رابطه علی کاووسی و ایرینا شایک نامزد سابق کریستیانو رونالدو

0

رابطه علی کاووسی و ایرینا شایک نامزد سابق رونالدو

ایرینا شایک سوپر مدل مشهور و نامزد سابق کریستیانو رونالدو پس از جدایی وی همچنان در تیتر بیشتر خبرها است.وی پس از قطع ارتباط خود با ستاره برزیلی در بیشتر محافل همراه مدیر برنامه های ایرانی خود که علی کاووسی نام دارد ،دیده می شود.

علی کاووسی و ایرینا شایک

رونالدو در بیانیه ای که منتشر کرده بود علت جدایی از ایرینا را توضیح داده است:بعد از ۵ سال زندگی رابطه من و ایرینا به پایان رسید. به این نتیجه رسیدیم که این تصمیم برای هردو نفرمان بهتر است. آرزو می کنم که ایرینا خوشبخت شود.

علی کاووسی یکی از مدیر برنامه های معروف جهان بوده که با سلبریتی های زیادی همکاری کرده است که می‌توان به مهمترین آنها یعنی ایرینا شایک نامزد سابق کریستیانو رونالدو اشاره کرد.

علی کاووسی در رشته مدیریت تحصیل کرده و فوق لیسانس خود را از دانشگاه لندن دریافت کرده است و بعد از اینکه تحصیلاتش را به پایان رساند مدیر برنامه دو بازیگر هالیوودی شد که یکی از

مهمترین بازیگران هالیوودی که او مدیر برنامه اش بوده می‌توان به فارافاست اشاره کرد.

وی اخیرا در یک جشنواره معتبر در فرانسه به همراه ایرینا شایک حضور پیدا کرده بود که با توجه به رفتار و صمیمیت بین این دو ، وجود رابطه عاشقانه بین این دو محتمل است.

علی کاووسی و ایرینا شایک

بیوگرافی ایرینا شایک

آیرینا والریِونا شیخ‌الاسلام ووا (به انگلیسی: Irina Valeryevna Shaykhlislamova)، مشهور به آیرینا شِیک (زاده ۶ ژانویه ۱۹۸۶ در یمانژلینسک، شوروی) یک مدل و بازیگر اهل روسیه است. او از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۲ در Sports Illustrated Swimsuit Issue حضور داشت. او در سال ۲۰۱۱ بر روی جلد این مجله ظاهر شد.
آیرینا شِیک در یمانژلینسک روسیه، به دنیا آمد. پدر او از ترکان باشقیر و مادرش روس بوده‌است. به گفته خودش غیرمعمول به نظر می‌رسد و این خصیصه را از پدرش به ارث برده. مردم اغلب فکر می‌کنند که او اهل آمریکای جنوبی است. آیرینا می‌گوید: «پدرم نسبت به مردم روسیه چهره‌ای تیره دارد چون او یک باشقیر بود، گاهی اوقات تاتارها هم می‌توانند شبیه برزیلی‌ها باشند.» شِیک می‌گوید: من چشم روشن را از مادرم به ارث بردم. مادرم یک پیانیست بود که موسیقی درس می‌داد او در باشقیر معلم بچه‌ها بود و پدرم در معدن زغال سنگ کار می‌کرد. او یک خواهر و برادر بزرگتر دارد که اسم خواهرش تاتیانا است. او در سن ۶ سالگی شروع به پیانو زدن کرد. در سن ۹ سالگی وارد مدرسهٔ موسیقی شد و به مدت ۷ سال در آنجا تحصیل کرد. آیرینا دارای تجربیات زیادی شده بود در نواختن پیانو و آواز در گروه کر ولی همچنان از مادرش می‌خواست که موسیقی یاد او بدهد. هنگامی که او ۱۴ سال داشت پدرش از عوارض ناشی از سینه پهلو فوت کرد، و خانواده خود را با پول کم ترک کرد مادرش مجبور شد در روز ۲ جا کار کند تا برای خانواده پول کافی فراهم کند.

بعد از این که آیرینا از درس در دبیرستان را تمام کرد شروع کرد به بازاریابی ولی آن موضعی بود و زود از آن کار خسته شد. اوبه همراه خواهر بزرگش به مدرسه زیبایی رفتند. در زمانی که وارد آنجا شد یک فرد از یک سازمان مدل محلی او را پسند کرد.”دوشیزه چلیابینسک ۲۰۰۴” شرکت خواسته بود او را در مسابقه زیبایی دعوت کنند.
او نامزد کریستیانو رونالدو بود. در ژانویه ۲۰۱۵ خبر جدایی آن‌ها در رسانه‌ها منتشر شد و آن‌ها آن را تأیید کردند. رونالدو در بیانیه‌ای که منتشر کرده علت جدایی از ایرینا را توضیح داده‌است: «بعد از ۵ سال زندگی رابطه من و ایرینا به پایان رسید. به این نتیجه رسیدیم که این تصمیم برای هردو نفرمان بهتر است. آرزو می‌کنم که ایرینا خوشبخت شود»

 

  علی کاووسی و ایرینا شایک

 

علی کاووسی و ایرینا شایک

 

علی کاووسی و ایرینا شایک

 

علی کاووسی و ایرینا شایک

رابطه علی کاووسی و ایرینا شایک

نظرات