشگان ایرانی رادیو و تلویزیون است. وی دارای تحصیلات در رشته زبان انگلیسی و حقوق بین‌الملل و بازیگری است. او فرزند اسماعیل محرابی بازیگر قدیمی کشورمان است

آشا مـحرابی در شهر تهران به دنیا آمد. او فارغ التحصیل دوره کارشناسی در رشته مترجمی زبان انگلیسی و دوره کارشناسی ارشد در رشته روابط بین الملل است.

آشا مـحرابی همزمان با تحصیلات دانشگاهی اش، به کانون هنری مرحوم استاد حمید سمندریان رفت و فارغ التحصیل بازیگری و کارگردانی از کانون استاد سمندریان شد. آشا مـحرابی همچنین فارغ التحصیل کارگردانی و فیلمسازی از سینمای جوان است. او دوره فیلمنامه نویسی را هم در کلاس های استاد ناصر تقوایی در آموزشگاه کارنامه گذرانده است.

همچنین ببینید: بیوگرافی و عکس های اسماعیل محرابی و همسرش و ماجرای جدایی

آدرس صفحه اینستاگرام آشا محرابی : @asha_mehrabi

فعالیت آشا محرابی در رادیو

آشا محرابی در سال ۱۳۷۴، با قبولی در آزمون اداره کل نمایش پا به عرصه نمایشهای رادیویی گذاشت و هم اکنون به عنوان بازیگر، کارگردان و نویسنده با اداره کل نمایش همکاری دارد.

فعالیت آشا محرابی در زمینه تئاتر

آشا محرابی پس از ورود به رادیو، کار در صحنۀ تئاتر را در سال ۱۳۷۷ با بازی در نمایش دایره گچی قفقازی به کارگردانی استاد حمید سمندریان در تالار اصلی تئاتر شهر آغاز کرد. بعدها در کسوت بازیگر، نویسنده و کارگردان کار در این حیطه هنری را ادامه داد و در نمایش هایی مثل “خسیس” ، “خانۀ برنارد آلبا” ، “سه خواهر” ، “زیرگذر سقاخانه” ، “اتوبان” ، “من حرفی ندارم دنبالشو نگیر” و … به ایفای هنر پرداخت.
آشا مـحرابی در حال حاضر، عضو انجمن بازیگران و کارگردانان خانۀ تئاتر ایران است.

آشا محرابی

تله تئاتر
* مسافرخانه سعادت (مجموعۀ تلویزیونی)
* توی گوش سالمم زمزمه کن (مجموعۀ تلویزیونی)
* من حرفی ندارم، دنبالشو نگیر (در مقام کارگردان)

مجموعه‌های تلویزیونی این بازیگر

آشا محرابی با بازی در مجموعه های تلویزیونی تئاترگونۀ محمد رحمانیان و مخصوصاً مجموعه تلویزیونی مسافرخانه سعادت به بینندگان تلویزیون معرفی شد. مجموعه های تلویزیونی که آشا مـحرابی در آنها به ایفای نقش پرداخته است، به ترتیب عبارتند از:
* آینه
* مسافرخانه سعادت
* توی گوش سالمم زمزمه کن (۱۳۸۵)
* تاوان
* مرگ تدریجی یک رؤیا (۸۷-۱۳۸۵)
* آشپزباشی (۸۹-۱۳۸۸)
* ساختمان ۸۵ (۱۳۸۹)
* قلب یخی (سریال ویدئویی)
* سرزمین کهن
* مهمانان ویژه
* خط
* همه چیز آنجاست (۱۳۹۳)
* امین(۱۳۹۳–۹۴)
* چرخ و فلک-اپیزود باران(۱۳۹۵)
* سریال برنا (۱۳۹۶)

 

تعدادی از فیلم های تلویزیونی اشا محرابی
* حبیب
* فریدون مهربان است
* پنجره‌ای رو به حیاط
* بن بست یلدا
* وارونگی
* روز اردو
* کارت به کارت
* نیمه روشن
* هفت سین
* در دنیای من
* زمان فرا خواهد رسید

شبکه نمایش خانگی
* مردی که گیلاس‌هایش را خورد
* قلب یخی
* ماهرخ
* ساعت صفر
* با ستاره بودن

فیلم شناسی

* بیخوابی
* پاداش
* پاشنه بلند
* دو لکه ابر
* آشوب
* جنون

فعالیت در زمینه دوبلاژ
آشا در سال ۱۳۸۰ کار دوبلاژ را آغاز کرد. نخستین نقش آفرینی شاخص او، آنا در سریال خارجی جنایتهای غیر حرفه‌ای بود. آشا مـحرابی همچنین نقش اما در سریال خارجی “آوای وحش” را نیز دوبله نموده است.

از جمله نقش‌هایی که اشا مـحرابی گویندگی کرده عبارتند از:
* سریال جنایت‌های غیر حرفه‌ای (انا)
* سریال اوای وحش (اما)
* سریال مدیر کل (لیلا)
* سینمایی درست مثل بهشت (الیزابت)
* انیمیشن شاهزاده و گدا (پرنسس آنالیز)
* انیمیشن دوازده پرنسس رقصنده (پرنسس ارشد)

 

عکسهای آشا محرابی

آشا محرابی

 

آشا محرابی

 

آشا محرابی

 

آشا محرابی

 

آشا محرابی

 

آشا محرابی

نظرات