شرایط ثبت نام و قیمت خودروی جدید سایپا سیتروئن C3

0

شرایط ثبت نام و قیمت خودروی جدید سایپا سیتروئن C3

سیتروئن منحصرا از موتور ۱٫۶ لیتری توربو شارژ که توانایی تولید ۱۶۳ اسب بخار در دور ۶ هزار راداشته و در پژو ۲۰۰۸ نیز استفاده شده را برای بازار ایران در نظر گرفته و لذا می توان گفت که سیتروئن c3 برای اولین بار در دنیا با چنین موتور قدرتمندی روانه بازار شده است.

سیتروئن c3

همچنين گشتاور اين موتور به ٢٤٠ نيوتن متر در دور ١٤٠٠مي رسد كه از مشخصه هاي مثبت آن است .سيتروئن C3 قراراست با گيرباكس اتوماتيك ٦سرعته ساخت آيسين ژاپن در ايران عرضه شود.

سیتروئن C3 مدل ۲۰۱۷ کاملا جدید با بهره گیری از سبک طراحی نوین سیتروئن از جمله طراحی روشنایی سه بخشی در قسمت جلو و طراحی منحنی بدنه شباهت زیادی به مدل کاکتوس دارد. در قسمت جلوی این خودرو LEDهای دید در روز باریک سیتروئن کشیده شده به سمت نشان این برند در بالای چراغ های بزرگ تعبیه شده و در برخی مدل های آن نیز یک جفت چراغ مه شکن قاب دار تعبیه شده است.

مشخصات فنی سیتروئن C3

سیتروئن C3 با سه گزینه بنزینی PureTech و دو پیشرانه دیزلی BlueHDi در بازارهای اورپا عرضه گردیده است .گزینه های بنزینی این خودرو شامل موتورهای ۳ سیلندر با قدرت های خروجی ۶۸ ،۸۱ و ۱۱۰ اسب بخاری خواهد بود که طبق اخبار منتشر شده سایپا قصد دارد نسخه ۱۱۰ اسب بخاری به بازر ایران عرضه نماید . این موتور ۱.۲ لیتری با استفاده از تکنولوژی PureTech توانایی تولید ۱۱۰ اسب بخار و ۲۰۵ نیوتن گشتاور را دارد. حجم کم موتور و تکنولوژی پیشرفته آن سبب گردیده است که میزان مصرف سوخت سیتروئن C3 به ۴.۶ لیتر کاهش یابد که در بازار ایران می توان یک رکورد محسوب گردد. وظیفه انتقال قدرت این موتور جمع و جور به جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک سپرده شده است . سیتروئن C3 به کمک این مشخصات فنی قادر خواهد بود ظرف مدت ۱۰.۶ ثانیه سرعته خود را به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند.

سیتروئن c3

ایمنی

سیتروئن C3 در تست تصادف موسسه EURO NCAP توانسته ۴ ستاره ایمنی را دریافت کند که شاید در بین رقبا زیاد قابل قبول نباشد اما مطمئنا در بازار ایران یک خودروی کاملا ایمن محسوب می گردد.قابل ذکر است در تست های انجام شده این خودرو در مقابل حفاظت از جان سرنشنیان کاملا موفق عمل کرده است اما نکته ای که باعث از دست رفتن یک ستاره ایمنی باقی مانده شده است کمبود سیستم های کمکی ایمنی و عدم حفظ جان عابرین پیاده می باشد . البته این خودرو به امکانات ایمنی نظیر سیستم کمک حرکتی در تپه‌ها، سیستم هشدار خروج از خط جاده، سیستم نظارت بر نقاط کور، سیستم هشدار توجه به راننده ، دوربین پشتیبان گیری و شش کیسه هوا مجهز گردیده است.

سیتروئن c3

امکانات رفاهی

از جذاب ترین امکانات رفاهی سیتروئن، C3 سیستمی بنام ConnectedCam می باشد که با استفاده از یک دوربین که در پشت آینهٔ وسط نصب‌شده است، تصاویر و ویدئوهایی را ضبط و از طریق اتصال به اینترنت با یک کلیک به‌طور مستقیم آن‌ها را به شبکه‌های اجتماعی ارسال می‌کند. به‌عبارت‌دیگر شما در حین رانندگی می‌توانید عکس سلفی گرفته و بدون حواس‌پرتی آن‌ها را به شبکه‌های اجتماعی ارسال کنید.از دیگر امکانات رفاهی سیتروئن C3 می توان به صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی منطبق بر کار پلی اپل و اتواندروید ،سیستم روشن و خاموش موتور و سیستم ورود بدون کلید اشاره کرد.

سیتروئن c3

شرایط پیش فروش و ثبت نام خودرو سیتروئن c3

به اطلاع کلیه متقاضیان محصولات سایپا-سیتروئن میرساند، فروش اینترنتی خودروی سیتروئن C3 مدل ۱۳۹۷ از ساعت ۱۱ صبح روز چهارشنبه مورخ ۹۷/۰۲/۲۶ تاز زمان تکمیل ظرفیت به شرح جدول ذیل اعلام میگردد.
نکات مهم بخشنامه:
مشتریان مکلف هستند کلیه وجوه را از درگاه پرداخت اینترنتی شرکت: http://saipa-citroen.iranecar.com به حساب شرکت سایپا سیتروئن واریز نمایند و در غیر این صورت تحت هیچ عنوان مسئولیتی بر عهده ی شرکت سایپا سیتروئن نخواهد بود.
– تیپ ، آپشن و تریم داخلی خودرو در زمان دعوتنامه مشخص می‌شود.
– هر کد ملی صرفا مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو است.
– ثبت نام های مذکور دارای حق صلح نمی‌باشد.
– امکان تغییر رنگ خودرو پس از ثبت نام میسر نمی‌باشد.

زمان فعال سازی بخشنامه: ساعت ۱۱ روز چهارشنبه مورخ ۹۷/۰۲/۲۶

سیتروئن c3

قیمت نهایی سیتروئن c3

پیش بینی می شود این خودرو با قیمت حدود ۱۳۰ میلیون تومان به بازار عرضه شود ولی قیمت نهایی خودرو یکماه قبل از تحویل مشخص خواهد شد.

    سیتروئن c3

عکس خودروهای C3 سیتروئن مونتاژ شده در محوطه شرکت سایپا

سیتروئن c3

 

سیتروئن c3

 

سیتروئن c3

 

سیتروئن c3

نظرات